Undrar

inget

Medlem
Kön
Kvinna
Vem är mest populär här bland medlemmarna?
Är det som messar mest eller de som visar sig på forumen, eller de som är sexigast eller....
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Vem är mest populär här bland medlemmarna?
Är det som messar mest eller de som visar sig på forumen, eller de som är sexigast eller....

För mig personligen är det en jag messar med. Men jag läser många foruminlägg. Inte alltid jag själv gör några men ibland händer det - som nu. Sen gillar jag också de som skriver lite om sig själva i sin presentation. Gärna nån bild eller två. Det behöver inte vara på dem själva, men gärna nåt som representerar dem som person och läggning kanske.;)
 
G

Guest

Gäst
Vem som är mest populär..? vem vet.. Går nog inte att säga då vi alla uppskattar olika personligheter och utseende... Sen har vi nog alla några personliga favoriter. Som vi pratar mycket med kanske, delar "intressen" osv.

JAg har absolut några favoriter. Vad som är gemensamt för dem alla är att de Ej har några Kuk-bilder i sitt krypin!!!:D:D

Puss på mina favoriter! :love:;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vem är mest populär här bland medlemmarna?
Är det som messar mest eller de som visar sig på forumen, eller de som är sexigast eller....

För mig personligen är det en jag messar med. Men jag läser många foruminlägg. Inte alltid jag själv gör några men ibland händer det - som nu. Sen gillar jag också de som skriver lite om sig själva i sin presentation. Gärna nån bild eller två. Det behöver inte vara på dem själva, men gärna nåt som representerar dem som person och läggning kanske.;)

Instämmer helt!
Min favorit är en som jag messar mycket med men naturligtvis tycker jag att det finns många läckra personer här på forumet men man favoriserar ju den man utbyter tankar och kännslor med:p:p
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Helt klart de man kommer överrens med. Det är väll som i livet utanför nätet också, man pratar med de som är trevliga och undviker andra.
 

Den_Upphetsade

Ny medlem
Kön
Kvinna
Vem som är mest populär..? vem vet.. Går nog inte att säga då vi alla uppskattar olika personligheter och utseende... Sen har vi nog alla några personliga favoriter. Som vi pratar mycket med kanske, delar "intressen" osv.

JAg har absolut några favoriter. Vad som är gemensamt för dem alla är att de Ej har några Kuk-bilder i sitt krypin!!!:D:D

Puss på mina favoriter! :love:;)

Jag håller med! Sluta visa era kukar överallt! Alla vill inte se dom![}:)]
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag messar gärna med vem som helst, bara personen är öppensinnig och har mycket humor.

Kukarna är för min del den extra kryddan som gör det roligt att skriva inlägg här. Att ha valda delar av sin kropp på offentlig display känns liksom rätt här, eftersom forumet är riktat till sex.

Vad är då mer relevant till sex än ett härligt organ?
:p:p:p
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Visst vissa tilltalar en mer än andra. Viktigt att vara personlig å säga vem man är. Vem som tilltalar mig mest vet personen bäst ;)
 
Toppen