Vad tycker ni om camsex? Obs, inte en tråd för kontakter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Älskar att visa mig i cam när jag runkar och sprutar. Oftast är jag på Livejasmin där jag har några favorittjejer.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Trevliga kommentarer. Var idag inne på Dirtyroulette och träffade en svensk man i mogen ålder liksom jag. Vi runkade och myste med varandras kukar o konverserade om hur skönt det var att få göra det tillsammans. Klart vi visade hela härligheten för varandra vilket gjorde oss båda skönt kåta...
 

JANP87

Ny medlem
Trevliga kommentarer. Var idag inne på Dirtyroulette och träffade en svensk man i mogen ålder liksom jag. Vi runkade och myste med varandras kukar o konverserade om hur skönt det var att få göra det tillsammans. Klart vi visade hela härligheten för varandra vilket gjorde oss båda skönt kåta...

Det gjorde jag mycket innan jag blev blockerad från sidan pga att en annan rapporterade mig ett flertal gånger då jag inte var tjej.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Tråkigt att du blev blockad. men jag gillar att kolla in kukar från hela världen, svarta vita , stora o små etc...
 

karl_

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Gillar det! Har några mogna män på skype jag brukar runka med. Gillar mer att visa upp mig än att titta på andra, men härligt att se gubbarna bli kåta när de tittar på mig. Med vissa favoritgubbar är jag lite extra snuskig som att filma bakifrån när jag svankar och pullar mig.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar det! Började redan då jag var liten med kompiar i samma ålder! Världelös cam på msn men hett var det!

Är oftast inte ensam eller har möjlighet och lugn och ro att göra det men så fort jag har möjlighet ska jag fan klä av mig naken och starta ljudet och bara runka loss med främlingar!

Jag och min fru har knullat på chatroulette och låtit killar runka och kolla! Det är hett som fan!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det kan vara trevligt ibland när kåtheten slår in och man är ensam. På Dirtyroulett kan man ju både stöta på kvinnor och män och ha roligt med.
 

AndLargbg

Välbekant medlem
Kör en del dirty mest män där men det funkar ju med. Finns det ens kvinnor på dessa ställen :)
Hängt lite på andra ställen med yngre förmågor då ofta tjejer men där blir man ofta blockad :) Även om man frågar innan om dom vill se.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen