Vad en klädhög kan leda till - del 2

Brisbane

Ny medlem
Kön
Man
Läs del 1 först då detta är direkta efterföljaren.

...

När Mats vaknar och ser på sin tungt sovande sambo gör sig skuldkänslorna påminda. Men, försöker han resonera med sig själv, att titta och fantisera skadar ju ingen... och trosorna, hade Mia bara plockat undan efter sig så hade han ju inte funnit dem. Bara tanken på Mia och hennes trosor får hans redan påtagliga morgonstånd att svälla ytterligare. Ohh, jag måste lätta på trycket, tänker Mats samtidigt som han svänger benen över sängkanten.
Mia brukar alltid sova långt in på förmiddagen på helgerna så han struntar i morgonrocken. Mats älskar att känna lägenhetens svala luft mot sin nakna kropp. Han kliar sig förstrött i sidan samtidigt som han öppnar dörren till toaletten. Han tittar ut mot hallen, Camillas jacka ligger på golvet. Hon måste vara helt slut, tänker han samtidigt som han hör en häftig inandning från toaletten. Chockad vrider han snabbt på huvudet och där sitter Mia på toaletten med det rosa nattlinnet uppdraget till midjan. Hennes blick är fokuserad på Mats stånd och hon är högröd i ansiktet.

"Helvete! Fö... förlåt, jag trodde att du... Jag visste inte att du var..." stammar Mats fram och känner hur blodet skjuter upp i hans ansikte.

Mia blinkar till och Mats inser vart hon tittade.

"Jag drack så mycket Fanta igår att jag..." Mias röst är gäll.

Det blir tyst. Mats sveper med blicken över Mia och tycker sig ana en tunn hårmatta vid toppen av hennes venusberg. Han sväljer hårt och känner till sin fasta hur hans lem rycker till.

"Förlåt!" säger han tyst, stänger dörren och skyndar tillbaka till sovrummet.

När han hör Mias dörr stängas drar han på sig morgonrocken och skyndar in på toaletten med värkande blåsa.


När Mia kommer in i köket vid 13 tiden, fortfarande klädd i sitt nattlinne, håller Mats på att marinera kött till kvällens grillning. Lika bra att ta tjuren vid hornen tänker han och tar ett djupt andetag.

"Asså Mia, förlåt för tidigar! Jag trodde att du sov och jag och mamma sover alltid nakna och jag skulle bara kissa så jag drog inte på mig några kläder."

Mia synar honom och ett leende drar över hennes klarröda läppar. Hon skrattar till.

"Det är lungt, du kunde ju inte veta..." hon nickar mot Mats skrev "men han där nere har somnat om igen?" hon fnissar till.
"Ehh, alltså på morgonen när man är kissnödig så står den liksom av sig själv" trevar Mats osäkert.
" Ahaa, det är klart, vi pratade något om det i skolan... rycker den till så där för att du är kissnödig också?" hon ger honom ett snett leende.

Mats vet inte vart han skall ta vägen, han skruvar på sig utan att få fram något svar eller försök till förklaring. Mia skrattar till förtjust.

"Mats, det är lungt! Jag är ingen flickunge, jag vet att grabbar har två huvuden men bara kan tänka med det enda" hon höjer och sänker ögonbrynen och blinkar sött åt honom. "Nu måste jag ha något att äta jag håller på att svälta ihjäl" hon klappar den gapande Mats ömt på kinden när hon passerar honom på väg mot kylskåpet.

Mats spiller upp en kopp kaffe och sätter sig framför tv:n. Han känner sig ambivalent. Mia hade tagit morgonens händelse med lätthet, vilket kanske inte var konstigt. Men för honom, som under natten fantiserat om henne och sprutat i hennes smutsiga trosor känns det inte lika enkelt.
Tankarna avbryts av Camillas upprörda röst från sovrummet.

"... min enda lediga helg denna månad ju! Ja, Ja, nej men vad fan... Jaja, men då skall det fan synas på nästa lön också!"

Hon kommer stormades ut från sovrummet. Mats ser frågande på henne?

