tyst när onanerar?

handtralla

Medlem
Kön
Man
Har nog skrivit om detta innan, men har märkat att på senaste tiden,så när jag kommer så stönar jag rejält högt. Detta har gjort att jag sprutar mycket mer. Väldigt underligt. Skall tilläggas att det har varit när jag och min fru har haft sex och jag sedan skall spruta över henne någonstans.Har inte testat när jag runkat.Får se nästa gång. Återkommer.

Keep on going!!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by handtralla

Har nog skrivit om detta innan, men har märkat att på senaste tiden,så när jag kommer så stönar jag rejält högt. Detta har gjort att jag sprutar mycket mer. Väldigt underligt. Skall tilläggas att det har varit när jag och min fru har haft sex och jag sedan skall spruta över henne någonstans.Har inte testat när jag runkat.Får se nästa gång. Återkommer.

Det där med att spruta mer om man stönar högt tror jag mest har med andning att göra (visst - lite upphetsande är det ju att höra sig själv också, men det har nog mest att göra med andningen). Prova att spruta på en djup utandning får du se.

(Ojsan - noterade precis att jag svarar under "Kvinnlig Onani" och är alldeles off topic. Sorry...
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by G-mannen

Originally posted by handtralla

Har nog skrivit om detta innan, men har märkat att på senaste tiden,så när jag kommer så stönar jag rejält högt. Detta har gjort att jag sprutar mycket mer. Väldigt underligt. Skall tilläggas att det har varit när jag och min fru har haft sex och jag sedan skall spruta över henne någonstans.Har inte testat när jag runkat.Får se nästa gång. Återkommer.

Det där med att spruta mer om man stönar högt tror jag mest har med andning att göra (visst - lite upphetsande är det ju att höra sig själv också, men det har nog mest att göra med andningen). Prova att spruta på en djup utandning får du se.

(Ojsan - noterade precis att jag svarar under "Kvinnlig Onani" och är alldeles off topic. Sorry... (Fast jag hoppas att det inte gjorde något, så inlägget får vara kvar. Framtida skärpning dock :))
 

Jochen

Ny medlem
Kön
Kvinna
Beror på hur kåt jag är som sagt :p
Ibland låter jag lite grann :p och en gång när
jag fick orgasm råkade jag skrika till lite för högt så morsan
kom in efter ett tag och frågade vad som hade hänt:p
jag lurade henne å sa bara att det var ett äckligt djur :p
Pinsamt värre kan jag lova^^:oops::oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Oj:oops: Jag låter nog mer när jag onanerar:p Förmodligen för att jag inte har lärt mig att släppa loss irl - än;)

Jag tränar här:cool:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag låter absolut mer när jag har sex än när jag onanerar...ljuden är ju inte ofrivilliga utan också till för att låta min partner förstå hur bra det känns och för att tända honom ännu mer....
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
låter ni tjejer lika mycket när ni onanerar som när ni har sex, eller är man tystare då???:)

mackan

Jag flåsar när jag onanera, men låter nog lagom mkt när jag ha sex
 

ninna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är inte direkt tystlåten när jag har sex. Krävs en rätt stor ansträngning för att jag ska kunna hålla inne. Jag är tystare när jag onanerar. Då är det stillsammare stönanden.
 
G

Guest

Gäst
låter garanterat mer när det e sex än runkande... runkande e väl mest att man andas tyngre och kanske när man masserar in glidmdlet över ollonet en kåtsuck :)

sex e ju dirty talk som gäller :)
 
L

Liza33

Gäst
Jag är nog tystare, tror jag... hm.. har aldrig tänkt så mycket på det *s*
 

Tjoff

Ny medlem
Kön
Kvinna
det är klart man låter
inte lika mycket som vid sex men tråkigt å va tyst, iaf kan inte jag va de
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Låter definitivt mer när jag har sex än vid onani. Mest låter jag om jag har sex när jag är lite smått berusad...
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag låter massor när jag har sex och inte alls mycket om jag onanerar ensam. Gör jag det tillsammans med killen låter jag också. Upphetsande och upptrissande. Jag vill ju att han låter också så varför hålla igen? ;)
 
Toppen