Var ska jag spruta?

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag pratar med många kvinnor, en av alla frågor som kommer upp är var jag helst vill spruta. Det framkommer att flera, speciellt de yngre runt 20, vill att jag sprutar i deras ansikte eller bröst. En del föredrar rumpan. Nästan ingen vill att jag sprutar inne i dem, trots att de är skyddade.
Själv tycker jag det är skönast att komma långt inne, omsluten av en skön vagina. Att spruta efter att ha runkat, kan jag göra när som helst.
Vad tycker ni? Både kvinnor och män: var vill ni ha sprutet respektive var vill ni helst spruta?
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, det är ju i alla fall hål av olika slag, de tre första. Vill ha kuken långt inne i ett omslutande hål
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag sprutar helst i fittan munnen kan också vara skönt men många kvinnor kan suga mig men vill inte ha satsen i munnen. Bröst knull kan vara skönt, analsex är inget för mig men om jag tar ut den och sprutar över rumpan är okey. Den kvinna som jag hade sex med senast ville att jag skulle spruta på hennes buske. Hon var färgade så när min rätt så stora sats blev det väldigt färg skillnad men min vita sats mot hennes mörka hud och svarta buske.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Pratade med några kvinnor i helgen om just detta, de blev väldigt öppna kanske hade lite med alkohol att göra.
Originalet som det utryckte det var en favorit men även med skydd i fittan finns risken. Suger gärna men två av de fem kvinnor som var med gick med på att ta det i munnen även om alla hade prövat. Orgasm var de tvungna att få klitoris stimulans räckte inte med ett vaginalt samlag även om det förhöjde känslan.
Det var mest känslan att ha en annan person inuti sig och att den personen njuter. Över kroppen hade det inget emot men inte högre upp en på brösten.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om jag runkar/suger med en man vill jag gärna att han sprutar på min mage eller bröst. Älskar att gnida ut sperman. På min kuk är också läckert om jag inte själv har kommit, för då har jag hans sperma som runkglidmedel...
Själv blir jag helst avsugen till sprut där avsugaren sväljer satsen.
Med en kvinna tömmer jag gärna djupt inne i slidan eller på hennes mage. Jag tilltalas inte av att spruta en tjej i ansiktet då jag upplever det som förnedrande, även om hon själv vill ha det där... En tjej skulle jag kunna tänka mig att komma inne i analen, men analt med killar går bort.
 

Joxjox

Välbekant medlem
Jag pratar med många kvinnor, en av alla frågor som kommer upp är var jag helst vill spruta. Det framkommer att flera, speciellt de yngre runt 20, vill att jag sprutar i deras ansikte eller bröst. En del föredrar rumpan. Nästan ingen vill att jag sprutar inne i dem, trots att de är skyddade.
Själv tycker jag det är skönast att komma långt inne, omsluten av en skön vagina. Att spruta efter att ha runkat, kan jag göra när som helst.
Vad tycker ni? Både kvinnor och män: var vill ni ha sprutet respektive var vill ni helst spruta?
Sprutet är helt ointressant - blir ej kåt av det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sprutet är helt ointressant - blir ej kåt av det.
Tänk vad olika vi är och vad vi tycker... Är sprutet något som vi män överskattar och tror och utgår från att alla kvinnor gillar?
Nu är det inte många kvinnor här på forumet och alla som är här är väl lite sexnördar så det är inte rättvisande att göra en undersökning här heller. Men, ni kvinnor som hänger här, vad har ni för känsla för sprutet? Är det en stor grej eller något som vi bara måste acceptera när vi män får sin orgasm?
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Om inte sprutet är intressant, kanske vi män skulle öva oss mer på att få multipla orgasmer, utan att spruta. Det är en konst, kräver mycket övning och vilja. Med en kvinna måste hon vara med på att ta pauser. Men det viktigaste är att mannen lär sig känna signalen, styra medvetet till orgasmen men inte att spruta. Ibland hamnar det hela i urinblåsan, då har man i alla fall lärt sig att behärska en inte muskel.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om inte sprutet är intressant, kanske vi män skulle öva oss mer på att få multipla orgasmer, utan att spruta. Det är en konst, kräver mycket övning och vilja. Med en kvinna måste hon vara med på att ta pauser. Men det viktigaste är att mannen lär sig känna signalen, styra medvetet till orgasmen men inte att spruta. Ibland hamnar det hela i urinblåsan, då har man i alla fall lärt sig att behärska en inte muskel.
Jag vet inte hur den övningen ska gå till....
När jag känner att orgasmen närmar sig så är halva satsen redan på väg ut. Det är den funktionen som möjliggör för mig att ta min egen sperma i munnen och svälja. När orgasmen sedan väl är ett faktum tappar jag både lust och stånd direkt och då är det omöjligt att ta någon sperma i munnen
 
Toppen