Väntan i regn.

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Vill du se min rumpa? Fråga hängde i luften och ekade i rummet. Jag satt i en läsesal för tidningar på biblioteket i en mindre ort. Jag hade varit på ett besök hos ett företag för att visa upp mig och kanske få möjlighet till en anställning.

Det småregnade ute och i väntan på bussen gick jag in på stadens bibliotek och fördrev tiden med att läsa i tidskrifter. Jag bläddrade i tidningen Foto och satt och kollade på en del snygga bilder bland annat några aktstudier.
Jag var ensam i rummet ända tills det slank in en liten tjej. Slank in var ordet för hon flöt förbi mig och kikade ner i tidning jag läste i. Bilden var en studie av en naken kvinna där fokus var på just rumpan. Tjejen sträckte sig efter en tidning och satte sig vid samma bord som jag, visserligen i andra hörnet, men frågan kom ganska omedelbart och jag viste inte om jag skulle svara eller bara nonshallera henne. Jag valde det senare vilket visade sig vara fel för det gav henne ett bra tillfälle att börja med frågor och påståenden.

Den första var, du är blyg-va. Jag svarade nej och trodde att det räckte, men inte. Hon fortsatte, min rumpa är lika fin som hennes. Säkert , sade jag dumt nog för nu kunde hon fortsätta sin monolog eller skall man kalla det dialog ändå. Du tror mig inte, sade hon och hoppade upp på stolen och lyfte opp sin kjol och putade och viftade mot mig med sin ungflicksstjärt.
Du har trosor, halkade det ur mig och nu var jag fast. Då tar jag av mig så får du se sade hon och började hala ned trosorna.
Nu får du sluta var jag tvunget att säga skarp till henne vi är på ett bibliotek och du kan inte hålla på och leka så här. För en lek uppfattade jag det som.
Hon satte sig ned och såg nästan tårögt på mig. Jag övervägde att lämna henne och rummet och provokationen, men såg att det hade ökat med regnet.
Jag undrade ifall hon hade smitit från skolan, för det var väl där hon hörde hemma. Hon var uppmärksam på allt jag företog mig och när jag vek ihop tidningen så sade hon snabbt det regnar ännu mera nu. Och fortsatte med att fråga ifall vi kunde titta tillsammans i tidningen.

Utan att vänta på svar kom hon och satte sig på stolen bredvid mig. Jag sköt tidningen mot henne och hon började långsamt bläddra bild för bild. Sen tog hon om proceduren men stannade vid vissa av bilderna Sade sakligt man ser bara stjärtar och bröst men ingen framstjärt.
Nej sade jag, man brukar inte visa så mycket av sånt när det skall vara mera konstnärliga bilder. Hon ryckte på axlarna som svar, men gav en kommentar, i andra tidningar visar man det.
Jag svarade henne inte men undrade i tysthet, vilka andra tidningar hon kunde avse.

Det var ju bara i porrtidningar som man exponerade ”framstjärtar”.

Förresten sade hon och bläddrade fram en naken man, på honom visar man snoppen. Den här diskussionen började bli väl mycket kring könsorgan med tanke på vår åldersskillnad. Jag kände mest för att avsluta detta så jag svarade bara det är ju svårt komma undan det på ett fotografi av en naken man. En naken kvinna visar man ju brösten.

Jag har inga bröst, sade hon förresten ser du ut som honom, eller? Hon nickade mot bilden som var uppslagen.
Ja så ser väl alla ut, kontrade jag. Då får du visa det då sade hon lakoniskt. Det går ju inte började jag, men hon fortsatte, vi går in på toa och så får du se att min rumpa är snygg.
Jag blev irriterad och tyst, men hon fortsatte, kom då vi blir nog inte störda för i det här regnet kommer det knappt en enda människa hit.
Jag gav upp, hon försökte ju envist övertala mig att få visa sig och se min snopp. Låt gå tänkte jag, bussen kommer ju snart och sen lämnar jag den här envisa tjejen.
Vi gick in och där bad hon mig lyfta upp sig på toastolen, hjälpa henne av ned trosorna och så vände hon och vred å sin stjärt, putade med upplyft kjol. Jag stod tyst och såg hur hennes lilla mus skymtade fram mellan benen och jag såg att hon börjat få en tät och fin hårbuske.

Lyft ner mig, sa hon och fortsatte, är jag inte fin.

Hon hade satt sig på toan och lutade sig bakåt och skrevade med benen. Jag tycker att den här är vacker, tycker inte du det med. Hon lät sina fingrar vidga blygdläpparna och jag såg rakt in i en oskuldsfitta med rosafärgad slidöppning.

Får jag se hur du ser ut du har ju sett mig. Jag kunde ju inte annat än göra henne till viljes. Problemet var att jag hade ju fått stånd när hon visat sin lilla mus så ogenerat. Hon hjälpte till att dra ner mina byxor och kalsonger. Kuken sprätte ut i frihet.
Den är mycket större än den han hade på bilden, sade hon konstaterande. Tacka för det tänkte jag du har ju kåtat upp mig. Och värre blev det när hon försiktigt rörde vid den och började dra sin hand fram och tillbaks över kukskaftet och ollonet svällde ut och blev större och blårött av kåthet.
Gör jag rätt frågade hon och jag nickade till svar, skall jag göra något mera kom hennes nästa fråga. Du kan suga som på den som på en slickepinne svarade jag.Suga på slickepinne kunde hon och jag började stöna av njutning. Vill du göra något med mig frågade hon, jag kan smeka din framstjärt och slicka den ifall jag får.
Vad brukar du kalla den, fitta stönade jag, jag vill pulla din fitta.

Hon reste sig och jag lät fingrarna smeka springan som redan var våt.

Jag sökte mig in så långt jag vågade och hon ved och roterade sin klitoris vant mot mina fingrar. Den var stor och fittan savade och klitoris som hade börjat svälla var en hård knapp under mina fingrar.
Sug försiktigt annars sprutar jag in din mun. Hmmm sade hon bara och så exploderade jag in i hennes hårt slutna mun. Hon svald och svalde. Så suckade hon och släppte taget om kuken lutade sig not mig och sade pulla hårade in i fittan jag kommer strackst.

Hennes utlösning var kraftig och förvånade mig, men jag hade ju ganska dålig erfarenhet av unga tjejers sexbehov tänkte jag när jag satt på bussen på väg mot min hemstad.
S..C..
 

MIMI

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Synd att du använder dig av "liten" tjej. Kunde inte läsa mer efter det, talang för att producera noveller har du ju.
Får läsa någon av de andra (y)
 

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Synd att du använder dig av "liten" tjej. Kunde inte läsa mer efter det, talang för att producera noveller har du ju.
Får läsa någon av de andra (y)
Ja det var synd för ordet liten är med avsikt på storlek och den barnsligt livliga naiviteten. Forsättningen av novellen berskriver närmare den ålder som avses. Vi säger ju alltid Lilla My utan ålderspreferens.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ja det var synd för ordet liten är med avsikt på storlek och den barnsligt livliga naiviteten. Forsättningen av novellen berskriver närmare den ålder som avses. Vi säger ju alltid Lilla My utan ålderspreferens.

Go Snällcalle go....... fortsätt att skriva av hela din kåthets lust!! Du har en väl utvecklad stil - men jag håller med, undvik att leda tanken fel avseende ålder, ovilja att deltaga och annat som vi andra kan tycka vara stötande. / I
 
Toppen