Uppfylld

sweetheart

Medlem
Kön
Man
[purple]Jag får mycket kraftigare orgasmer när jag har något grovt i mig (en dildo eller något mera verkligt :)) än när jag bara stoppar in fingrarna... någon mer som upplevt detta?[/purple]
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
För mej så är det så olika, olika gånger. Jag kan nog inte säga att orgasmerna är skönare om jag har något "grovt" inne i mej.
Ibland kan jag vara "tokkåt", och det ända som gäller då är att ha något "grovt inne" och så skall hastigheten vara så snabb som möjligt. Och när jag "kommer", då så är det det skönaste jag upplevt.

Nästa gång kan jag ligga på soffan, utan att röra vid mej själv, bara låta fantasin "rinna på", efter ca:1 timme (kan vara kortare eller längre) så rör jag lite lätt på mej själv med två fingrar, när jag "kommer" då, då är det, det skönaste jag upplevt.
Alltså, för mej så spelar det ingen roll egentligen, oftast så är det sista gången jag minns bäst och då är det den som är skönast.


Lina
 

eve

Medlem
Kön
Man
Jag får annorlunda orgasmer när jag har något att krama om när jag kommer. Jag tycker att det finns olika typer av orgasmer och den ena är inte bättre än den andra. Ofta vill jag komma många gånger på olika sätt innan jag känner mig tillfrdställd.
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Håller precis med eve, det finns flera sätt för mej att uppleva mina orgasmer på också, och dom känns olika, olika gånger, men det går inte att säga vilken, eller vilken typ som skulle vara skönast.

Måste prova att krama något......ikväll.......

Lina
 

magnus000

Ny medlem
Kön
Man
Inte för att jag är tjej, men som kille blir orgasmen ännu starkare om man kramas... Och så är det ju mysigt, speciellt om man kommer samtidigt..mm..
 
G

Guest

Gäst
Min flickvän brukar skrika "Jag klarar inte mer, du är för stor"
Sen kommer hon så det ekar mellan säng-gavlarna :)

LovePro
 

FrökenVåt

Ny medlem
Kön
Man
Jag får också kraftiga orgasmer om jag har tex en dildo i mig, den ska vara så pass tjock att sammandragningarna när orgasmen närmar sig verkligen kramar superhårt runt den, vet inte men det kanske är att man trycker g-punkten mot dildon på något sätt?
Jag får också kraftigare orgasm ifall jag är riktigt kåt och slutar onanera precis innan orgasm, väntar en minut, börjar onanera igen och stoppar precis innan orgasm, ju fler gånger jag gör det, desto kraftigare orgasm. :)
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by FrökenVåt

Jag får också kraftiga orgasmer om jag har tex en dildo i mig, den ska vara så pass tjock att sammandragningarna när orgasmen närmar sig verkligen kramar superhårt runt den, vet inte men det kanske är att man trycker g-punkten mot dildon på något sätt?
Jag får också kraftigare orgasm ifall jag är riktigt kåt och slutar onanera precis innan orgasm, väntar en minut, börjar onanera igen och stoppar precis innan orgasm, ju fler gånger jag gör det, desto kraftigare orgasm. :)
Det där med g-punkten låter ju troligt... att den får kraftigare stimulans.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
De e samma sak för oss killar... om man onanaerar och slutar strax innan och sen håller på ett bra tag exploderar man formligen när man till slut låter det komma

Originally posted by FrökenVåt

Jag får också kraftiga orgasmer om jag har tex en dildo i mig, den ska vara så pass tjock att sammandragningarna när orgasmen närmar sig verkligen kramar superhårt runt den, vet inte men det kanske är att man trycker g-punkten mot dildon på något sätt?
Jag får också kraftigare orgasm ifall jag är riktigt kåt och slutar onanera precis innan orgasm, väntar en minut, börjar onanera igen och stoppar precis innan orgasm, ju fler gånger jag gör det, desto kraftigare orgasm. :)

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns ju dem som älskar fisting just för att få känna sig uppfylld och dom får också några oerhört kraftiga orgasmer av det.
Men, det krävs så oerhört mycket förberedelse och inget man bara kan göra sådär.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaginal fisting tänker jag på nu, inget annat.

Ja men precis, det var vad jag också syftade på. Har läst på mycket om detta ämnet då jag är väldigt intresserad av det. Är även medlem på ett forum för likasinnade, och det finns mycket gott att hämta från detta, faktum är att
många kvinnor på forumet skriver att dom får dom mest intensiva orgasmerna av att bli fistade. Så länge man vet hur man ska gå tillväga, annars finns det risk för att kvinnan kan ta skada av behandlingen.
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Jag får också bättre orgasmer ju mer uppfylld jag är. Det tror jag har att göra med att fittans muskler har något att krama om, vilket förstärker känslan. Ju grövre "sak" jag är uppfylld av, desto häftigare orgasm
 
Last edited by a moderator:

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
BoobsGirl bekräftar vad jag redan visste. Ja, i alla fall om man som jag läst igenom forumet för fistäskare.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
BoobsGirl bekräftar vad jag redan visste. Ja, i alla fall om man som jag läst igenom forumet för fistäskare.

Nu får jag snart, ännu en gång, Gizza på mig. Men vilket forum snackar du om?
Har varit lite amatörfistare, men aldrig någon renodlad fan, så peka med hela handen Purj0
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns ett engelskt forum för de som är intresserade av fisting.

Google is your friend ;)

Annars kan vi lösa det via PM. :)
 
Toppen