Tycker fler tjejer att det är skönt att kissa när man kommer?

Bunnybune

Ny medlem
Kön
Man
Det är väll ganska normalt att det kan hända eller att man gör det. En tråkig sak med detta i dag är väll att folk skäms eller har en del tabun runt det så folk håller igen. Jag tror att skulle man kunna ta bort skamen runt det skulle ni tjejer kunna njuta mer av det eller fler utöva det.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Har svårt att få orgasm om jag är riktigt kissnödig, så först behöver jag kissa!
Men det händer ändå mellan varven att jag kissar på mig, eller vad man ska kalla det när det kommer en vätska som bara rinner ut efter en riktigt skön orgasm ...

Vet inte ens om det är kiss som kommer? Men har ju läst lite om squirting och mitt kiss är ju lite gulare än den vätskan som kommer när jag kommer :p
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Gör jag ofta är fantastiskt skönt att kissa precis innan man sprutat. Och så sköna orgasmer man får. Jag har mina blöjor under mig så man kan kissa jätte mycket inna orgasmen.
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har tränat på att kissa medan jag knullar. Tycker det är väldigt skönt att avbryta knullandet för att kissa lite på fittan. Gillar även att bli kissad på kuken när jag har sex. Det är något sexigt att kissa med stånd och att se en kåt fitta kissa.
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Men oj, Så arg för så lite. Täffar tjejer gör man väl ändå på krogen eller på Tinder för du insinuerar att inga tjejer vill vara här för att vissa killar fattar trögt. Jag är ledsen för att jag skrev i fel tråd. Det var inte meningen.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Men oj, Så arg för så lite. Täffar tjejer gör man väl ändå på krogen eller på Tinder för du insinuerar att inga tjejer vill vara här för att vissa killar fattar trögt. Jag är ledsen för att jag skrev i fel tråd. Det var inte meningen.
Det är inte bara du och inte bara i denna tråden. Vad jag inte fattar är när det ställs en fråga till tjejer i tjejtrådar om vad vi tycker, hur vi gör, vad vi gillar etc, etc. Så kommer det killar/ män och berättar vad de gör eller vill göra med sin tjej. Det finns andra trådar för det eller så skapa en om det saknas.
Så nu har jag sagt vad jag tycker och hoppas att tråden kan va vad den skapades för.
 

Bunnybune

Ny medlem
Kön
Man
Det är inte bara du och inte bara i denna tråden. Vad jag inte fattar är när det ställs en fråga till tjejer i tjejtrådar om vad vi tycker, hur vi gör, vad vi gillar etc, etc. Så kommer det killar/ män och berättar vad de gör eller vill göra med sin tjej. Det finns andra trådar för det eller så skapa en om det saknas.
Så nu har jag sagt vad jag tycker och hoppas att tråden kan va vad den skapades för.
Håller helt med att ställa mer fråger eller att prata om ämnet är en sak men att säga vad man själv vill eller vad man vill göra med ens partner är en helt annan sak. Dock att säga för min tjej händer det ibland eller liknande det är okej.
 
Toppen