vad gör er flickvän

shorty

Medlem
Kön
Man
den här frågan har säkert varit uppe flera gånger men jag är ju ny här så...

killar:
har er flickvän nåt speciellt litet knep som ni tycker extra mkt om?
att hon alltis slickar sig på fingrarna efter att hon har smekt sig själv eller att hon låter på nåt speciellt sätt eller så.
avad som helst
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Stirra hungrigt på min kuk när jag sprutar och slicka i sig sista droppen. Runka mig och suga mig hårt precis när jag kommer
 

wolfen

Ny medlem
Kön
Man
i slutskedet innan jag kommer så suger hon på kulorna och vandrar med tungan vidare till baken och cirklar där
med tungspetsen tills jag kommer..
Otroligt sköönt!
 

Marwin

Ny medlem
Kön
Man
Har ingen flickvän för tillfället men mitt ex kunde vara riktigt vild i sängen (dock enbart i sängen hon var bra, annars var hon ingen höjdare). Så när hon blev riktigt kåt så kunde man blandannat höra fraser som denna komma ur hennes syndiga mun:

"Jag är din lilla slyna, knulla mig hårt i munnen!"

Då var det fan nästan så man brännde av satsen direkt. :D
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte jag e typ alltid kåt på min fruy då även om vi vart tillsammans i över 4 år så vill jag ha sex jämt med henne :p Men om man säger under själva sexakten som får mig "kåtare" så är det nog när hon ligger framför mig och smeker sig till fontänorgasm...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

shorty

Medlem
Kön
Man
jag tänkte iofs inte bara på i sängen. mer om hon kanske gör nåt omedvetet som ni går igång på.

min förra kille gillade tex att jag hade förkläde på mig när jag diskade. det tog mig ett bra tag innan jag fattade varför han alltid ville porra när jag diskade.
 
Kön
Man
min flickvän brukar slicka o suga på sina fingar när hon håller på.. hon säger att hon gillar sin egen smak... ibland när hon suger av mej så tar hon fittsaft å smörjer in min kuk me... d e sjukt upphetsande
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
ååå. ni har det bra ni. ibland önskar man att kärlek bara handlade om sex så man kunde skaffa sig en sexgalen tjej

yeah!!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by shorty

jag tänkte iofs inte bara på i sängen. mer om hon kanske gör nåt omedvetet som ni går igång på.

min förra kille gillade tex att jag hade förkläde på mig när jag diskade. det tog mig ett bra tag innan jag fattade varför han alltid ville porra när jag diskade.

:) Min kvinna kan faktiskt inte äta banan på vanligt anständigt vis utan att se sexig ut. Så banan får hon gärna...

Sedan är jag lite svag för när hon sätter sig på huk i kjol oavsett om hon har trosor eller inte
 
G

Guest

Gäst
Miit ex var alltid barbystad när hon borstade tänderna, och brösten gungade underbart..

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
jeans riktigt tighta jeans och tshirt och skinnväst :p

När hon har det på sig.. "vilket inte sker väldigt ofta :(:(
Men då går jag igång rejält faktist...


Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 
Kön
Man
när tjejen har på sig hotpants... då kan man om hon råkar sätta sig lite bredbent, eller luta sig fram eller nåt, nästan se lite av fittan... eller så nära man kan komma.. d e upphetsande
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Får väl fortsätta då - avklippta/sönderklippta jeans som antyder mer än de döljer samtidigt som man inte ser något egentligen.
 
Kön
Man
när flickvännen sover su brukar hon ibland stoppa ner handen innanför trosorna och så hör man ett svagt stön... d går ja ordentligt igång på...
 

shorty

Medlem
Kön
Man
nu menar jag ju saker som tjejen inte gör för att få killen uphetsad utan saker som hon bara gör omedvetet som killen går igång på ändå.

Medvetna saker är ju en annan grej, som att jag "råkar" ha duschat och har på min sjuksköterskerock (som jag har som morgonrock) ibland när killen kommer hem från jobbet kanske.

jag vet iofs en kille som gick igång på när jag målade tånaglarna. han tyckte att jag såg så koncentrerad ut när jag gjorde det sa han. En annan blev sjukt uphetsad när han följde med när jag var och gav blod.en tredje när jag skulle köpa glidmedel och stod och var lite nervös i kön till att betala.
 
G

Guest

Gäst
Jag har en tjejkompis som hela tiden omedvetet biter sig i underläppen, speciellt efter några glas. Det brukar göra mig rätt kåt, tyvärr kan jag ju inte knulla med henne, hon har en sambo.

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 
Toppen