Tylösand by night

Sebbes84

Ny medlem
Kön
Man
Det var svårt för oss 14 hormonstinna grabbar att inte märkas, när bilarna körde in på campingen i Halmstad, med tyska flaggan i spetsen. Vi fann en bra plats i mitten av fältet, där fyra tält snart restes. Inte långt därefter öppnades första ölen, vilket började kännas som lite rutin efter den halva vecka som redan gått av roadtrippen.

Kvällen kom, och med den kom även den ljuvliga solnedgången. Jag kunde märka hur mina vänner blev allt mer högljudda, och snart hade många andra anslutit sig till våran förfest.
Av någon anledning kände jag mig inte lika delaktig den här kvällen, utan var mer loj och njöt av det fina vädret och de andras prat. Min blick svepte över campingen, och där inne bland träden fångades jag av en bekant syn. En röd liten bil. Samma bil som hade bott grannar med oss i Göteborg dagen innan. På den lugna campingen i Göteborg hade tjejerna i den röda bilen väckt min nyfikenhet, men då de verkade ganska tillbakadragna hade mitt mod svikit mig. Det var kanske därför jag kände mig manad att inte låta mitt mod svika mig denna kväll, så jag sa till mina vänner att jag kommer om en stund. Jag reste mig och med en diskussion med mig själv i huvudet försökte jag komma på hur jag skulle presentera mig snyggt. Eftersom jag inte kom på något vettigt så gick jag bara fram och sa hej, presenterade mig och som tur var bad de mig slå mig ner där. Det var lite konstigt att de satt själva och festade lite, men jag brydde inte min hjärna mer med det, utan fortsatte att prata med dem.

Det tog inte många minuter innan min koncentration helt drevs på flykt pga den ena tjejens skönhet, inre som yttre. Den flitiga attityden sprack emellanåt och en mjuk, söt sida visades.
Jag misstänker att hennes kompis märkte att mitt intresse omedvetet riktades åt Linda, så hon ursäktade sig och gick över till mina vänner istället. Ett tag trodde jag att Linda skulle följa efter, men till min stora glädje stannade hon med mig. Efter att ha druckit lite mer vin lade vi oss ner på filten, inte många centimeter ifrån varandra. Vi tittade upp i trädkronorna och skymtade himlens alla färger mellan lövverken. För första gången på länge kände jag att omvärlden kvittade på detta sätt.

I ögonvrån såg jag hur Linda hade vridit huvudet åt mitt håll, vilket gjorde mig smått nervös, så jag gjorde det enda rätta och såg på henne. Spänningen var tjock som lera mellan oss och hennes ögon fick mig att rysa till. Det gick inte många sekunder innan vi kom ännu närmare och möttes i en liten puss. Såg på varandra, slöt ögonen och utveklade den ömma lilla pussen till en långsam, mjuk och helt ljuvlig kyss. Hennes hand strök över min och jag tog den i min, smekte ömt och böjde mig över henne. Kyssen fortsatte att vara mjuk en stund, men i och med att värmen steg, så steg även intensiteten i kyssen. Hetare, mer passionerad. Mitt i kyssen stannade vi upp, såg på varandra och hennes nöjda léende smälte mig något otroligt. Det gav mig lite mod att flytta handen från hennes, mot magen och smekte den flyktigt med fingertopparna. Att känna den varma huden fick igång mig, fick igång min längtan efter mer, och att döma av hennes blick så var jag inte ensam om att börja känna mig lite busig. Våra läppar möttes igen, och tungorna letade sig snart till varandra och lekte ivrigt.

Trots att omvärlden kändes som bortblåst kunde jag märka hur folk fällde kommentarer runt omkring. En ungdomscamping var kanske inte rätt ställe att känna sig busromantisk. Precis som jag skulle öppna munnen, och föreslå att vi skulle gå någon annanstans, säger hon att det kanske vore bäst att gå in i tältet. Över mina läppar spreds ett brett léende, men jag skakade på huvudet. Hennes léende var som bortblåst och jag kände att jag kanske skulle förklara varför jag skakat på huvudet, men ord kändes överflödiga. Jag tog hennes hand, reste mig upp och drog med henne, sa åt henne att vänta där medan jag kilade iväg en snabbis. Hon såg både besviken och orolig ut, men när jag en minut senare kom knatande med en filt under armen sken hon upp igen, lika söt och glad som tidigare, men med en ännu sexigare blick som pirrade ner i magen. Jag sträckte ut min lediga hand och Linda följde glatt efter mig, ut genom stängslet som omringade campingen, och ner längs vägen som gick mot stranden. Så snabbt hade det inte gått att komma till stranden med kompisarna på dagen, men så var tid inget som kändes av i denna stund.

