Vad skall jag handla på wish. com

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag skrev en liten kortis och fråga om tips på vad för porrigt jag skulle köpa på wish . com...det är ju billigt där och rätt kul porriga kläder...

Fick massor av svar men tar gärna länkar och tips här så skall jag ta lite nya bilder när tid och möjlighet ges :D

Hela grejen att ni säger åt mig vad jag skall ha på mig gör rätt kåt...så skall vi leka lite?

---
Det här har jag köpt hittills utifrån era önskningar;
 
Last edited:

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vi får se hur det passar bara...när jag köper på wish är det en gamble med storlekar...det varierar från Xsmall till Large...tur att det är billigt...
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Den första länken funkade bara till wish, inte exakt vilken produkt. Men fishnet-bodyn var galet het, ja….
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har kollat lite och skulle nog rekommendera dig att kolla in på Shein istället.
Som jag förstår det, billigt och fraktfritt över 399:-
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tack! Den sidan hade jag faktiskt inte sett innan!
Wish är mera "bara kul" slit och släng...billigt att använda en gång eller så...men Shein verkar seriös - THNX!
Ja, jag känner detsamma. Har just nu en önskelista jag håller på att fylla upp :sneaky:
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Fina saker.
Handlar mest på Aliexpress och Etsy. Etsy är dyrare men ofta handtillverkat av de som har butikerna. Man kan göra special beställningar.
Det kan man få på Aliexpress då det är kenesiska småtillverkare som är oerhört tillmötesgående. Beställt högklackade skor som jag ville ha lite bredare. Blev perfekta. Aliexpress har koll på säljarna så de är ofta väldigt bra saker även om det är ibland snorbilligt.
Amazon är ofta dyrt. Ebay har ingen koll på säljarna. Mycket skit.

Manya
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Fina saker.
Handlar mest på Aliexpress och Etsy. Etsy är dyrare men ofta handtillverkat av de som har butikerna. Man kan göra special beställningar.
Det kan man få på Aliexpress då det är kenesiska småtillverkare som är oerhört tillmötesgående. Beställt högklackade skor som jag ville ha lite bredare. Blev perfekta. Aliexpress har koll på säljarna så de är ofta väldigt bra saker även om det är ibland snorbilligt.
Amazon är ofta dyrt. Ebay har ingen koll på säljarna. Mycket skit.

Manya
Wow, du verkar ha bra koll i alla fall
 

EnEuro

Aktiv medlem
Jag skrev en liten kortis och fråga om tips på vad för porrigt jag skulle köpa på wish . com...det är ju billigt där och rätt kul porriga kläder...

Fick massor av svar men tar gärna länkar och tips här så skall jag ta lite nya bilder när tid och möjlighet ges :D

Hela grejen att ni säger åt mig vad jag skall ha på mig gör rätt kåt...så skall vi leka lite?

---
Det här har jag köpt hittills utifrån era önskningar;


Har inte provat från Wish. Tar det lång tid att få sakerna? Lite otålig när man väntar på något:)
Edit; Shein har jag provat flera ggr och det fungerar bra!
 
Last edited:

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har inte provat från Wish. Tar det lång tid att få sakerna? Lite otålig när man väntar på något:)
Edit; Shein har jag provat flera ggr och det fungerar bra!

Ibland får man vänta i evigheter och det kommer som en överraskning....ungefär som en utlösning i munnen ibland....heh...ok jag tappade det där....men ibland kommer det snabbt..ungefär som...ok....
 

EnEuro

Aktiv medlem
Ibland får man vänta i evigheter och det kommer som en överraskning....ungefär som en utlösning i munnen ibland....heh...ok jag tappade det där....men ibland kommer det snabbt..ungefär som...ok....

Aha det är så oberäkneligt alltså! :)
Jaja men det kan ju vara härligt det också tycker jag, att bli överraskad med något i munnen :)
 
Toppen