vaknar

kille71

Medlem
Kön
Man
vaknade mitt under natten och var tvungen att runka, var bara så utroligt kat....
efter det somande jag som en baby igen. :)
Det händer mig rätt ofta faktiskt. Inte alltid jag kommer till höjdpunkten men vaknar jag av katheten måste jag iaf tar hand om det ;)
Händer det för er?
 

kille71

Medlem
Kön
Man
vaknade mitt under natten och var tvungen att runka, var bara så utroligt kat....
efter det somande jag som en baby igen. :)
Det händer mig rätt ofta faktiskt. Inte alltid jag kommer till höjdpunkten men vaknar jag av katheten måste jag iaf tar hand om det ;)
Händer det för er?
tillläg: skulle ni villja att eran partner (om sådan finns) väckar er mitt i natten när han eller hon blir total överkommen av lusten ... :p:sleep:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
vaknade mitt under natten och var tvungen att runka, var bara så utroligt kat....
efter det somande jag som en baby igen. :)
Det händer mig rätt ofta faktiskt. Inte alltid jag kommer till höjdpunkten men vaknar jag av katheten måste jag iaf tar hand om det ;)
Händer det för er?
tillläg: skulle ni villja att eran partner (om sådan finns) väckar er mitt i natten när han eller hon blir total överkommen av lusten ... :p:sleep:

Mmmmm.... låter som en härligt uppkåtande idé.... Utmärkt fantasi... tror jag skall sitta och fundera på den ett tag.... och sedan dra en slutsats av det hela...
 
Toppen