Vad tänker ni på när ni onanerar?

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Jag brukar fantisera om snygga tjejer i sexiga trosor.... älskar brudar som går runt i sexiga troser... smeker sig utanpå troserna, visar röven så att det där underbara bullet syns... om ni gillar sånt så tanka hem Give me pink filmer... dom är skisköna.. har några och jag har runkat till dom massor med ggr.
Och sen har det hänt att jag har runkat framför spegeln... rätt upphetsande att se sig själv i spegeln när man runkar :)
Huh vart kåt som fan när jag skrev detta... såg dom där brudarna i mina tankar nu... jaa jaa det är väl bara att sätta igång då ;)

Runka på hårt grabbar och ha en trevlig midsommar
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Kota Jonas,
Försök, var artig, trevlig, positiv och kom med komplimanger. Häng inte upp dig så mycket på utseendet. Gör en långsiktig plan om det är någon äldre kvinna som du träffar lite då och då, t.ex. nån mamma till någon kompis, eller någon av din mammas vänninor. Om du ska satsa på någon som du stöter ihop med en enda gång, då får du nog inte köra med någon långsiktig plan, där är det här och nu som gäller. Lycka till, och berätta om du får något knull med någon äldre. Det är häftigt, jag vet av erfarenhet då jag var 18 bast.
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Håller med där.. man blandar så vilt så man kommer knappt ihåg vad man fantiserat om dagen innan.
Just nu är jag inne i en fas då jag fantiserar om andras mammor
 

styvpappan

Ny medlem
Kön
Man
[red]svar till... Onanist_javisst[/red]
Om du "råkar" vara ensam med henne (på ditt sommarjobb) gå på toa och låt sedan gylfen vara nere.... o se hur hon reagerar.... Skulle hon påpeka för dig att ..
- Hallå där lille killen du har glömt något....
Då svarar du att...
- är det något som du kan hjälpa till med...?

[red]Vad runkar jag till då...?[/red]
eftersom jag gillar att "busa" så tänker jag oftast på tjejer/kvinnor jag nyss busat med på stan, i kön i affären....
Fan... nu blev jag ju kåt igen....

En styvpappa som gillar tjejer/kvinnor i alla åldrar
 

MaXXX

Ny medlem
Kön
Man
Olika från gång till gång. En favorit är att tänka på min grymt heta lärare :p

....skitsamma.
 

kåtis19

Medlem
Kön
Man
hej alla, ja vad tänker man, jo om nå sköönt man varit med om, haha beror ju på vart man råkar vara.. ser man en härligt svettig arbetare på stan kan man fantisera gott.. eller drömma om en främling som smyger in.. P&K
 

simo

Ny medlem
Kön
Man
är det ingen kille som fantiserar om en annan kille när ni runkar för det är ju massor av killar här som gillar att se andra killar när dom har stånd och se på när dom sprutar , är det någon som har fantiserat om detta ?
 
Kön
Man
Några exempel:

Jag tänker ofta på kvinnor och tjejer på jobbet. Både unga sommarvikarier och äldre kvinnor. Jag är 37 år och för mig är äldre 45-50 år och uppåt mums för fantasin. Ibland kan jag fantisera att jag sätter på de allra äldsta kvinnorna på jobbet, typ 55-60+. Det finns några som har riktigt riktigt stora bröst (självklart naturliga) som skumpar inbjudande, det är alltid upphetsande att tänka på. Och jag sätter på ett antal av sommarvikarierna i fantasin men det är bara en begränsad tid på året.

Dessutom har jag då och då fantasier om kvinnor som jag möter i vardagen, t ex i affärer. Och speciellt om det varit lite flörtigt. På sommaren är det också bra att fantisera om lättklädda tjejer som går runt på stan eller som ligger och solar.

Nyss var jag och handlade hämtpizza och då var det en tjej som tog emot beställningen och sen kom ut med pizzan med ett leende. Jag satt och tittade när hennes stora häck "svajade" fram och tillbaka då hon gick runt i kulisserna. Sånt ingår gärna i runkfantasierna.
 
Kön
Man
jag gillar att höra när flickvännen berättar om sina ex... då får ja lite bilder som ja kan runka till sen... desvärre tycker inte hon om att prata om sina ex-strul o så... lite trist, men jaja.
annars tänker ja ofta på att flickvännen blir påsatt av ngn som hon har nämnt att hon inte skulle banga att ha sex med.
 

denglade

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar fantisera om ansiktsprut på tjejer man mött...å när de slickar i sig allt det härliga....rinner ner för brösten...ooo....JIHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Puss å kram!!!
 
G

Guest

Gäst
[blue][/blue]Det är olika... men min senaste favoritfantasi är riktigt kladdigt sex!! mycke sperma,olja,salv & sånt kladd (OBS! inge gangbang bara jag & tjejen). Hon får gärna spruta me... jag fantiserar att jag slicker hennes söta goda saft sen knullar vi riktigt hårt och är båda riktigt kladdiga..!

Inget jag genomfört men jag blir riktigt kåt av tanken och kuken kan ställa sig upp bara av att jag tänker på det när som helst... något som jag i framtiden även vill testa :p
 

kinkydream

Ny medlem
Kön
Man
Det är nästan alltid någon jag har sett eller träffat i verkligheten. Det kan vara allt från tjejkompisar, gamla flickvänner, en söt tjej på spårvagnen... I regel handlar fantasierna om wetsex och analsex!
 

putte_cock

Ny medlem
Kön
Man
Jag tänker ofta på en gammal trekantupplevelse jag hade och speciellt då vi körde in två kukar i hennes mus samtidigt...
 

StoffiX

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tänker på min gamla mattelärare, fy fan va sexig hon var. 30 år, blond, fin kroppsform, fasta bröst (märktes tydligt), vacker mun som gärna sätts runt min kuk.
 

sand

Medlem
Kön
Man
Jag tänker ofta på en arbetskamrat, att jag knullar
henne och sen sätter hon sig på knä och jag
sprutar ner henne med ett rejält spermasprut
så det rinner ner för hennes söta ansikte.
 

Fantasirunk

Ny medlem
Kön
Man
Tänker mest på tjejer jag har varit med på riktigt. Annars blir det mycket sperma och yngre tjejer...gangbang är nice det med. :)
 
Toppen