Undrar om någon annan gillar små bröst

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag gillar alla bröst, bara de är äkta. Små som stora. En mullig kvinna ska ha stora. En nätt kvinna små.

Bröst som är smekvänliga, styva bröstvårtor som älskar lite smek och lek

Små bröst på stora kvinnor eller stora på petite kvinnor... eller som @colorado skrev
Små kvinnor med små bröst, stora kvinnor med stora bröst

Älskar bröst oavsett storlek
Bara formen är skön

Men är väl mest inne på vältränade kvinnor med små naturliga bröst för tillfället...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är mest inne på småbröst men något jag skäms för att jag tänker på min kusins bröst. Kusinen är väldigt kort 147cm överviktig såg hennes bröst i sommars. Det var inget hon tänkte på tog av tröjan sin bh och satte på sig myskläder.
Att kusinen skulle få stånd och bli kåt var inget som fanns på kartan för henne. Jag skäms skall inte ha sådana känslor för min kusin, klart jag älskar henne min inte på det sättet.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är mest inne på småbröst men något jag skäms för att jag tänker på min kusins bröst. Kusinen är väldigt kort 147cm överviktig såg hennes bröst i sommars. Det var inget hon tänkte på tog av tröjan sin bh och satte på sig myskläder.
Att kusinen skulle få stånd och bli kåt var inget som fanns på kartan för henne. Jag skäms skall inte ha sådana känslor för min kusin, klart jag älskar henne min inte på det sättet.
Men kusiner får ju gifta sig om de vill, så du gör ju inget fel i att tänka och fantisera om henne. Syskon är en helt annan sak...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Men kusiner får ju gifta sig om de vill, så du gör ju inget fel i att tänka och fantisera om henne. Syskon är en helt annan sak...
Jag vet att det är tillåtet men jag tycker det känns fel, fast det är ju bara en fantasi.
Att kusinen skulle lägga sin kuk mellan mina pattar och bröst knulla mig så skull hon utryckte det men det kommer aldrig att hända, jag vill nog inte heller även om det är en bra fantasi.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag vet att det är tillåtet men jag tycker det känns fel, fast det är ju bara en fantasi.
Att kusinen skulle lägga sin kuk mellan mina pattar och bröst knulla mig så skull hon utryckte det men det kommer aldrig att hända, jag vill nog inte heller även om det är en bra fantasi.
Du har ju rätt att känna som du gör. Men fantasierna blir extra eggande om det är något som man inte skulle göra irl.
Att fantisera om sex med syskon eller föräldrar har jag däremot aldrig gjort. Där har jag en mental spärr, men min svärmor var med i fantasin ibland för 40 år sedan då hon var 50-60 år
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Du har ju rätt att känna som du gör. Men fantasierna blir extra eggande om det är något som man inte skulle göra irl.
Att fantisera om sex med syskon eller föräldrar har jag däremot aldrig gjort. Där har jag en mental spärr, men min svärmor var med i fantasin ibland för 40 år sedan då hon var 50-60 år
Finns väl en spärr att fantisera om min föräldrar har jag aldrig gjort. När jag var yngre var min styvsyster och hennes kompisar skulle väl nu kallas vänninor i mina fantasier. Spärren fanns väl min syster kunde vara naken men hennes kompisar gick man hela vägen med.
Men då var man mycket yngre nu är jag 50+ så även min kusin hon var även en fantasi i tonåren men trodde jag kommit ifrån det men tydligen inte.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Som jag sa till en bekant som har väldigt stora bröst, det viktiga är ju inte storleken på brösten, utan att man går igång på den de sitter på. Då är alla bröst sexiga, oavsett storlek och form.

Men det är väl lite som med kukar - det är lätt att man förblindas av det som är visuellt uppseendeväckande även om det inte fyller någon riktig funktion sen eller egentligen spelar roll.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Föredrar små fasta jämfört med stora hängiga. Men i det stora så har jag hittills gillat alla varianter jag stött på, gillar att skicka på och runt brösten.
 
Toppen