"Jag måste jobba hela jävla helgen! Tre stycken har ringt in sjuka... FAN!"
"Det är okej, Millan, vi klarar oss!" Mats reser sig och ger henne en kram. "Förhoppningsvis kanske chefen tänker lite extra på dig när det blir dags för lönesnack, visst?" han stryker över hennes kind med fingrarnas baksida.

Mia kommer ut från köket med en smörgås i handen.

"Vad?" Mia slår ut med armarna.
"Mamma måste jobba hela helgen..." Camilla håller fram telefonen mot henne, som om det var telefonens fel att hon måste jobba.
"Jaha, okej" Mia rycker på axlarna och verkar inte speciellt intresserad eller besviken.

Camilla stormar genom lägenheten när hon gör sig ordning för jobbet. Innan hon skyndar iväg greppar hon Mats skrev och viskar i hans öra:

"Nästa helg skall den här få en match den sent skall glömma" hon stryker med tummen över träningsbyxornas mjuka tyg och ler brett när hon känner hur det rycker till där nere.

Mats står kvar och ser när dörren slår igen. Han suckar. Ja, det är just det som är problemet, nästa helg, det är långt dit. Han bestämmer sig för att ta en lång varm dusch i brist på annat sätt göra.


När han kommer ut från toaletten kommer Mia utstörtandes från sitt rum.

"Shit vad länge du var där inne, jag håller på att kissa på mig!" hon smäller igen toalettdörren bakom sig.
"Sorry!" ropar Mats till dörren.

Han sätter sig i soffan och slår på en film. I bakgrunden hör han duschen börja strila. Efter kanske halva filmen kommer Mia in i vardagsrummet. Hon har på sig ett mörkrött linne och bara trosor. Håret är inlindat i en handduk. Mats vet inte om han sett henne i så lite kläder någon gång. Det tighta linnet framhäver verkligen hennes bröst och hon verkar inte ha på sig någon bh, tänker han. Det pirrar till mellan hans ben.
Mia strosar förbi honom och sätter sig i andra änden av soffan.

De sitter tysta och tittar på filmen en stund. Mats anstränger sig för att inte äta upp Mia med blicken.

"Du Mats" säger Mia lite frånvarande med blicken halvt på tv:n och filmen som börjar lida mot sitt slut "kan inte jag få en fotmassage?"
"Visst kan du det, hit med tassen bara" svarar Mats muntert och klappar på sitt lår.

Mia lägger upp sin vänsterfot på hans lår och ger honom ett uppskattande leende.
Mats masserar grundligt och långsamt. Då och då låter han blicken svepa upp över Mias vackra kropp. När han börjar massera lite hårdare stönar Mia utdraget.

"Åhhh, mmm! Du är duktigt på att massera, det där, åhhh, har du in..te gjort för sista gången" hon lutar huvudet bakåt och sluter ögonen.
"Andra foten, tack!" säger Mats och släpper vänsterfoten.

Till sin förvåning ser Mats hur Mia flyttar upp och hänger vänster ben över soffryggen. Han ser rakt in till hennes trosbeklädda venusberg. Mats sväljer hårt och börjar massera Mias högra fot utan att släppa hennes sköte med blicken. Han ser att trosorna har fullt av vitaktiga intorkade fläckar. Det går en kall stöt genom honom. Hon har på sig trosorna som han... använde igår. Varför skulle hon ta på sig ett par smutsiga trosor när hon just duschat, tänker han och känner kallsvett tränga fram på pannan.
Mia stönar högre och gällare nu. Hon har lagt en hand på sitt ena bröst och kramar det lätt. Mats känner hur hans lem sakta blodfylls, helt tvärt emot hur han känner sig inombords just nu.
Mats harklar sig, han är krut torr i munnen.

"Så, då var fossingarna klara" han försöker låta oberörd, men är inte säker på att han lyckas.

Han ser hur Mia vandrar med handen ned från sitt bröst och stannar med den just över sitt sköte.
Hon öppnar ögonen och ler förföriskt mot honom med blicken fäst på hans skrev.

"Ojdå! Någon gillar tydligen att massera?"


Avslutning följer
 
Toppen