Varför är det så svårt att få någon att komma genom en avsugning?

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tycker mig se en markant skillnad i porren om man kollar över tid. Under 70 och 80 talet tycker jag det verkar vanligare att killarna kan knulla eller att tjejen kan runka eller suga dem till utlösning medan det längre fram i porrhistorien blir mindre vanligt. Oftast måste killen själv runka till sprut.
Tror detta har också göra med att det numera klipps i filmerna. Förr i tiden så spelades nog scenerna in i längre klipp.

Men porr är ju också fantasi. Det jag upplevt är att det är svårare för killar att komma enbart med munnen än vad det ser ut att vara i filmer. Men inget fel i det alls, vi tjejer får ju också avsluta själv många gånger. Detta innebär inte att kille gör något fel, eller att det inte är skönt. Det är bara att man ibland måste ta ratten sista milen för att komma i mål. :)
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Använder man bara munnen på mig så kan det ta en stund innan jag kommer. Men hjälper tjejen till med handen också så går det betydligt fortare. Då har jag svårt att kontrollera orgasmen själv. Vid samlag kan jag bestämma själv när jag vill komma, vilket är efter tjejen har kommit. Men vid avsugning när händer hjälper till är jag i tjejens våld…
 

Loverman

Ny medlem
Kön
Man
Har inga problem med att komma av enbart avsugning men det är klart att det beror ju mycket på hur kåt man är och när man sprutade sist… går betydligt fortare att spruta om jag mer aktivt munknullar min kuksugardrottning till flickvän eller om hon kombinerar mun och händer såklart! Men det är väl samma som när man skickar fitta, orgasmen kommer ju skönt om man bara använder mun och tunga men det går ju väldigt mycket fortare om man kombinerar med fingrarna
 
C

coolball4fun

Gäst
Förstår inte frågan! Har aldrig haft svårt att få någon att komma när jag suger ...
Uppenbarligen är det något som flera killar har svårt för däribland jag själv. Har aldrig kommit av enbart mun måste alltid ha hjälp av en hand. Om det är min egen eller hennes spelar ingen större roll.

Om du aldrig har upplevt att det har varit ett problem så grattis till dig och alla killar som har fått ha dig som sexpartner:-D
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Alla har förstås inte svårt att komma genom avsugning. Men jag tror det blir svårare med stigande ålder. Ollonet blir mindre känsligt också. Som ung behövde man inte stöta in kuken i en fitta många ggr innan orgasmen var ett faktum. Många är det som kommit för tidigt vid de första samlagen. Upphetsningen, spänningen och naturligtvis partnern spelar stor roll. Numera kan jag inte komma genom att bara knulla. Jag får alltid ta hjälp med handen för att nå orgasm.
För en vecka sedan sög jag av två olika män som kom enbart genom att jag sög dem, så visst går det. Inte för att jag tror att jag är någon mästare på att suga, men det beror också på avsugarens förmåga och teknik.
 

Tobias

Medlem
Tycker nog t.o.m. att det kan vara skönare med en varm villig mun som suger o smeker gudomlig … bara ligga o titta o njuta av synen … kommer så otroligt skönt
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Uppenbarligen är det något som flera killar har svårt för däribland jag själv. Har aldrig kommit av enbart mun måste alltid ha hjälp av en hand. Om det är min egen eller hennes spelar ingen större roll.

Om du aldrig har upplevt att det har varit ett problem så grattis till dig och alla killar som har fått ha dig som sexpartner:-D
Det är nog inte enbart min förtjänst så att säga!

Jag har nog haft turen att ha män i mitt liv som lärt mig hur de vill ha det!
Det är sällan enbart mina läppar som gör "jobbet"! Tungan spelar en större roll här:p
 

Razoorxc

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att det är skönt att bli sugen och brukar komma. Men om jag får mun eller halsknulla då sprutar jag hårt. Oerhört upphetsande.
 

Razoorxc

Medlem
Kön
Man
Då använder man munnen mer som en vagina och bestämmer takten själv. Oftast håller man fast huvudet och styr. Mun eller hals är bara hur långt man kan köra in kuken. Det bestämmer liksom mottagaren.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Då använder man munnen mer som en vagina och bestämmer takten själv. Oftast håller man fast huvudet och styr. Mun eller hals är bara hur långt man kan köra in kuken. Det bestämmer liksom mottagaren.
Var faktiskt lite rädd för det svaret! Låter mer som våldtäkt och enbart njutning för utföraren
 

Razoorxc

Medlem
Kön
Man
Jag vet av erfarenhet att de finns de av båda kön som går i gång på det.

Inte om det görs mot någons vilja, självklart. Då är det något annat.
 
Toppen