Vad gör alla egentligen?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ekonomichef, gift och tragglar mig igenom småbarnsåren! Galen i sex och porr. Men har en ganska pryd och städad fru så detta gör jag på min ”egentid”.
Då har du nog kommit till rätt ställe! Vi är rätt många som håller en städad och respektfull ton, men fullkomligt vältrar i runkande, porr och annat som kåtar upp oss själva och varandra.
Tveka aldrig att messa privat också, om du funderar över något.
/ Indulgence62
 

Sprutbyxan

Medlem
Kön
Man
Hej, 45 år, lagerarbetare. Sambo, 2 barn. Min fritid är träning, löpning, simning och vinterbad. Älskar film och musik och min familj. Min stora hemlighet är att jag har en galen besatt kärlek för badkläder. Jag törs nog påstå att jag har Sveriges största samling. Vi pratar flera hundra och jag samlar och letar nya "skatter" varje månad. Badbyxor, stringbadbyxor, bikinitrosor, stringtrosor, maxitrosor, midjetrosor, bodys mm. Letar efter nya bekantskaper här på detta forum!
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
44
Kön
Man
Jobbar statligt, är gift och har två barn. Gillar verkligen porr och att runka. Både själv men skulle vara roligt att träffa någon i smyg som jag känner att jag kan lita på. Känner mig väldigt vanlig och vänlig ☺️.
Är fullt förstående, Ja har samma tillvaro i vardagslivet, då å då när man vill smeka sig så vill ja ha likasinnat sällskap å göra de tillsammans som en festival
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
50år skild har runkat sedan jag var tioår, både ensam och med andra. Jag och min fd fru onanerade både tillsammans men hon sa ibland att hon ville sköta det själv. Kanske för att när vi onanerade tillsammans slutade ofta med ett samlag. Det blir nästan varje dag i duschen eller sängen oftast men det kan även bli i köket, kan dra en runk medan väntar på att maten skall bli klar. Många kanske tycker det är äckligt men jag gör rent efter mig.
I tonåren runkade jag och min tvåår yngre styvsyster onanerade var skönt men vi slutade efter något år. Vi smekte aldrig varandra men hon lärde mig vad en kvinna gillade.
Vi talar nästan aldrig om det men hon har sagt att hon inte ångrar det. Hon fick orgasm och jag också fick komma över hennes bröst.
Om två styvsyskon har skönt tillsammans är väl okey.
 
Last edited:

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
52 år singel kille, Fastighetsskötare Västra Uppland. Runkdebut ca 9-10 år, blev porrtidningar i mängder, runk med kompis/ar
Senare porrbios, porrfilm, masssa runk, rastplatsrunk med andra m.m.
 
T

Tophat

Gäst
Hej jag är 65 år och skild sen 20 år sen har en sambo no som är 50 år som jag träffade för 15 år sen på en dogging i Sörmland .
Vi var 8 män och vi knullsde henne alla 8 och när vi var klara så frågade jag om jag kunde få hennes telefonnummer och det fick jag och vi träffades gsndka ofta under 3 år och sen flyttade hon in hos mig jag bodde i Eskilstuna påsen tiden.
Vi hade mycket och ofta sex med varandra och ibland så annonserade vi om dogging min sambo älskade att ha sex med män som hon inte kände, och vi var lika tokiga både hon och jag i sex!
Nu mer bor vi i Stockholm och är ganska ofta på inofficiella nakenbad och har sex, på vinterhalvåret brukar vi gå på porrbio tillsammans och ha sex och vi är lika tokiga i sex fortfarande sen vi träffades!!!!
 

Platisen

Medlem
Ålder
59
Kön
Man
Hej jag är 65 år och skild sen 20 år sen har en sambo no som är 50 år som jag träffade för 15 år sen på en dogging i Sörmland .
Vi var 8 män och vi knullsde henne alla 8 och när vi var klara så frågade jag om jag kunde få hennes telefonnummer och det fick jag och vi träffades gsndka ofta under 3 år och sen flyttade hon in hos mig jag bodde i Eskilstuna påsen tiden.
Vi hade mycket och ofta sex med varandra och ibland så annonserade vi om dogging min sambo älskade att ha sex med män som hon inte kände, och vi var lika tokiga både hon och jag i sex!
Nu mer bor vi i Stockholm och är ganska ofta på inofficiella nakenbad och har sex, på vinterhalvåret brukar vi gå på porrbio tillsammans och ha sex och vi är lika tokiga i sex fortfarande sen vi träffades!!!!
Låter som ett underbart förhållande.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hej jag är 65 år och skild sen 20 år sen har en sambo no som är 50 år som jag träffade för 15 år sen på en dogging i Sörmland .
Vi var 8 män och vi knullsde henne alla 8 och när vi var klara så frågade jag om jag kunde få hennes telefonnummer och det fick jag och vi träffades gsndka ofta under 3 år och sen flyttade hon in hos mig jag bodde i Eskilstuna påsen tiden.
Vi hade mycket och ofta sex med varandra och ibland så annonserade vi om dogging min sambo älskade att ha sex med män som hon inte kände, och vi var lika tokiga både hon och jag i sex!
Nu mer bor vi i Stockholm och är ganska ofta på inofficiella nakenbad och har sex, på vinterhalvåret brukar vi gå på porrbio tillsammans och ha sex och vi är lika tokiga i sex fortfarande sen vi träffades!!!!
Bara att gratulera!
Dig till en skön tjej och henne till en open minded man!
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej jag är 65 år och skild sen 20 år sen har en sambo no som är 50 år som jag träffade för 15 år sen på en dogging i Sörmland .
Vi var 8 män och vi knullsde henne alla 8 och när vi var klara så frågade jag om jag kunde få hennes telefonnummer och det fick jag och vi träffades gsndka ofta under 3 år och sen flyttade hon in hos mig jag bodde i Eskilstuna påsen tiden.
Vi hade mycket och ofta sex med varandra och ibland så annonserade vi om dogging min sambo älskade att ha sex med män som hon inte kände, och vi var lika tokiga både hon och jag i sex!
Nu mer bor vi i Stockholm och är ganska ofta på inofficiella nakenbad och har sex, på vinterhalvåret brukar vi gå på porrbio tillsammans och ha sex och vi är lika tokiga i sex fortfarande sen vi träffades!!!!
Helt underbart! Att hitta en sådan frigjord kvinna år inte lätt!
 

Wolverin

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
IT-konsult (”datanörd” :)), 40+, gift. Runkat sen 13-årsåldern. Mycket till postorderkataloger innan jag fick tag i riktig porr… säkert fler som känner igen sig i det ! Idag runkar jag rätt ofta tillsammans med min fru. I mitt tycke en underskattad aktivitet. Älskar när hon ser mig runka.
 

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Precis börjat jobba som svetsare på ett lite halv stort företag +30 anställda nästan 40 stycken nu. Varit där på praktik i två veckor och blev kvar som anställd där stormtrivs och tycker att dagarna är korta fast åtta timmar har gått..
 

Kvinna_93

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
28 årig kvinna, bosatt i Södermanlands län.
Har en dotter på 10 månader samt sambo.
Arbetar inom plåtindustrin med bara män (legotillverkning).
Gillar att läsa i olika forum här samt chatta med folk.

Älskar att onanera samt ha sex. Både vaginalt och analt.
 
Toppen