Väl nere på stranden bredde jag ut filten och lät henne sätta sig ner, medan jag kikade mig runt lite. Det fanns lite människor längre bort, men de skulle aldrig lägga märke till oss, tänkte jag. Jag lade mig ned bredvid Linda, och trollbands återigen av hennes ögon. Längre hann jag inte tänka innan vi hade mötts i en varm kyss igen. Hennes andning blev redan tyngre och de slutna ögonen anades gnistra. Medan min hand nyfiket smekte sig från magen och uppåt, innanför tröjan, lämnade mina läppar hennes för att längs kinden vandra ner mot halsen. Jag kysste, nafsade å bet lite löst i sidan av halsen. På hennes händer som var runt min rygg kunde jag känna hur hon gillade det; hennes kroppsspråk tände mig ännu mer och mina läppar letade sig mot örat. Nafsade, andades varmt. Mina händer började utforska hennes kropp, med fjäderlätta smekningar vandrade fingrarna från kinden, genom håret ned i nacken, för att fortsätta sin vandring över halsen, axeln, längs armen ner till magen igen. Lite nervöst smekte de sig in under tröjan, för att där märka att hon inte hade någon bh på sig. Handen kupade sig runt ena bröstet, och jag kunde känna hur hennes nippel styvnade av smekningarna. Innan jag hann ta initiativet drog hon själv av sig tröjan och jag såg på henne, den gudomligt vackra kroppen. En nätt liten kyss avslutades med mitt busigaste léende, vartefter jag lät mina kyssar gå ner mot brösten, in mot nipplarna. Jag nafsade, kysste och lekte busigt med tungan. Ur hennes stängda mun hördes små gnyn, trots försök att hålla dem tillbaka, vilket fick min blick att immas.
Så kände jag en av hennes händer röra mig, smeka min kropp, neråt. När hon närmade sig slutet av magen andades jag tungt och njöt som få. Att beröring kunde vara så laddad hade jag inte märkt förrän nu. När hennes hand hamnade över min bula var det min tur att gny, och bulan växte sig ytterligare. På hennes ögon såg jag hur hon gillade att hetsa upp mig, att få makten en stund. Så kände jag hur hennes läppar började kyssa sin väg neråt, förbi min överkropp, över ljumsken, för att närma sig min hårda. Med ett lätt ryck fick hon av mig shortsen och min hårda blottades för henne; rodnaden steg i mitt ansikte. Just som hon skulle gå ner på mig, låta mig njuta, avbröt jag henne. Med ett hånfullt léende bad jag henne komma upp igen, och med händerna på hennes höfter satt jag henne gränsle över mig. Nu kunde hon känna hur min hårda rörde sig mot hennes trosor, samtidigt som mina händer rivigt, men ömt, strök henne över ryggen. Jag såg hur hennes blick immades den också, och när hon bet sig i läppen förstod jag att hon gett upp försöken att inte visa sin lust; så jag välte ner henne på filten och stod på alla fyra över henne, kysste henne nätt och viskade tyst i hennes öra.
- Låt mig istället, sötnos!

En oförstående min spreds över Lindas vackra ansikte, men när jag med ett busigt léende började ägna mig åt hennes kropp med läppar och tunga, förstod hon vad jag menat och log nöjt. Jag kysste, nafsade min väg ner över den vältränade kroppen. I små cirklar runt naveln lekte tungan, för att vandra vidare ner på höften. Läpparna slöt sig runt troskanten och med lite hemlig hjälp av fingret gled trosorna av och slängdes bredvid på filten. Kyssarna fortsatte ner över låret, innanlåret och vidare mot ljumsken. En kort paus fick henne att förstå, hon hon särade på benen, så min tunga kunde leta sig inåt. Retsamt sakta började tungan cirkulera inåt. Fjäderlätt rörde sig tungan successivt in mellan läpparna, kittlade ömt över klittan för att nästa sekund vandra neråt en bit. Jag varierade tungan mellan smal och intensiv, och bredare lugnare. Efter några få sekunder kunde jag höra hur hennes häftiga andning och små gnyn hade utvecklats till mer påtagliga små stönanden som förgyllde luften runt oss. Tungan arbetade allt intensivare ju högre hennes stön ekade, och snart började tungspetsen att lekfullt skriva alfabetet mellan läpparna. A, B, C, D. För varje bokstav kände jag darrningar i benen och när jag kom till G viskade hon uppmanande att fortsätta där. Efter att ha skrivit G en stund lät jag sakta ett finger tränga in, fuktas, och tränga längre in. Pullade henne mjukt en stund och fortsatte att leka med tungspetsen, men nu allt intensivare, snabbare. Fingret masserade ömt och letade upp G-punkten. När hon plötsligt lät väldigt mkt, samt krampade med ben och händer, kände jag mig manad att sluta, och kröp upp över henne istället. Fingrarna rörde sig över henne nakna, vackra kropp medan jag sökte hennes vilsna blick. Jag kysste henne nätt och la mig bredvid, men passade på att få upp henne på mig på en gång. Mot min hårda kunde jag känna hur varm och våt hon var, och jag ville inget hellre än att bara känna hur hon omslöt mig, men bestämde mig iaf för att retas lite först. Händerna på hennes höfter, och läpparna lekande med hennes öron, hörde jag henne väsa att jag skulle ta henne hårt.

