Varann ung svenska har sexleksak...

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Varann ung svenska har sexleksak...saxat ur Metro idag 28/2
enl en undersökning har 47% av de tusen utfrågade, mellan 18-47, att de hade en lr flera leksaker.
(se lustgården ikväll?)

mina frågor är, har ni leksaker som inte används?
i så fall varför används de inte?
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
mina frågor är, har ni leksaker som inte används?
i så fall varför används de inte?[/quote]

De enda leksaker jag har, som inte används.. är ett bondagekit med regäla kardborreband... Visst händer det att vi dammar av det, och använder det här hemma, men inte så ofta som jag önskade ;)

Mina personliga leksaker blir däremot i n t e dammiga :D :p
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har ett par stavar i hårdplast liggande som vibrerar alldeles för hårt, så det ligger och samlar damm.
 

Tanya

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Varann ung svenska har sexleksak...saxat ur Metro idag 28/2
enl en undersökning har 47% av de tusen utfrågade, mellan 18-47, att de hade en lr flera leksaker.
(se lustgården ikväll?)

mina frågor är, har ni leksaker som inte används?
i så fall varför används de inte?


Kan man andvända eltandborste?
asså .. shit det är såå himmla skönt.:)
 

Mulligtjej21

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag har ganska många leksaker jag är helt beroende av att köpa nya....
därimot har jag en tendens att köra i sönder de med vibrator på så nu ligger väl 17 dildosar hemma varav 7 som är slutkörda och ligger o dammar :(
 
G

Guest

Gäst
tendens att köra i sönder de med vibrator på så nu ligger väl 17 dildosar hemma varav 7 som är slutkörda och ligger o dammar

Fan vad najs att dom används så hårt och mycket. :)

Sen om det är sant att 47 procent av alla tjejer har seleksaker är det jättebra. Den siffran lär öka när yngre generationer kommer.Kan tänka mig att när 90-talisterna börjar fylla 18 blir det ännu högre siffror... :)
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
jag har ganska många leksaker jag är helt beroende av att köpa nya....
därimot har jag en tendens att köra i sönder de med vibrator på så nu ligger väl 17 dildosar hemma varav 7 som är slutkörda och ligger o dammar :(

Är du så brutal i dina lekar så att du kör sönder leksakerna....Hur brukar din partner må efter en stund av lek??*L*
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Har inte en enda leksak.... Men uppenbarligen kan man använda det mesta inom hushållet för att "leka" sig fram?

Har ju sett att folk använder eltandborste, en kompis till mig föreslog mobiltelefon, men än har jag själv inte provat. Finns det fler?
 
Kön
Kvinna
Varann ung svenska har sexleksak...saxat ur Metro idag 28/2
enl en undersökning har 47% av de tusen utfrågade, mellan 18-47, att de hade en lr flera leksaker.
(se lustgården ikväll?)

mina frågor är, har ni leksaker som inte används?
i så fall varför används de inte?


Bara 47%? Stackars de andra 53 procenten :)
 
Toppen