Vad har ni ollat och/eller sprutat på

AndLargbg

Aktiv medlem
Tandborste nångång men sedan kläder hos folk och även kläder i butik. Ofta runkat typ på XXL i tjejtights och sprutat i dom
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jag väljer att bara svara på om ollning. I efterhand kanske inte så smart gjort, men vi pratar om händelser som daterar sig bakåt till första halvan av 80-talet. Jag fick för mej och lyckades olla alla tjejerna i min klass. Naturligtvis så att det skedde i smyg och ingen som märkte det, tror jag.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Var för en jäkla massa årsedan, då när man alltid var kåt och runksugen, vilket jag i och för sig är i nästan lika stor utsträckning nu vid 47 års ålder också. Var jag och en likasinnad kompis som runkade mycket ihop, konstigt nog så rörde vi aldrig varandra, fanns nog ingen direkt sådan dragning till varandra, vi bara runkade mycket när vi var tillsammans. Vi satt i bastun efter en innebandyträning, när alla andra gått så började vi direkt att runka, vi var sista gruppen på eftermiddagen och var ofta kvar någon timma eller 2 och runkade runt i bastun och duschrummet, var på en mindre ort så var inte så mycket folk i rörelse. Vi sprang runt där och lekte med våra stenhårda tonnårskukar fulla med sperma, vi sprutade nästan alltid i duschen ståendes jämte varandra, vi försökte alltid komma samtidigt och se vem som sprutade längst, var ju bra tryck i sprutet på den tiden. Nu fick vi för oss att göra det i bastun och på aggregatet, vi stod på den nedre sektionen och vi fick båda till rätt bra sprut med bra tryck och mängd och träffade båda mitt i prick, vart en mycket egendomlig doft, samt att man kunde se precis vart strålarna träffade, vart ju bränt. Dagen efter hade jag jumpalektion så hamnade i samma bastu, en del av doften hängde kvar samt att man tydligt kunde se våra sprut, var då själv på slutet, så vart kåt och runkade och sprutade igen, Dock i duschen denna gång.
 
Toppen