Vad tycker Ni om telesex???

Rolf 55

Ny medlem
Kön
Man
Jag har faktiskt haft ett par fantasistunder (om min fru) med andra män i telefon. Det är enormt vad upphetsande det kan bli om båda är fantasifulla och oblyga. Man driver varandra längre och längre tills det inte går att stoppa orgasmen längre.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag har haft tele sex och det är väldigt trevligt :p
Helst ska det vara nån man haft / vill ha sex med i verkligheten, det gör det mycket mer spännande!
 

stingen

Medlem
Kön
Man
mitt ex ringde ofta förr och hade tele6 med mig men jg fick inget veta förän det gick för henne.:(
men då var det försent att hänga på.
 

andy833

Medlem
Kön
Man
praktiserade det med en främmande tjej under ett par veckors tid (för några år sedan).... grymt läckert att snacka och onanera ikapp med en tjej... jiiieee... kan fortfarande tänka på henne i mina egna små stunder då och då... hon finns där ute någonstans *l*
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag tänder enormt på tanken, men har inte vågat prova ännu, trots flera erbjudanden....
 

spartan1

Medlem
Kön
Man
Det var länge sen och grymt upphetsande! Men det förutsätter att det är någon man känner sig trygg med och är på samma "våglängd" som..
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker att T6 är häftigt. kan vara som att chatta på onanera.se, båda är med på att det är "dirty talk" som gäller. Dock har jag erfarenheten att många tjejer på T6 linjer tror at jag vill höra dom stöna - vilket är för enkelt. Jag vill höra könsord, jag vill tala om hur min kuk känns och hur jag fantiserar om att knulla eller bli sugen. Ofta känns det som om tjejerna blir förvånade när jag börjar sex-snacka.
Det skönaste T6 jag haft var när jag hade rekordrunkat, ca. 7 timmar, och avslutade med ett T6 där jag berättade om min dag/kväll och lät det gå för mig till slut!
 
Kön
Man
Har nu endast testat med killar.. Och gillar det!

Men oftast cammar jag nuför tiden..:cool:

Mycket skönare att telerunka och höra hur upphetsningen stiger för bägge och till sist slutar i kraftiga stön när satserna kommer för bägge än att camma tycker jag numera.
 

ta min hustru

Ny medlem
Kön
Man
Upphetsande att snacka sex med andra killar och lyssna på hur dom går loss på frugan, gärna med cam och lite läckra bilder av henne samtidigt,
 
Toppen