Utlösning:)

worm_

Medlem
Kön
Man
Tjaaaa. ganska ny här på sajten:).. men undrar om någon vet hur man kan göra så att tjejen kan få utlösning också?:).. eller fontänorgasm? ni vet va ja menar:) kom med massa bra svar nu:)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Tjaaaa. ganska ny här på sajten:).. men undrar om någon vet hur man kan göra så att tjejen kan få utlösning också?:).. eller fontänorgasm? ni vet va ja menar:) kom med massa bra svar nu:)

Hon kan ju rida dig det brukar ge resultat, eller du kan slicka fittan på henne!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Finns inga genvägar. Du måste göra ett riktigt grundligt jobb med på tunga och fingrar. :)

tjejens njutning är viktigast...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har svårt för att komma av oralsex. Tror det beror på att jag är rädd för att det ska smaka dåligt så jag har svårt för att riktigt slappna av. En hand som stimulerar klitoris under sexet är himla bra. Håll ihop fingrarna o rotera! Var försiktig oxå för klittan är lite känslig! Lycka till!
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Du bör stimulera framkanten på slidan där den såkallade Grafenbergska punkten sitter. (G-punkten) Lycka till! ;)
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Tjaaaa. ganska ny här på sajten:).. men undrar om någon vet hur man kan göra så att tjejen kan få utlösning också?:).. eller fontänorgasm? ni vet va ja menar:) kom med massa bra svar nu:)

Alltså: Jag är nog av den bestämda uppfattningen att tjejen skall ha ansvar för sin egen orgasm.

Det betyder inte att var och en skall tänka på sig under sexakten. Det betyder att man skall vara lyhörd för varandras önskningar.

En tjej som inte vet hur hon skall få orgasm, kan inte berätta för killen hur han skall göra...

Det är inte killens "fel" om tjejen inte kan få orgasm. Tjejer njuter av olika saker och de enda som vet, är vi själva ;):love::love:
 
Toppen