Vår bystiga Sussi

svart kuk

Ny medlem
Kön
Man
Ett lite annorlunda upplägg i den här novellen men rätt passande på det här forumet. Skrev den för några år sedan då jag var i slag. Funderar på att återuppta författandet, lite beroende på responsen. Kommentarer välkomnas alltså.

SK



Sussi

När jag gick på gymnasiet hade jag föga framgång hos tjejer. Inte för att jag klagar över mitt utseende, men det var något i mitt sätt att vara som inte riktigt räckte hela vägen. Kanske var jag lite blyg, vilket berodde på min bristande erfarenhet på relationernas område. Däremot var jag respekterad i klassen och på skolan för mina höga betyg och mina idrottsliga prestationer.

I vår klass hade vi fem killar och 22 tjejer. En av tjejerna hette Sussi och det är ett av mina äventyr med henne jag ska berätta om nu. Hon var blond, ca 165 lång, slank och mycket vältränad. Hennes ansikte var inte mycket att fästa uppmärksamheten vid, vilket hon kompenserade med en närmast perfekt kropp. Hon sa att hon åt speciella tabletter som gjorde brösten större, och även rumpan, som hon då fick träna bort. Jag vet inte om det var sant eller inte, men hon gjorde iallafall allt för att framhäva pattarna, som var stora, om man såg till hennes kroppsbyggnad. Saken var också den att hon talade om sina och andras bröst oavbrutet, med de andra tjejerna och oss killar. Särskilt förtrolig var hon med mig och Tomas. Det var svårt att kalla Tomas min vän - vi umgicks aldrig utanför skolan - men vi hade en god, kamratlig relation. Emellanåt tafsade Sussi på killarna, mellan benen oftast.

En dag, under andra läsåret, bestämde jag, Sussi och Tomas oss för att åka över hem till Sussi för att plugga tillsammans inför ett engelskprov, som skulle äga rum nästa dag. Hon bodde i villa ute i Tyresö, och det fanns gott om plats för alla ifall vi valde att sova över där. Det verkade vara det mest förnuftiga alternativet, med tanke på att vi nog skulle behöva hela kvällen på oss.

När vi anlände till Sussi möttes vi av hennes föräldrar, som tog vänligt emot oss. Efter en tidig middag tillsammans satte vi oss ner på Sussis rum för att plugga. Det gick bra att göra detta tillsammans och fram mot niotiden tyckte vi oss vara redo för provet. Våra samtal började kretsa kring andra frågor, och naturligtvis kom vi in på ämnet sex. Det var självklart Sussi som ledde oss in på det.
- Jag blir så trött på killar som vill att jag ska runka dem, de inser inte att jag snabbt blir trött i handen, sa hon. Jag föredrar istället att suga, men nej det vill de inte, först ska man minsann runka dem.
Jag och Tomas såg frågande på varandra. Det verkade vara underliga killar det där, tyckte vi.
- Får jag bara fråga er en sak, fortsatte Sussi, tycker ni att jag har snygg kropp.
Vi hade hört frågan så många gånger tidigare att vi var rejält trötta på den. Vad skulle man säga? Den var ju närmast perfekt. Vi nickade jakande.

På denna höga nivå fortgick våra samtal, tills jag var tvungen att gå på toaletten. När jag kom tillbaka utspelade sig ett intressant skådespel inför mina ögon. Tomas satt på sängen med uppknäppta byxor och visade upp sin kuk för Sussi. Och han hade onekligen något att visa upp, då det inte var en dålig sak han hade mellan benen. I duschen efter idrotten hade jag inte tänkt på det, men här gjorde hans apparat intryck. Den var halveregerad och svajade av och an i Tomas hand. Säkert 20 cm i detta tillstånd och rejält grov. Sussi kunde inte låta bli att stirra häpet.
- Jag undrar hur stor den egentligen kan bli, sa hon.
- Det är lätt att ta reda på, svarade Tomas och började långsamt runka.
Jag satte mig i en fåtölj och betraktade detta skådespel. Snart märkte jag att jag själv hade en rejäl bula i byxorna. När Tomas kuk reste sig till fullt stånd mätte den säkert 25 cm och jag funderade stilla om han överhuvudtaget kunde genomföra ett samlag. Han tittade på mig och lät förstå vad det var han egentligen ville. Jag kom fram till sängen, grep tag runt Sussis nacke och sänkte ner henne mot underverket. Först verkade hon vara överraskad och aningen skräckslagen, men gapade sedan villigt för att ta emot kuken. Hon kunde dock inte få in mer än ollonet i det första taget. Medan Sussi sög honom fortsatte Tomas att bearbeta skaftet och pungen med händerna.
- Ta den längre in, uppmanade han.
- Det går inte, den är för stor, svarade Sussi.
Jag tänkte snabbt efter och kom på lösningen. Sussi fick lägga sig ner på sängen, med huvudet hängande över kanten. På så sätt kunde Tomas komma djupare in i hennes mun och ner i halsen. Det hela förutsatte dock att Sussi gapade stort och kunde hålla munnen öppen länge. Det var härligt att se hur hon ansträngde sig för att få in hela Tomas härlighet i käften. Hon gapade så att tårarna rann ur ögonen. Tomas gillade min idé och njöt i fulla drag då kuken trycktes upp mot Sussis svalj. Hon fick kämpa för att kunna ta emot kuken och andas samtidigt. Synen var alldeles underbar.

