Unga killar?

Jocke-Bocken

Ny medlem
Kön
Man
Har ni kvinnor som är ca 30-60 någon gång haft tankar eller fantiserat om att ha sex med mycket yngre killar som t.ex 15-16 år? Är det isåfall bara en hemlig fantasi eller är det något ni skulle vilja göra? [:cool:] Diskutera på :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
"Sexleksaker - här pratar vi prylar":cool: ;)

Jag fantiserar inte om småpojkar och jag skulle absolut inte vilja ha sex med barn...

Men en moderlig kram kan de få från Snäckan (snart 41:))
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Har ni kvinnor som är ca 30-60 någon gång haft tankar eller fantiserat om att ha sex med mycket yngre killar som t.ex 15-16 år? Är det isåfall bara en hemlig fantasi eller är det något ni skulle vilja göra? [:cool:] Diskutera på :)


hmm misstänker att det kanske är din egen fantasi.. ATT du är 15 och hör inte hemma här inne...men din dröm är en het MILF..

välkommen tillbaka när du är tillräckligt gammal för att hantera oss MILFAR.
 

Jocke-Bocken

Ny medlem
Kön
Man
Har ni kvinnor som är ca 30-60 någon gång haft tankar eller fantiserat om att ha sex med mycket yngre killar som t.ex 15-16 år? Är det isåfall bara en hemlig fantasi eller är det något ni skulle vilja göra? [:cool:] Diskutera på :)


hmm misstänker att det kanske är din egen fantasi.. ATT du är 15 och hör inte hemma här inne...men din dröm är en het MILF..

välkommen tillbaka när du är tillräckligt gammal för att hantera oss MILFAR.

Jag fyller snart 17 och anser att jag har full rätt att vara på denna sidan, liksom du. Och svaret är ja, jag tänder på lite äldre sexiga kvinnor, något fel med det?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Har ni kvinnor som är ca 30-60 någon gång haft tankar eller fantiserat om att ha sex med mycket yngre killar som t.ex 15-16 år? Är det isåfall bara en hemlig fantasi eller är det något ni skulle vilja göra? [:cool:] Diskutera på :)


hmm misstänker att det kanske är din egen fantasi.. ATT du är 15 och hör inte hemma här inne...men din dröm är en het MILF..

välkommen tillbaka när du är tillräckligt gammal för att hantera oss MILFAR.

Jag fyller snart 17 och anser att jag har full rätt att vara på denna sidan, liksom du. Och svaret är ja, jag tänder på lite äldre sexiga kvinnor, något fel med det?

Då anser du fel! Det är åldersgräns 18 år här...

Dina fantasier är det ingen som vill ta ifrån dig. Men här har du inte rätt att vara innan du fyller 18. Välkommen tillbaka då!
 

Jocke-Bocken

Ny medlem
Kön
Man
Har ni kvinnor som är ca 30-60 någon gång haft tankar eller fantiserat om att ha sex med mycket yngre killar som t.ex 15-16 år? Är det isåfall bara en hemlig fantasi eller är det något ni skulle vilja göra? [:cool:] Diskutera på :)


hmm misstänker att det kanske är din egen fantasi.. ATT du är 15 och hör inte hemma här inne...men din dröm är en het MILF..

välkommen tillbaka när du är tillräckligt gammal för att hantera oss MILFAR.

Jag fyller snart 17 och anser att jag har full rätt att vara på denna sidan, liksom du. Och svaret är ja, jag tänder på lite äldre sexiga kvinnor, något fel med det?

Då anser du fel! Det är åldersgräns 18 år här...

Dina fantasier är det ingen som vill ta ifrån dig. Men här har du inte rätt att vara innan du fyller 18. Välkommen tillbaka då!

18 års gräns? Vart står detta? Och varför skulle det vara 18 års gräns här överhuvud taget?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om du klickar på länken "Allt annat" uppe till höger så hittar du bl a reglerna...



Det finns 4 enkla regler som vid överträdelse medför direkt avstängning av konto samt spärr av IP-nummer.


1. Åldersgräns 18 ÅR
2. Personangrepp
3. Spam
4. Rasism/Minoriteter


Anledningen till att man måste vara 18 år för att vara medlem här, kan enklast beskrivas som att du inte räknas som vuxen innan du är myndig, och detta är en vuxensite.
 

Jocke-Bocken

Ny medlem
Kön
Man
Om du klickar på länken "Allt annat" uppe till höger så hittar du bl a reglerna...



Det finns 4 enkla regler som vid överträdelse medför direkt avstängning av konto samt spärr av IP-nummer.


1. Åldersgräns 18 ÅR
2. Personangrepp
3. Spam
4. Rasism/Minoriteter


Anledningen till att man måste vara 18 år för att vara medlem här, kan enklast beskrivas som att du inte räknas som vuxen innan du är myndig, och detta är en vuxensite.

Inte så lätt att veta när det inte står något om det när man gör sitt konto... Hursomhelst kan jag isåfall bara göra ett nytt konto där jag anger och säger att jag är 18 år (vilket jag tror många gör), så är hela det problemet ur vägen, om det är det du vill. Ser dock ingen moraliskt skillnad mellan en 17 åring och en 18 åring, men det hör inte till här...
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Om du klickar på länken "Allt annat" uppe till höger så hittar du bl a reglerna...



Det finns 4 enkla regler som vid överträdelse medför direkt avstängning av konto samt spärr av IP-nummer.


1. Åldersgräns 18 ÅR
2. Personangrepp
3. Spam
4. Rasism/Minoriteter


Anledningen till att man måste vara 18 år för att vara medlem här, kan enklast beskrivas som att du inte räknas som vuxen innan du är myndig, och detta är en vuxensite.

Inte så lätt att veta när det inte står något om det när man gör sitt konto... Hursomhelst kan jag isåfall bara göra ett nytt konto där jag anger och säger att jag är 18 år (vilket jag tror många gör), så är hela det problemet ur vägen, om det är det du vill. Ser dock ingen moraliskt skillnad mellan en 17 åring och en 18 åring, men det hör inte till här...
Väl ska man följa svensk lag nåt man SKA göra, så är det 18 års gräns på alla sidor i Sverige som innehåller eller har någon form av sexuellt material. Gäller även chat och cam sidor.
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Har ni kvinnor som är ca 30-60 någon gång haft tankar eller fantiserat om att ha sex med mycket yngre killar som t.ex 15-16 år? Är det isåfall bara en hemlig fantasi eller är det något ni skulle vilja göra? [:cool:] Diskutera på :)
Som dom andra sagt till dig här, du är inte gammal nog att vara här. Du är mycket välkommen tillbaka när du fyllt 18 år och är myndig.
 
Toppen