Var är favvoplatsen?

måstejaghetanåt

Ny medlem
Kön
Man
Var brukar ni killar runka mest någonstans? Jag gör det väldigt ofta framför datorn till nån go' film, men vad säger ni? Framför datorn, i sängen, duschen...?




(Mailpolare någon? Just leave a message...)
 

Sexadept

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Var brukar ni killar runka mest någonstans? Jag gör det väldigt ofta framför datorn till nån go' film, men vad säger ni? Framför datorn, i sängen, duschen...?




(Mailpolare någon? Just leave a message...)


Framför datorn först för att bli ordentligt uppkåtad. Tittar på filmer, läser inlägg, noveller, chattar etc. Sen avslutar jag i badrummet... Får skönast runkorgasmer när jag står på knä. Och då måste man ju vara på något ställe där man inte riskerar att fläcka ner möbler ;)
 
Kön
Man
Blir väl mest framför datan...fan va kåt man kan bli av allt som finns där;):p

Numera börjar jag nästan alltid runkandet vid PC-n. Kollar in sidor med sån sex som jag gillar, blir väldigt kåt av att chatta och ibland resulterar ju chattandet i en telerunk på fritt forum t.ex. I sådana fall brukar jag flytta mig till sängen, annars sprutar jag vid PC-n eller går in på muggen och avslutar runkandet där. (Inte så mycket kladd att ta hand om då :))
 

niklasnordin

Ny medlem
Kön
Man
Börjar ofta vid datorn.Skönaste orgasmerna får jag när jag sitter på huk eller ligger på rygg med uppdragna knän.
 
Kön
Man
Blir väl mest framför datan...fan va kåt man kan bli av allt som finns där;):p

Numera börjar jag nästan alltid runkandet vid PC-n. Kollar in sidor med sån sex som jag gillar, blir väldigt kåt av att chatta och ibland resulterar ju chattandet i en telerunk på fritt forum t.ex. I sådana fall brukar jag flytta mig till sängen, annars sprutar jag vid PC-n eller går in på muggen och avslutar runkandet där. (Inte så mycket kladd att ta hand om då :))

Det här ju rätt intressant! Hittills har alla nämnt datorn som en självklar favvoplats. Hur gjorde vi för sisådär 10 år sedan?
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Sitter framför datorn och dra i skinnflöjten är mest praktiskt. Sängen är kanske skönare, men det blir så jävla kladdigt :). Det kan vara rätt jobbigt att torka upp allt.
 
Kön
Man
Sitter framför datorn och dra i skinnflöjten är mest praktiskt. Sängen är kanske skönare, men det blir så jävla kladdigt :). Det kan vara rätt jobbigt att torka upp allt.

Men var lägger du satsen när du sitter framför datorn då? (Själv låter jag den komma på golvet ibland, men det finns ju andra sätt att ta hand om sperman.)
 
Toppen