Undrar om någon annan gillar små bröst

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar även stora bröst, vill ju inte att ngn ska känna sig utanför!
Det roligaste med brösten är den där vårtan , känslig för beröring, i mitten!
Utan den vore bröstvinget mer än ett par inbyggda huvudkuddar
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag måste bara få fråga en dum fråga och ställer frågan till dig som tjej, men gäller alla tjejer. Jag själv har väldigt känsliga bröstvårtor och älskar att få dem masserade och sugna på. Jag har alltid trott att detsamma gäller för kvinnor, men för en tid sedan när jag kramade om en fd kollega, så 'råkade' min ena hand att komma intill hennes bröst och jag smekte henne då lite med tummen. Hon sa då att det inte var så bra för att det 'väckte känslor' Är själva bröstet så känsligt att det triggar igång de sexuella känslorna, såväl som att bröstvårtan gör det?
Nja, eller det beror på vem som smeker. Ett exempel är ju återigen min träning där händer är överallt så att mkna bröst och även bröstvårtor blir beörda på alls möjliga sätt är inte ovanligt. Men det innebär ju inte att jag blir det minsta kåt. Däremot i andra situationer och om jag är attraherad av personen kan en lätt rörelse eller smek definitivt ha effekt.

Så vad jag försöker säga är nog att din fd kollega kanske hyser lite attraktion för dig. :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Enligt nästan all vetenskaplig forskning är dessutom tjejer med inte fullt så stora bröst roligare i sängen också!
Hamnar du i säng med ngn D-kupa eller större kan en vara säker på att få pattarna upptryckta i nyllet och sedan inget mer än ett förnöjt léende som indikerar en föreställning om att här har du guds gåva till sexualitet.
Har hon däremot inte”verktygen” så öppnar det upp för mer experimenterande och lekfullhet.
Jag skulle vilja sticka ut hakan och säga att c-kupan är något av en vägdelare.
Som sagt, från oerhört vetenskapliga och ibland välgrundade källor.
Samma gäller stora kukar. Älskar stora, men så många killar tror det räcker med en stor för att vara guds gåva i sängen.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru har bara storlek 85b men istället då har hon stora vårtgårdar och bröst vårtor!
Vårtgård 12 cm och vårtor 11 cm rakt ut och styva!
En udda och mkt märklig syn ifall det är riktigt - bröstvårtor som täcker i stort hela bröstet och bröstvårtor som står ut som en liten pojksnopp från brösten.
Har dock aldrig runkat bröstvårtor - ett nytt koncept?? :unsure:
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tryckfelsnisse, sa man förr om de skrivit fel i tidningen. På den tiden var det en mindre skandal om journalister inte kunde stava. Idag har de ingen yrkesstolhet alls...
Här ska det antagligen vara 11 mm långa bröstvårtor. Jag hade en kk under en tid för 25 år sedan som hade 14-15 mm långa vårtor. Superkänsliga att suga och nypa på, så det är inte unikt med 11 mm
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Tryckfelsnisse, sa man förr om de skrivit fel i tidningen. På den tiden var det en mindre skandal om journalister inte kunde stava. Idag har de ingen yrkesstolhet alls...
Här ska det antagligen vara 11 mm långa bröstvårtor. Jag hade en kk under en tid för 25 år sedan som hade 14-15 mm långa vårtor. Superkänsliga att suga och nypa på, så det är inte unikt med 11 mm
Jo, jag antog det med, men tyckte det var roligare att "dra" lite i det.
Håller helt med om hur folk behandlar svenska i skrift idag. SORGLIGT ! beskriver det ganska väl. Skulle kunna skriva hela den här sidan full av den uppsjö som syns i olika media och även här. Men det får bli i ett annat forum. Tycker mig ändå märka att den allmänt något högre åldern på medlemmarna här bidrar till mindre antal "ruskigheter" än annorstädes. ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det finns inga bröst jag inte gillar alla är olika men vackra. Att operera för att få större har jag inte mycket för. Men de som har stora bröst och vill förminska dem för medicinska orsaker eller i värsta fall cancer har jag inget emot. Men små kan vara väldigt upphetsande på en liten kvinna, men finns undantag. Samantha Fox var kort med hade stora bröst även om hon aldrig var min favorit.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Såg på friidrotten och även franska öppna i tennis. Kvinnorna där är vältränade och kanske delvis därför har de inga stora bröst. Men vilka kroppar ben, rumpa, ryggen och magen då spelar inte brösten så stor roll. Men brösten finns ju och på kvinnorna men inga jättestora men små kan vara lika upphetsande.
 
Toppen