Var gömmer ni era sexleksaker?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ni killar som har sexleksaker av olika slag, var gömmer ni dem?
Själv har jag alla mina prylar under sängen.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
I ett skåp nära sängen eller ibland i byrålådan med klädesplagg.

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt och Wonderwave Lady.
 

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Varför gömma grejer?? Helt onödigt! det gör minsann inte jag kan jag ju säga. Alla jag känner vet att jag har mina leksaker. Till och med mina päron vet om dem! Så göm inte, visa öppet och stå för ett :p
 

matte.

Ny medlem
Kön
Man
Varför gömma grejer?? Helt onödigt! det gör minsann inte jag kan jag ju säga. Alla jag känner vet att jag har mina leksaker. Till och med mina päron vet om dem! Så göm inte, visa öppet och stå för ett :p

Håller med dej :)
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Skulle vara kul att komma hem till RavenMaster och Mattiish. Skulle vara kul att se en Fleshlight som ljusstake, en Aneros hängande som prydnad i taklampan och en Rude Boy som ölöppnare [}:)]
Kanske inte lika modig som ni är men mina prylar ligger lite undanstoppade :oops:
Tror dessutom att de flesta uppskattar att jag inte har mina leksaker framme, vissa skulle nog bli lite generade ;)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har alla mina leksaker i en rätt så stor låda under skåpet i sovrummet..... snabbt att komma till när det rinner till...:p:p:D
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
På kallvindan där finns en där finns en påse med bl a dildo , buttplggar mm och en kartong med strumpor och strumpbyxor samt lite mer spännande saker
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Har två gömmor hemma!
Jag har en Fleshlight, kukringar, en sleve (lösfitta) och lite annat smått och gott i en låsbar verktygslåda i ett förråd i källaren. Och varken fru eller barn visar något intresse för den.
Sedan har frugan och jag en byrå med lås i sovrummet och i en av lådorna vi har ett par dildos, vibrator, glidmedel och sexiga kläder.
Synd att man måste låsa in prylarna, men har man barn hemma så är det bäst så! :D
 
Toppen