Vad har vi för favoritporrstjärnor?

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jo, jag är ganska säker på att jag sett Peter & Sarah knulla :cool:

..men nu är det nog slutsprutat för den gode Peter (åtminstone på film) men han lär visst vara miljonär och driver ett porrbolag så han kan nog känna sig rätt nöjd. För den som inte vet började mr North i gayporr och lär ha norskt påbrå (född i Kanada).


En hyfsad nyligen gjort intervju med Mr North. Intressant att höra honom berätta om karriären.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man

En hyfsad nyligen gjort intervju med Mr North. Intressant att höra honom berätta om karriären.
Kul intervju juh!
Han har man ju sett i var och varannan film man kollade på 80-90 talet!
Var alltid Avis på hans sprut! Vi killar följde hans råd om kost och någon köpte även hans ”piller” som skulle öka produktionen av sperman…
Blev ju som det blev! Jag har fortfarande rekordet i att spruta längst i alla fall! :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kul intervju juh!
Han har man ju sett i var och varannan film man kollade på 80-90 talet!
Var alltid Avis på hans sprut! Vi killar följde hans råd om kost och någon köpte även hans ”piller” som skulle öka produktionen av sperman…
Blev ju som det blev! Jag har fortfarande rekordet i att spruta längst i alla fall! :)

När jag såg hans sprut första gången trodde jag det var fejkat. Det man fick höra på sexualkunskapen var ju "1 matsked sperma". Sen var jag ju ung och oerfaren, har ju stött på några riktigt storsprutare sen dess.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Sen har jag Brandi Love med sina underbara fittläppar och stora klitta , samt ett väldigt öppet knullhål som slukar stora långa kukar
 
Toppen