Us Video träff

Status
Stängd för vidare inlägg.

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Hej
Vilka här inne brukar vara på Us Video?
Jag har varit där några gånger och lekt, både i GH och öppet i rum med öppen dörr.
Jag skulle gärna vela träffa några stycken att leka med när lusten stiger på

Jag har varit på US Video 2-3 gånger men jag föredrar Blue Vision så jag brukar mest gå dit när jag är i Stockholm:)
 

Njutmedmig88

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Måndag den 25:e tänkte jag dra till US Video under dagen. Någon som skulle vela träffas där kanske?
Kommer vara där någon gång mellan 10-14 beroende på. Träffas gärna genom GH, samma rum, samma GH bås och suger tillsammans eller runkar tillsammans öppet
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Måndag den 25:e tänkte jag dra till US Video under dagen. Någon som skulle vela träffas där kanske?
Kommer vara där någon gång mellan 10-14 beroende på. Träffas gärna genom GH, samma rum, samma GH bås och suger tillsammans eller runkar tillsammans öppet
Hur har det varit på US på sistone? Något bra där på luncher/kvällar??
Längtar dit för att få runka ock suga lite kukar :)
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Vardag på Lunchtid. Ofta äldre runt 30-60år
Själv har inga som helst bekymmer med att det är äldre. Snarare om människor inte är rena och fräscha, vilket ju sällan är fallet efter midnatt när folk har festat på. Kåta fyllon är sjukt jobbiga tycker jag, suger hellre en fin gubbkuk alla dagar i veckan

Nu har jag begränsad erfarenhet av detta, men att det bara skulle vara ofräscha äckliga kåtgubbar på porrbio har jag aldrig upplevt. Brukar vara blandat vad jag erfarit. Men jag går kanske inte de värsta tiderna heller.

Själv är jag en pigg 40+are, så då kanske man ser annorlunda på åldersnojan än när man var 20 och tyckte alla över 50 var gubbjävlar haha. Och det är väl ofta dessa ’kids’ som skriver på nätet deras uppfattning och upplevelser.

Som, vanligt, enda sättet att veta säkert är att prova själv
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen