Våta drömmar

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Det där om ”våta drömmar” hos unga grabbar som ejakulerat i sömnen. Jag har en enda erfarenhet i den riktning, den ska jag berätta om här.

Jag kommer inte ihåg hur gammal jag var men jag hade nyligen börjat leka med kuken och fått mina första utlösningar. Jag hade riktigt trång förhud och vågade inte dra den alls långt tillbaka. Det gjorde ont. Så mina tidiga utlösningar kom liksom rinnande genom den trånga öppningen i min förhud.

Skolan har slutat för läsåret, min familj har flyttat ut på landet för sommaren. Det blir några heta dagar i mitten av juni och jag lyckas dra på mig en sommarförkylning. Jag ligger och svettas i min lilla sovalkov, har endast ett par enkla boxershorts på mig. Enkla i det avseendet att öppningen fram inte är mycket mer än en simpel springa i tyget.

Det är på eftermiddagen, ångande hett i mitt lilla rum. Jag har kastat av mig lakan och filt, vaknar ur min oroliga sömn, känner hur min kuk är stenhård och pulserar vilt samtidigt som jag gör små juckrörelser med underlivet. Jag ser hur kuken tränger sig ut genom springan i mina boxers. Jag kommer inte ihåg vad jag drömt och febern måste ha bedövat min känsel ty i sömnen har jag pressat ut kuken så att förhuden dragits tillbaka över halva ollonet som är glödande mörkrött. Mer hinner jag inte notera innan det känns som om kuken exploderar. Det sprutar ut en jättestråle vitt, upp på min mage. En till! En till! En till! Det verkar aldrig vilja sluta men efter ett par, tre mindre strålar är det hela över. I särklass den häftigaste orgasm jag haft så långt i livet.

Jag måste pusta ut en efteråt, sedan torkar jag med boxershortsen upp allt jag sprutat över mig, smyger ut med kallingarna till tvättkorgen och tar ett par nya. Min mamma hör att jag är uppe, kommer in i sovalkoven, frågar hur jag mår. ”Ok”, svarar jag. ”Var du uppe och bytte kallingar?”, undrar hon. ”Ja, dom blev så svettiga,” påstår jag. Hon tittar lite frågande på mig. Hon förstod nog vad som egentligen hände…
 
Toppen