Vad tänker ni på när ni onanerar

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en återkommande fantasi om att sitta i en soffa med massa killar och kolla på porrfilm. Vi ser på filmen och sen tillfredställer oss själva medans. Inget sex eller att vi tar i varandra, bara ren onani. Sen föreställer jag mig att jag får se alla killar spruta en efter en över sina magar och bröst innan jag själv smeker mig till en skön orgasm.
Tänkte först att din fantasi var lite torr. Men om jag vänder på den så att jag tillsammans med massa tjejer i samma situation är ju faktiskt lite upphetsande. Kommer ihåg att jag och hustrun kollade på porrfilm tillsammans på det sättet ofta förr. Med skillnaden att hon gärna tog sprutet i munnen...:)
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Går ofta på cirkelpass på gymmet. Där är många tjejer med härligt sexiga rumpor i trånga tights. Tänker på dom snyggaste när jag kommer hem och runkar av mig.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tänkte först att din fantasi var lite torr. Men om jag vänder på den så att jag tillsammans med massa tjejer i samma situation är ju faktiskt lite upphetsande. Kommer ihåg att jag och hustrun kollade på porrfilm tillsammans på det sättet ofta förr. Med skillnaden att hon gärna tog sprutet i munnen...:)

Ja det är något speciellt med att se på porrfilm med andra utan att det leder till sex. Brukar också låta JM spruta mig i munnen eller ansiktet när vi ser porrfilm, men gillar också se när han bara sprutar utan att tänka på vart det hamnar. Det är lättare då att studera den manliga kroppen under orgasmögoblicket. ;)
 

Tantra-runk

Medlem
99 av 100 ggr så blir det någon bra porr som passar för sinnesstämningen just då, väldigt ofta klipp på onanerande kvinnor. Annars blir det till minnen av snuskerier man varit med om eller som kvinnor i min närhet eller ex har berättat om.
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Det fina och sköna med fantasier är att man kan göra saker som man aldrig skulle göra IRL, och med personer som man aldrig skulle kunna ha möjlighet att ens träffa. Oavsett om det är att bröstknulla Carola och spruta över henne, eller 'vad som kunde hänt när den där snuskgubben försökte lura med mig' i mina yngre tonår. Jag har nog fantiserat olika genom åren. När jag var yngre och var hemma hos min kompis så kom hans nyduschade mamma in i hans rum i endast badrock. Dom började skoj-brottas och helt plötsligt så ser jag rakt upp i en vuxen kvinnas sköte. Det blev många runk till det bilden som liksom etsade sig fast i minnet. Jag kunde aldrig mer se henne på samma sätt efter det, (i dubbel mening). ;)
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
1 av 10 tänker jag på dominans av yngre tjejer. Långa scenarion med psykisk dominans och skön tillfredsställelse. I perioder när jag haft relation med yngre tjejer har ration gått upp och fler fantasier handlat om det.
 
Toppen