Var sprutar ni helst?

C

Coolball4fun

Gäst
Jag nöjer mig sällan med en utlösning per tillfälle. Så jag skjuter alltid över magen eller brösten en gång för att sedan stoppa in den igen och fortsätter till hon har kommit och sedan avsluta inuti fittan. Det är så jävla skönt och porrigt
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Den senaste tiden har jag runkat i ett par trosor, begagnade. Stulit från tvättstugan, hade varit skönt att veta vem som burit dom..
Jag hoppas du lägger tillbaka dem, för annars är du inte en reko person. Att stjäla från andra, att ta det som inte är ditt och som andra har köpt för sina pengar, är väl bland det fulaste man kan göra, förutom våld då. Hur är moralen av mitt och ditt?
 

Estetiskt

Medlem
Har ett par riktigt stora sillisar här hemma.
Älskar att tömma över dem och älskar att se andra spruta stora satser över dem!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fint, ha de skönt du med. Hur du nu runkar....
Jag runkar mest traditionellt med högerhanden. Jag har nyligen köpt en massagepistol efter att flera här på Onanera höjt den till skyarna, men jag kommer inte riktigt överens med den. Kuken domnar mer bort än reser sig och blir styv. Lite nyfiken är jag också på att testa e-stimulering, men tycker det kostar för mkt för att köpa en för att testa. Skulle vilja kunna låna någon för att se om det är något att bygga på...
 

Tomas 6101

Aktiv medlem
Jodå, faktiskt lagt tillbaka trosorna. Tvättade faktiskt med mina kläder. Rena o fina.
Hej! Kan du inte skriva om ett runk! Hur du får den skönaste onaniorgasmen
Jag runkar mest traditionellt med högerhanden. Jag har nyligen köpt en massagepistol efter att flera här på Onanera höjt den till skyarna, men jag kommer inte riktigt överens med den. Kuken domnar mer bort än reser sig och blir styv. Lite nyfiken är jag också på att testa e-stimulering, men tycker det kostar för mkt för att köpa en för att testa. Skulle vilja kunna låna någon för att se om det är något att bygga på...
Alltså, har aldrig trott på såna där pistoler! Men jag har bara sett på runkvideo hur olika män blivit besvikna. Vad är e-stimulering. Samma sak?
Min senaste kvinna,2015, skaffade nån grej, inte en penis. En bred, typ vibrator som hon var väldigt nöjd med.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hej! Kan du inte skriva om ett runk! Hur du får den skönaste onaniorgasmen

Alltså, har aldrig trott på såna där pistoler! Men jag har bara sett på runkvideo hur olika män blivit besvikna. Vad är e-stimulering. Samma sak?
Min senaste kvinna,2015, skaffade nån grej, inte en penis. En bred, typ vibrator som hon var väldigt nöjd med.
Du får googla på e-stim. Det tar för lång tid att skriva här
 

Barriel

Ny medlem
Kön
Man
Gillar att komma över brösten o sedan se hur hon leker med satsen och slickar i sig! :)
 
Toppen