Vad sprutar ni helst på?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Helst så kommer jag inne i en kvinnas slida, men brösten, magen eller baken fungerar också. Att komma i munnen på en kvinna har inte hänt så ofta, de har inget emot att suga men vill inte att jag kommer i munnen.
Det acceptera jag så tar ut den innan jag kommer. Har även lite svårt att komma att någon bara suger, men är olika äldre kvinnor brukar veta hur det skall göra. En av de skönaste upplevarens jag haft var när en flickväns mormor sög av mig när vi blivit ensamma i bastun. Hon svalde hela satsen så i hennes mun fick jag komma.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har nu träffat en kvinna som gillar att jag kommer i hennes mun efter samlaget, enligt henne gillar hon smaken av sina safter runt mitt stånd. Det blir ju inga graviditeter, hon är som jag 50+ men enligt henne får hon fortfarande mens som ett brev på posten varje månad, hennes ord.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag är ensam brukar det bli på min mage och möjligtvis bröstkorg, när jag var yngre var det bättre tryck sprutade längre och mer, men orgasmen är skönare nu övning ger färdighet men gillade även den första jag fick tror jag var nioår.
 
Toppen