Valt man i brist på framgång hos kvinnor.

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi är nog många män som tänker att dating sidor, forum och klubbar är lite av kvinnors fördel att träffa någon. Jag vet att ni drunknar i svar från män. Där tyvärr många inte kan föra sig o.s.v. Men frågan jag har är. Hur många män har valt att utforska sin bi sida bara för att inte bli utan sexuellkontakt alls?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vi är nog många män som tänker att dating sidor, forum och klubbar är lite av kvinnors fördel att träffa någon. Jag vet att ni drunknar i svar från män. Där tyvärr många inte kan föra sig o.s.v. Men frågan jag har är. Hur många män har valt att utforska sin bi sida bara för att inte bli utan sexuellkontakt alls?
Min bisida (light bi) kom fram efter att en kk jag hade inte ville ses mera. Hon sög mig så skönt, vilket aldrig min fru gjorde. Och eftersom frun inte ville ha sex så ofta så blev kk min räddning. Var hittar man en kvinna som vill suga av en gift man regelbundet? Jag hittade i alla fall ingen. Men däremot stod många män på kö för att suga, så på den vägen är det. Jag har två killar som jag träffat regelbundet, om än med ganska långa uppehåll emellan och några högst tillfälliga avsugare. Men jag är av den åsikten att man ska ge och ta i ett sexuellt möte, så jag började suga deras kukar också. Och nu är jag fast!
 
Toppen