VADÅ PINSAMT?

String-Kerst

Ny medlem
Kön
Man
Jag e jätte kär i en tjej i min klass.. men för ett tag sen så stog hon på skolgården med sina polare.. & jag blev så upphetsad av hennes kropp att jag fick mega stånd :oops: och självklart såg hon det.. och nu när de e lov så känns det som att jag ser henne hela tiden.. Alla påpekar denna händelsen för mig ofta & jag e trött på det nu.. vet inte vad jag ska göra för att jag kan ju inte precis gå nånstans alla vet vem jag e nu.. :(

"Med vänliga hälsningar den kåte kärran"
 

SOLO

Medlem
Skit i det, sånt som hænder. Ær det nån kille som retas kan du ju fråga om det ær pga att han ær impotent (inte kan få upp den).
 

Me Shell

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by String-Kerst

Jag e jätte kär i en tjej i min klass.. men för ett tag sen så stog hon på skolgården med sina polare.. & jag blev så upphetsad av hennes kropp att jag fick mega stånd :oops: och självklart såg hon det.. och nu när de e lov så känns det som att jag ser henne hela tiden.. Alla påpekar denna händelsen för mig ofta & jag e trött på det nu.. vet inte vad jag ska göra för att jag kan ju inte precis gå nånstans alla vet vem jag e nu.. :(

"Med vänliga hälsningar den kåte kärran"

Hmm jag skulle bara skitit i det ffs.. VA GLAD ATT DU FÅR UPP DEN IAF :D höhöhöhöhöhöhöh

"Spank Me"
 
Toppen