Vad tycker ni om fisting med två händer??

G

Guest

Gäst
fisting vad tycker ni om det när en tjej får en-2 händer in i fittan och ibland ser att dom får in en hand i analen också...jag tycker det är ganska hett ibland men det ser ju konstigt ut och undra om fittan/ analen blir upptöjd eller om den går tillbaka till sin ursprungliga form eller om den upptöjd och blir större inuti::??:)
 

LadyB

Ny medlem
Kön
Kvinna
fisting vad tycker ni om det när en tjej får en-2 händer in i fittan och ibland ser att dom får in en hand i analen också...jag tycker det är ganska hett ibland men det ser ju konstigt ut och undra om fittan/ analen blir upptöjd eller om den går tillbaka till sin ursprungliga form eller om den upptöjd och blir större inuti::??:)


Två händer?!! Det låter ju helt sjukt!!! Undras hur många porrstjärnor som måste gå med blöjor efter karriären....antagligen de flesta:(
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Två händer! EN hand är för mycket. Förvisso kan jag gilla att det tänjer ibland men fisting i fittan eller analen verkar bara vara ett sjukt påhitt i tron att ju större desto bättre. ISCH!!
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Visserligen är jag kille men jag tycker det är ganska lagom med två fingrar om man ska använda handen. Känslan blir ju itne bättre ju mer man tänjer, det gäller bara att hitta de rätta punkterna med fingrarna :love:

[beige]Längtar väldigt mycket efter att få tillfredsställa en tjej igen![/beige]
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Har fistat en tjej en gång, dock var hon så tajt att jag höll på att förstöra högerhanden på köpet utan att lyckas få in den. Tillslut skruvade vi av pumpgrejen på glidmdelsflaskan och hällde looooooads av glidmedel utan att det gick...
Det var lite antiklimax att helgen började så... :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Håller med er andra om att två händer känns mycket. En hand är absolut tillräckligt för att känna sig helt och hållet uppfylld...
 
Toppen