Utomhusrunk !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Peterqr

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu har utomhussäsongen börjat. Nån som lekt utomhus än? Funderar på Nyckelviken imorgon dagtid.
 
K

KjellKåt

Gäst
Det kan jag lova på sommaren runkas inget på Ågesta badet, är en seriös naturist strand med barn och vuxna av båda könen.
Ofta övervakad av folk från EOS naturistförenin. Skulle du få stånd där så lär du få en tillsägelse och dom har rätt att avvisa dig.
Att det förkommer annat i skogen runtom är en annan sak.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det kan jag lova på sommaren runkas inget på Ågesta badet, är en seriös naturist strand med barn och vuxna av båda könen.
Ofta övervakad av folk från EOS naturistförenin. Skulle du få stånd där så lär du få en tillsägelse och dom har rätt att avvisa dig.
Att det förkommer annat i skogen runtom är en annan sak.
Sedan man gallrade och rensade ut skogen runt badet har möjligheterna till träffar i skogen minskat rejält. Men ställen finns om man går iväg ett stycke från badet, bl a bort mot n:a udden(mycket folk som går dit dock), upp i skogen ovanför vägen från parkeringen, eller området en bit söder om badet.. Parkeringen är annars en ofta använd plats för träffar i bilen, mest på vardagar och sena helgkvällar.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Sedan man gallrade och rensade ut skogen runt badet har möjligheterna till träffar i skogen minskat rejält. Men ställen finns om man går iväg ett stycke från badet, bl a bort mot n:a udden(mycket folk som går dit dock), upp i skogen ovanför vägen från parkeringen, eller området en bit söder om badet.. Parkeringen är annars en ofta använd plats för träffar i bilen, mest på vardagar och sena helgkvällar.

Aj då, vad tråkigt. Men har de verkligen lyckats rensa upp så rejält där? Får väl gå en runda med tjejen när det blir väder och se hur det ser ut numera :).
Men visst förekommer det en del snusk också även på gräsmattorna runt badet. Lite smygpill på fittor och lite halvdolda runk här och var. Det är ju dock läge att vara lite försiktig eftersom att det är som du säger, risk att man kan bli avvisad.
 
K

KjellKåt

Gäst
Känner mig lite skyldig, jag var den som föreslog att rensa skogen för att slippa en del element.
Var själv medlem i EOS då.
Det finns så många ställen för träffar i stan så här behövs det inte.
Lite småpill finns alltid på nakenbaden men sköts det snyggt så ingen blir störd så tycker även jag att det är mysigt.
Finns ju tjejer som pillar för att retas lite så man ska vara tvungen ligga på magen.
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Löper och leker kåta kinky lekar som transa efter väg E45. Så härligt ute redan, visar mig både lättklädd som naken i gräset under solen. Finns gräsängar, gläntor, diskret vändplan för bil eller husbil, vatten, dass och madrass i närheten... Bänk eller härbre med säng. Kom till mitt lilla sexparadis i sommar!
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Tog en runk ute i morse när jag sprang i skogen, snabbt gick det, ner med byxorna, in med en pinne i baken, sen kom jag på 1 minut, fantiserade om en gammal tjejkompis, hon har precis bytt facebookbild, och den är mycket upphetsande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen