Undrar om någon annan gillar små bröst

Maria_Milf

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Kvinna
Som bisexuell tant kan jag inte låta bli att kasta mig in i debatten. Det är ju valår och jag röstar på små bröst, av flera skäl.
Dels för att de är otroligt söta och sexiga.
Dels för att stora tunga bröst skapar problem för tjejer/kvinnor. Framförallt rygg och nacke.
 

Maria_Milf

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Kvinna
Som bisexuell tant kan jag inte låta bli att kasta mig in i debatten. Det är ju valår och jag röstar på små bröst, av flera skäl.
Dels för att de är otroligt söta och sexiga.
Dels för att stora tunga bröst skapar problem för tjejer/kvinnor. Framförallt rygg och nacke.

Det är ju lite ensamt här så jag får svara på mina egna inlägg :ROFLMAO:
Kom och tänka på bröstimplantat. Man kanske kan fylla implantatet med helium som i ballonger.
Fast då kanske man måste lägga till en varningstext: Handle with care. Explosion on compression! o_O
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Som bisexuell tant kan jag inte låta bli att kasta mig in i debatten. Det är ju valår och jag röstar på små bröst, av flera skäl.
Dels för att de är otroligt söta och sexiga.
Dels för att stora tunga bröst skapar problem för tjejer/kvinnor. Framförallt rygg och nacke.
Ja, det kan vara riktigt svåra problem för många kvinnor.
Jag känner till en kvinna som lät förminska sina bröst pga tyngden. Man kan faktiskt undra hur de tänker, alla de som vill ha större bröst.
En tjej jag känner köpte ny bil i våras. Reg numret var bl.a BHD och hon kommenterade att hon tänker på att det är alla mäns favoritstorlek. "Inte min" sa jag. "Jag föredrar mindre". Det hör till saken att hon har nog B, max C. Vet inte hur hon tog det...
 

KilleOstergötland

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
små bröst är mer känsliga än stora så härligt att hör kvinnan njuta när man smeker hennes små tuttar

Det där känns väl lite tveksamt skulle jag säga, så länge de är naturliga så borde inte storleken nödvändigtvis påverka hur känsliga brösten är. Fakebröst är av förklarliga skäl givetvis mindre känsliga.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Som bisexuell tant kan jag inte låta bli att kasta mig in i debatten. Det är ju valår och jag röstar på små bröst, av flera skäl.
Dels för att de är otroligt söta och sexiga.
Dels för att stora tunga bröst skapar problem för tjejer/kvinnor. Framförallt rygg och nacke.
Jag älskar små bröst ... och bland annat, som du säger "söta och sexiga" och speciellt om bröstvårtorna blir riktigt styva ... då är det nästan sprutvarning :p
 
Toppen