Undersökning Kalsonger

6albin

Ny medlem
Kön
Man
Nu på vintern kör jag med långkalsingar "Jag vet att det inte e det sexigaste som finns" Annars kör jag utan! Försöker kompensera kanske...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har alltid boxers, Freds står det på framsidan. Har ganska många som är blåa. Huvudsaken är att kalsongerna har bra resår, och det har mina. Inte så kul att behöva dra upp dem stup i kvarten.
 

ensten

Medlem
Kön
Man
har gärna tajta boxers när jag vill bli uppkåtad ..dom smeker kuken så skönt

knulla är skönt ..men ett runk går snabbare
 

totte

Medlem
Kön
Man
Boxertights, i bomull med lite stretch eller microfiber. Just nu har jag mest Calida och Fila av nån anledning.

Skönt, praktiskt.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Får man som tjej slänga in ett inlägg om vad man vill se när man kommer så långt i klädesavtagningen tro??? Gör det i vilket fall som helst helt enkelt: Gillar tighta boxers, typ Salming, mycket läckert, tycker jag.

MEN, om det nu inte är det som finns under jeansen hade jag inte bangat ur i alla fall, om ni förstår!;)
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Alltså, "boxer" är egentligen inte tajta nånsin? Boxershorts är ju såna där slappa med långa ben! De tajta ni talar om heter nåt annat... Den vanligaste typen av herrkalsonger.

Jag kan bara inte ha boxershorts. De åker oundvikligen upp i skrevet/röven om man inte har skitbylsiga brallor. Dessutom dinglar bamsefar alldeles för fritt där nere, och kan komma att vakna till liv. Han håller sig däremot lugn om han ligger fastspänd. :D
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Har köpt några sidenboxer, de är jättebra nu när det är varmt och skönt...
Luftigt och en smekande känsla från tyget. ;)
 

Kåtboy

Medlem
Kön
Man
Boxer året runt och jag kör inte med något spexiellt märke eller material och har köpt några sidenboxer...

Onanera e livet... [^]
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Jag använder oxå bara boxer... det ska finnas plats :)... köpte nårgra par sidenboxer o jag tycker att dom är jävligt sköna att ha på sig.... härlig känsla när man smeker kuken utanpå kallingarna :cool:
 
Toppen