Upplevelser i en Taxi

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kör i huvudstaden, för ett av de stora bolagen, där många yngre och speciellt kvinnor känner sej trygga. Men det sätter också en viss press på mej som ganska kåt/liderlig vuxen kille...
  • Var nyss studentfirande och det strömmade runt ungdomar i 20-årsåldern i stora flockar, vitvins- eller cider berusade, brunbrända och partysugna. Men alla dessa små kjolar som påminner om pannband som halkat ner eller den speciella tjejen med endast brynja under sin fräcka korta skinnjacka.... över en klädsam solbränna och fina ungflicksbröst.
  • Lite senare på kvällen skulle väninnorna hem och de enades om att ha lite eftersnack hos en dom. Alla hoppar av och det visar sej att den ena var mer berusad en vad jag trodde, ville inte följa med, skulle gå hem.... Tar mitt nästan faderliga ansvar och kör denna trekvartsberusade 20-åring hem en dryg kilometer utan debitering. "Tycker inte du skall gå så lättklädd mitt i natten, även om vi är i en bra stadsdel...". Får ett frågetecken till svar, tystnad och ett blygt "tack" vid resans slut.
  • Par med ganska berusad flickvän och så pass nykter pojkvän att han fattar att det är lite pinsamt.... Hon: "Fan vad jag är full... och du är så gullig som betalar.... du skall få en rejäl avsugning när vi kommer hem..."
Finns mer att berätta - funkar utmärkt som inspiration att runka till..... :) / Indulgence
 
Last edited by a moderator:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Verkligheten fortskrider och arbetet med den. Man avslutar alltid ett arbetspass med att tvätta och tanka upp bilen, så att kollegan på nästa pass får en fräsch bil. Som regel loggar jag ur och släcker ner systemen på väg till macken - rätt skönt att bara avsluta och sedan få komma hem. Många partypersoner vet således att på bensinmackar kan man ofta ragga skjuts hem....

OBS!: Detta är en fantasi att fundera på och har inget med verkligheten att göra - eller....:

* "Hej, (extremt sött leende och stora fuktiga ögon...) vill du köra mej till xxxx. Det ju på andra sidan stan."
"Skulle jag gärna gjort, men jag är klar för idag."
" Men snälla! (brösten och munnen putar långt ut) ..... och du får 300 spänn svart.
"Sorry...."
"Men du, du får titta lite på mej..... och jag kan pilla lite också.... Snälla!"
"Va, hur menar du....."
"Fattar du inte.... Du får titta lite på mej, både där uppe och där nere.... och så pillar jag lite..."
"........

Resten får ni fantisera klart själva när ni sitter med kuken i näven eller fingrarna i trosorna.. ;)

/ Indulgence
 
Last edited by a moderator:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ibland hamnar jag i situationer som lätt byggs vidare av en liderlig fantasi.... Tänk om det ändå vore verklighet...* Kommer åkandes längs St. Eriksgatan efter vad tror är kvällens sista körning. Två killar i gymnasieålder står och viftar på trottoaren.
- Hej, vi har varit och spelat och efter ölnotan har vi bara 60 kronor kvar. Kör du oss till Solna Kyrkväg för det?
- Nja, men jag skall den vägen i alla fall. OK, hoppa in.- Skitschyst....Nu drar fantasin iväg.... tänk om jag bara skulle köra på!?
- Hmm 60 spänn är inte mycket, men ni kan väl låta mej titta på er lite??- Va, hur då? Titta på oss... Hans kompis verkar fatta: Jo, han vill se på våra .... (pekar på gylfen)
- Va!! Jamen, det vill vi väl inte....- Jo kom igen nu. Det går fort, han vill ju köra vidare fattar du väl!- Jaha, men OK då...
- Bra, ni sitter redan i baksätet. Dra ner brallorna till knävecken - jo, kallingarna också.Ser på deras ungdomspittar som har fått full hårväxt, fått en vuxenkuks riktiga former men ändå inte är fullt utvecklad.- Så, nu vill jag att ni gör varandra hårda! En eller två händer, det väljer ni själva.- Ok, vi har runkat av varandra förrut så vi fattar.Röda kinder och öron, lite flåsande andhämtning och redan efter en minut sitter de med 75% styva kukar i min taxibils baksäte.... så djävla uppkåtande!!Strax är dom kanonstyva och trots att dom släpper sina kukar så förblir dom helt styva i flera minuter. Den ungdomen, den ungdomen....
- Så nu vill jag känna på era kukar, runka dom och smaka lite på dom. Kommer bak till er...Efter en halvtimme med deffade ungdomkukar, kanonhårda med tydliga blodkärl, båda två sprutade i en av mina spypåsar, slickade varandras kukar torra för att sedan ge mej min behandling.Två ivriga gymnasiekillars fulla fokus på en medelålders manskuk. Turades om att runka och jonglera med pungen. Fick dom till och med att slicka försats..... sprutade gudomligt i samma spypåse alla tre och dom slickade min kuk torr och ren. Kände att jag fick en generalutlösning - en sådan som känns nerifrån låren, kramar hela pungen och känns gudomlig. Efteråt går en våg av trötthet genom kroppen och jag blir lite anfådd och svettig. Tjocka pulserande stötar av tjock gul lite klumpad sagge och efter det ännu fler stötar av lite vitare mer lätt flytande. Kuksaften ville liksom aldrig riktigt ta slut. Hela tiden hade jag två ynglings händer runt min kuk och dom jobbade bra...

* Cirklar runt på Kungsholm i den svala vårnatten och ser en yngre tjej vingla lite på trottoaren. Stannar till och jodå - Kör du mej till Vällingby? En 20 minuters färd och en bra avslutning på passet.
Hon verkar vara 25+ och ser väldigt fräsch ut i fina kläder, säkert en välutbildad kontorstjej i city på dagarna.
När hon slumrar in så sjunker hon ihop lite grann åt sidan och blusen glider lite snett. Jag ser rätt in imellan ett par härligt formade solbrända bröst i en fräsch bh. Säkert B+ eller C-kupa och utan tvivel både välformade och spänstiga.
Tanken far iväg och jag ler så det syns...
Nästa gång jag tittar i backspegeln har hon sjunkit ihop lite till och knäna håller inte längre riktigt ihop... tycker mej kunna skönja ett par brunbrända lår och vita trosor där inne. Men det bästa är att sprunden i kjolen inte längre döljer ett rejält strumpeband på högra benet och väldesignade damstrumpor.
Känner att jag börjar få koncentrationssvårigheter när tjejen helt plötsligt rycker upp sej; "Jaha, ser du något du gillar?" med ett skälmskt leende. "Jag såg nog hur du spanade, både på mina bröst och upp mellan benen."
- Öhh, jo det var.... öhh. Hon flinade och log pillimariskt - "men du kan få se lite mer, om du stänger taxametern nu".
Kvickt gjort och lika kvickt kravlade hon fram i framsätet, knäppte upp blusen och tryckte ihop sin byst.... Så perfekt foprmade bröst...
Drar upp kjolen till midjan, visar båda strumpebanden och gläntar lite på troslinningen i grenen, tar min högerhand och leder ena fingern ner till blygdläpparna. Varmt och torrt. På hennes uppmaning slickar jag av min egen finger efter hennes gnuggande runt klitoris och innanför blygdläpparna. Nötdoft och lite sälta....

-" Nu blir det inte mer. Jag är inte en sådan flicka och ditt tjänstereglemente tillåter heller inte det. Men jag tycker du verkar normalt trevlig och jag blev lite kåt av dina blickar...."


Tänk om detta ändå vore sant..... :( / Indulgence
 
Toppen