Trots min beslutsamhet att retas föll jag för lustens makt, mäktig som den är, och lät henne långsamt sjunka ner över mig. Långsamt trängde jag längre och längre in i henne, kände värmen och fukten sluka mig och föra mig till himmelriket på en gång. När jag väl var helt inne höll jag fast henne, lät henne känna hur jag sakta växte lite till, innan hon fick röra sig. Hon började röra sig långsamt, för att öka takten vartefter njutning växte, medan mina händer smekte hennes ljuva kropp. Från rumpan, över ryggen, ner över armarna och upp till brösten, där de stannade, smekte. Jag satte mig upp lite, för att nå fram till hennes läppar och kysste henne ostyrsligt, vilt och passionerat. Hennes tunga var lika ostyrslig och härlig. Varje cm jag rörde mig i henne kändes som en evighet av njutning, och när hon ökade takten ytterligare ville jag skrika ut, men lyckades hålla tillbaka med några högljudda stön bara. Efter en stund drog jag menande i henne och hon klev av mig, lade sig bredvid och trodde väl att hon skulle få ligga där. Jag kysste henne i nacken och beordrade henne att ställa sig på alla fyra, vilket fick henne att lysa upp och lyda mig. Hon stod där med ordentlig svank och såg så sexigt längtande ut, så jag greppade tag i min hårda, bultande kuk och lät den sakta tränga in i henne. Med händerna på hennes rygg och höfter började jag röra mig, pumpa lagom sakta, njuta av hur varm och våt hon verkligen var. Sen ökades takten och min syn verkade försvinna med njutningen, speciellt när jag hörde hennes stön öka i styrka. Utan att egentligen veta vad jag gjorde, strök jag henne över ryggen, skrapande och smekande, fortsatte att pumpa allt hårdare, snabbare. Ena handen gled mjukt ner över låret, inåt, tills fingrarna nådde hennes klitta, där det lekte, kittlade och fick henne att njuta allt mer. Jag kunde verkligen höra hur hon njöt av alltihopa, och jag njöt lika mycket jag. I all förvirring pga kåtheten, kunde jag ändå urskilja röster som tilltog i styrka vartefter tiden gick, och jag gissade på att det var människorna jag sett längre bort längs stranden en timme tidigare. Det gjorde mig lite extra upphetsade, och tydligen henne också, för som hon darrade, gnydde och rörde sig i takt med mig. Jag ökade takten ytterligare och hörde hur det gav resultat. Ganska snart krampade hon pulserande runt min hårda kuk, och svankningen försvann en sekund för att sen komma tillbaka. Hon skrek nästan ut sin orgasm, så jag fortsatte en stund tills hon börjat lugna ner sig lite, innan jag drog mig ur. Hon log busigt mot mig, fortfarande med den sexiga, utmanande blick jag sett tidigare, och kröp fram till mig där jag stod på knä. Innan jag visste ordet av hade hon min sprängfärdiga kuk i sitt grepp, och lät tungan kittlande leka upp längs undersidan, innan hon tog den i munnen. Långsamt, men gudomligt skönt sög hon, med handen smekande min pung. Det gick ilningar genom hela kroppen, och när hon ökade takten var jag tvungen att luta mig mot sanden för att inte rasa ihop av ren och skär njutning. Jag kände hur nära det var, och förvarnade henne, så hon slutade suga och såg utmanande mot mig när hon fortsatte att jobba med handen en stund. Tills en orgasm, likvärdig ett vulkanutbrott, välvde ut från mig. Orgasmen fick mig att försvinna från mitt eget medvetande i något som kändes som en evighet, och när det väl lugnade sig föll jag ihop bredvid Linda.

Så kom vi på rösterna samtidigt, för vi såg oroligt på varandra innan vi samlade ihop våra saker och småsprang tillbaka mot campingen, och klädde på oss på vägen dit. Väl framme kröp vi in i hennes tält, och jag förvånades över att hon hade täcke istället för sovsäck. Men tur var väl det, för det hade blivit trångt att dela sovsäck. Vi lade oss ner under täcket, gosade skeden och småpratade. Efter någon timme lyckades vi nog somna båda två. Nästa morgon var jag gladare än på länge. Resan var fulländad.
 

Sebbes84

Ny medlem
Kön
Man
Tackar å bockar :)
Jag ska skriva fler så fort inspiration flödar och tid finns.
Läst mina andra?

[Ny och nyfiken]
 
Toppen