Efter att ha tittat på härligheten en stund kunde jag inte låta bli att dra fram min kuk och runka, för att få utlopp för den enorma kåthet som hade byggts upp inom mig.
- Ska du knulla henne sen, frågade jag Tomas.
- Nej, svarade han, jag lär aldrig få in den i henne, det här är skönt nog.
Jag tittade ner på Sussis ansikte. Särskilt snygg var hon inte, det måste erkännas. Mascaran rann ner över kinderna med tårarna, läppstiftet var utsmetat runt munnen och så den vilda blicken i hennes ögon när hon höll dem öppna. Det syntes att hon tyckte om det, den lilla slynan. Nu var jag dock tvungen att delta i leken mer aktivt. Jag tog fram en sax ur Sussis byrålåda och klippte upp hennes t-shirt. Jag hade inte tid att böka med behån, så jag klippte upp den också. Två stora, fasta bröst låg nu framför mig. Tomas log uppskattande åt mitt tilltag, medan Sussi var alldeles för upptagen med sugandet för att reagera. Efter att ha dragit av mig byxorna satte jag mig gränsle över Sussi och daskade till med kuken över hennes pattar.
- Vill du att jag pattknullar dig nu, ditt luder? röt jag.
Hon nickade så gott hon kunde. Jag hade givetvis inte brytt mig om vad hon hade svarat, utan gjort det som jag tänkte i alla fall. Det grova språket skulle istället hetsa upp mig och Tomas. Men innan hon fick känna en kuk mellan sina meloner, skulle även fittan få något. Saxen åkte fram och klippte upp Sussis mjukisbyxor i grenen. Därefter tog jag tag i hennes trosor och klippte sönder även dem. Nu var den orakade fittan härligt blottad. På byrån stod en halvdrucken Fantaflaska, vilket gav mig inte mycket tid till att fundera. Jag hällde ut innehållet över Sussis buske. Hon gav ifrån sig ett läte, men gjorde inget motstånd. Därefter pressade jag in flaskhalsen i hennes fitta. Den var redan blöt så flaskan åkte in utan problem. Efter ett par minuters knullande fick det räcka, då vi närmade oss avslutningen.

Jag såg på Tomas att han inte hade långt kvar. Han greppade nu Sussis huvud med båda händerna och knullade hennes mun med hårda stötar. Jag klämde fast min kuk mellan hennes pattar och juckade snabbt fram och tillbaka. Snart hamnade vi båda i takt och njöt av vår show. Tomas kom först. Han drog ut sin kuk ur Sussis gap och exploderade i den största spermakaskaden som jag har sett. Stråle efter stråle sköt ut och täckte tjejens ansikte. De platser där maskaran hade runnit ner fick nu en ljusgrå färg. Hennes läppar täcktes av tjock vit gegga. Men hon fick också sperma över pannan, i håret och över ena örat. När jag såg detta kunde jag inte hålla mig utan sprutade också. Jag försökte sikta mot de platser i Sussis ansikte som Tomas hade missat. Jag vände på hennes huvud och sprutade över det andra örat. Min sats träffade henne även i näsan och på hakan. Hon fick ligga så i någon minut medan vi pustade ut. Därefter hämtade jag en spegel, så att hon fick se hur hon såg ut. Efter det samlade vi upp sperman med hjälp av våra slaknande kukar och våra händer så att hon kunde slicka i sig allt.

Därefter tog vi en dusch och la oss för att sova. Tyvärr fick inte Sussi komma den kvällen, vilket vi kompenserade henne för senare. Engelskprovet då? Jodå, vi klarade det galant alla tre.
 
Toppen