Var Runkar man?

kutte

Ny medlem
Kön
Man
Hej på alla runksugna grabbar!
Visst e det gött att runka litte då och då?

Men jag undrade var är det bäst att runka någonstans?
I sängen el på tjejen man har..... OSV
Ska man runka till porr bilder eller något annat?

Själv runkar jag i sängen el ute och samtidigt kollar på porr bilder eller så tjuvkikar jag på en snygg brud ute, och runkar samtidigt.

:cool:

PS. Skicka gärna porr bilder man kan runka til.DS

KuTTe
 

kota_jonas

Ny medlem
Kön
Man
det är skönt att runka ute, men det blir ju inte så ofta tyvärr. Själv så gillar jag väldigt mycket att visa upp mig i cam när jag runkar, o även kolla när nån annan runkar eller när tjej pullar.
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Jag brukar oftast runka framför datan... kollar på lite schyssta bilder och filmer och runkar på... eller ibland framför teven men en burk med glidmedel och en skön porrfilm... har hänt att jag har runkar på offentliga toaletter och så... grymt upphetsande :)
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Runkar oftast framför datorn till den oändliga mängd porr jag har.
Dock så är det härligaste att bara vika av till skogen då man är ute och går och dra en härlig runk,
det kåtaste är om man kan ta av sig brallorna och bara visa upp allt i skogen :-D
Hemma på fester med kompisars mammors trosor är även en hit
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Runkar lite här o där asså...
Har hänt att man runkat hemma hos nån kompis på toaletten ibland....
Har runkat nere på en tunnelbanestation nånstans borta på Blåalinjen (Stadshagen) en gång fast då var det tomt på folk :)

Har även runkat i en liten hydda mitt ute i skogen där dte gick en underlig metallstång genom hela rummet som jag satte mig på, var jätte skönt. det låg nån päls i hyddan som jag la på stången o satte mig på .. ner med byxorna o av med tröjan o helt naken i skogen o fåglarna kvittrade och vinden susade, en porrtidning låg i hyddan oxå so msåg gammal ut och det blev skönare o skönare o skönare o så blev hela tidningen nedkladdad och jag kom till fågelkvittret, finns det nån mer naturlig runk? :)

Ursäkta att jag skriver så detaljerat, jag sitter bara o kåtar upp mig själv lite grann...

Har även runkat i en pendeltågsvagn en gång, eller rättare sagt juck-runkat min jacka, det är rätt upphetsande för att det först och främst är en väldigt offentlig plats och för det andra så guppar o gungar tåget så härligt så att man behöver typ inte jucka själv utan kuken runkas mycket utan att man behöver röra sig ens och så kommer man o så kan man typ stöna rätt högt också eftersom ingen hör :)

Lite riskabelt men skönt och upphetsande :)

Skeåa Vieä Reunkae? ;D
 

Inflicted

Ny medlem
Kön
Man
När man känner det pirrar runkar man. Har blivit på jobbettoan, swebus, parker, badhusbastu, i bilen när tjejen körde, var bilkö och en lastbil bredvids chaffis glodde stort*L*. i smyg under täcket när tjejens dotter satt på kanten och pratade. Senast i går på ett innofficiellt nakenbad nedanför en klippa.När jag vände upp blicken stod en kille och stirrade storögt. Vände mig så han såg ordentligt och fortsatte...

Händerna på täcket är inget för mig*L*
 

NIVOZE

Ny medlem
Kön
Man
JAG BRUKAR RUNKA ETT TAG SEN STOPPA SEN RUNKA IGEN SEN STOPPA UTAN ATT DET GÅR OM MAN GÖR DET
NÅGRA GÅNGER SÅ FÅR MAN EN SÅ JÄVLA STARK ORGASMEN ATT NÄSTAN BLODET SPRUTAR UT IGENOM ÖRONEN
 
Kön
Man
Runka överallt där det är möjligt och överallt där det är nästan omöjligt... snart ser du vad som är mest upphetsande... endast fantasin sätter gränser.
 

killeroy

Ny medlem
Kön
Man
ju större risken är att bli upptäckt ju mer upphetsande bli det tycker jag, men ute i naturen är alltid en höjdare.
 

TheOneAndOnly

Medlem
Kön
Man
Asså vill ni veta var ja har runkat ??Okej, här kommer de:
Hos min mormor
Sängen
Stolen
Soffan hos mig, och min kompis
På nästan 10 toaletter sammanlagt hos mina kompis
På Skolan
På Bussen
Hos min pappa
Hos min kusin
Kan komma på mycket mer men inget som dyker upp.
 

The masturbator

Ny medlem
Kön
Man
Här är ställen jag runkat på minst 3 gånger:

Framför datorn med en liten porrfilm,

Ute på en parkbänk,

Hemma i soffan med en porrfilm eller sexig musikvideo(50cent brukar ha sexiga lättklädda brudar som dansar)

I hissen(upphetsande att veta att närsomhelst kan nån öppna dörren)

På toaletten hemma(Oftast med Slitz eller Playboy)

På restuarangtoalett(Då får man slänga fram plånboken och ta fram bilderna på flickvännen lättklädd)

Hemma hos flickvännen(blir avrunkad)

Hemma hos en tjejkompis(vi sätter oss mittemot varann och onanerar)

På tunnelbanan(Det sitter folk överallt runt omkring men man fick ha handen innanför byxan)

I grupp med 5 kompisar på skoltoaletten

På taket på en strippklubb där man kan kolla ner genom ett fönster

Tips på hemsidor; www.89.com
www.pussy.org
www.al4a.com
Mejla mig på simon@comhem.se
 

taffsaren

Ny medlem
Kön
Man
man kan ju sitta i bilen ir på en parkbänk ir på bussen och runka under en jacka som man har lagt över...

Knäpp jylfen
 
Toppen