vänner vi....

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
i bland kommer saknaden ..

Vissa som man "mött" här inne som sedan lämnat ona eller vem vet bytt skepnad.
det är en del..

Har ni några ni saknar? törs ni berätta vem?
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo, det är några stycken... men som sagt, dom kanske är kvar i en annan skepnad.
Prinzessan, kort och intensivt, och så bara gått upp i rök..och flera med henne.
Så visst undrar man ibland.
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:unsure:

Visst är det några man saknar, det märks ganska fort om någon man gillar "vandrar" vidare, det blir så tomt då.
Det har tyvärr hänt nyligen igen, hoppas som alltid att hon hittar tillbaks, i sin eller en ny skepnad.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hihi du han före mig, har funderat på en liknande tråd.
Ja jag har märkt att man förlorat många vänner man haft och haft mysiga stunder med.
Min första kontakt var "mammsen" som liksom fick mig fast här, sen följer en rad av personer (har kikat tillbaka i min medelande lista som väll är en kilometer lång idag) och nåra av de saknade är: Bara jag, Tuttfia, Jenni (Fins en ny variant av henne som jag inte har haft kontakt med jag avser Jenni den förste *L*) BillaN, Anatu, Zigzag, Dalarna, heling 1993, Dolly_84, Stallion69, BiMine, och slutligen Snäckan *L* men det har ju fixat sig...
Fins nån av er på listan kvar fast under annat nick ska ni veta att ni är saknade och ingen skulle bli gladare än jag om ni hörde av er!
Jatte kram /TG
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
"Vet inte riktigt hur man skall definiera "vän" här"
---------------------------------------
Jag tolkade det som någon man "delat något med" alltså mer än bar "hej kikar i ditt krypin" osv. Många sådana "vänner" har försvunnit under de år som jag varit med, och jag hoppas ju vid högre makter att inte jag är orsaken *L*
En del har återuppstått andra fins kvar som msn vänner men många är borta och saknade, tror jag fäster mig alldeles för mycket vid de jag träffar här *L*

Hänger på Skedas kram kampanj och skickar en kram till er alla, ja killar kan ta i hand i stället..:)
Ha det gott!
/TG
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
"Vet inte riktigt hur man skall definiera "vän" här"
---------------------------------------
Jag tolkade det som någon man "delat något med" alltså mer än bar "hej kikar i ditt krypin" osv. Många sådana "vänner" har försvunnit under de år som jag varit med, och jag hoppas ju vid högre makter att inte jag är orsaken *L*
En del har återuppstått andra fins kvar som msn vänner men många är borta och saknade, tror jag fäster mig alldeles för mycket vid de jag träffar här *L*

Hänger på Skedas kram kampanj och skickar en kram till er alla, ja killar kan ta i hand i stället..:)
Ha det gott!
/TG


Jo jag tolkade också vän på samma sätt som du:) Men min fråga handlade om hur mycket man har delat:oops:;) Det finns ju dem man pratar med väldigt mycket utan att ha cybersex med dem;) Är det "vänner" som man har haft cybersex med eller bara pratat väldigt mycket med i övrigt;):love:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
"Vet inte riktigt hur man skall definiera "vän" här"
---------------------------------------
Jag tolkade det som någon man "delat något med" alltså mer än bar "hej kikar i ditt krypin" osv. Många sådana "vänner" har försvunnit under de år som jag varit med, och jag hoppas ju vid högre makter att inte jag är orsaken *L*
En del har återuppstått andra fins kvar som msn vänner men många är borta och saknade, tror jag fäster mig alldeles för mycket vid de jag träffar här *L*

Hänger på Skedas kram kampanj och skickar en kram till er alla, ja killar kan ta i hand i stället..:)
Ha det gott!
/TG


Jo jag tolkade också vän på samma sätt som du:) Men min fråga handlade om hur mycket man har delat:oops:;) Det finns ju dem man pratar med väldigt mycket utan att ha cybersex med dem;) Är det "vänner" som man har haft cybersex med eller bara pratat väldigt mycket med i övrigt;):love:
.......................
Ja skulle jag bara klassa de som jag har "cybersex" med som vänner skulle jag inte ha många vänner!
Som tur är känner jag att jag har många vänner, många goda vänner till och med, vet inte om jag är udda på nått sätt (här är det läge att göra sig lustig) men många av de jag får kontakt med får jag en mer kompis relation med, vi pratar om det mesta men väldigt lite "cybersex" även om det förekommer.
Men känner att de är mer vänner (om man kan säga så) som man delar sitt liv med och inte bara sexfantasier, men skulle naturligtvis inte vilja vara utan den delen heller!:)

Så mitt svar är, att de man trivs att umgås med (och som trivs med att umgås med mig) oavsett forum är ens vänner!

Kram!
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Några loggar in lite då och då och gör lite gästspel men ska jag rent spontant nämna några stycken som jag absolut inte sett här på länge och som jag verkligen saknar så får det bli:

123fyrasju - svårdefinierad humor som jag gillar, roliga inlägg
Indira - läst nästan allt hon skrivit här med stor behållning
klf - en människa man bara inte kan motstå

Ska jag nämna en herre så vill jag minnas en Carl Michael Bellman...som hade bra inlägg.

Kanske har ni nya namn...!? Who knows...:cool:


Sen har vi förstås Zingoalla, Anatu, Horny_babe och många fler...;) Ingen nämnd och ingen glömd
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Några loggar in lite då och då och gör lite gästspel men ska jag rent spontant nämna några stycken som jag absolut inte sett här på länge och som jag verkligen saknar så får det bli:

123fyrasju - svårdefinierad humor som jag gillar, roliga inlägg
Indira - läst nästan allt hon skrivit här med stor behållning
klf - en människa man bara inte kan motstå

Ska jag nämna en herre så vill jag minnas en Carl Michael Bellman...som hade bra inlägg.

Kanske har ni nya namn...!? Who knows...:cool:


Sen har vi förstås Zingoalla, Anatu, Horny_babe och många fler...;) Ingen nämnd och ingen glömd

Jag fastnade också för Indiras inlägg, och då var det någon som upplyste mig om att det nicket var en kille???

För mig spelar det inte så stor roll, i det här sammanhanget, om det är en kille eller tjej som skriver njutbara inlägg. Men om det har betydelse för just dig, så kanske du vill veta???
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Jag fastnade också för Indiras inlägg, och då var det någon som upplyste mig om att det nicket var en kille???

För mig spelar det inte så stor roll, i det här sammanhanget, om det är en kille eller tjej som skriver njutbara inlägg. Men om det har betydelse för just dig, så kanske du vill veta???

Nja....det kanske inte spelade så stor roll ifall det var en kille. På nåt sätt blir/blev jag kanske inte så förvånad. Jag trillade inte baklänges i alla fall och några mail skickades aldrig heller oss emellan. Var bara så fascinerad över inläggen i största allmänhet.

Jag nämnde också i mitt förra inlägg en kille som hade intressanta inlägg. Jag läser inte bara tjejernas...;)


Till sist måste jag ju tillägga att alla er som är nya och ni tappra som är kvar sen så många år, killar som tjejer - ni är fan inte dåliga ni heller...;):cool::D

Och dina inlägg har roat mig väldigt,väldigt länge...;)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
och Muppamärta, Miss fire och Zigzag... det här stället är väl som livet är mest, en del vänner kommer och går, andra består!:)
 
Toppen