varför slickar han mig inte?

Miharu-chan

Medlem
Kön
Kvinna
hej jag behöver hjälp!
jag har varit tillsammans med en kille i drygt en månad nu, och vi har haft ett aktivt sexliv sedan första dejten. jag suger av honom (sen första dejten) men han har fortfarande inte slickat mig. och vi har snackat om att jag inte kommer genom penetrering. förstår han inte att han ska slicka mig eller vad är anledningen? jag har ett friskt underliv som inte luktar sjukt så det kan inte bero på det. är det någon som vet vad detta kan bero på? tacksam för svar!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
hej jag behöver hjälp!
jag har varit tillsammans med en kille i drygt en månad nu, och vi har haft ett aktivt sexliv sedan första dejten. jag suger av honom (sen första dejten) men han har fortfarande inte slickat mig. och vi har snackat om att jag inte kommer genom penetrering. förstår han inte att han ska slicka mig eller vad är anledningen? jag har ett friskt underliv som inte luktar sjukt så det kan inte bero på det. är det någon som vet vad detta kan bero på? tacksam för svar!

Har du testat att säja till honom? Jag tror inte han fattar...

/Ch
 

Miharu-chan

Medlem
Kön
Kvinna
tror du verkligen det kan vara så? vi har pratat om det och så, men det kanske är som du säger...han fattar bara inte. ska pröva att säga det rakt ut!
thanks
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Tycker du kan säga typ "jag gillar att bli slickad, det kanske kan få mig att komma tillsammans med dig" eller något liknande...
Lycka till o hoppas verkligen han kommer på bättre tankar framöver :p ;)
 

marlboro2

Medlem
Kön
Man
hej jag behöver hjälp!
jag har varit tillsammans med en kille i drygt en månad nu, och vi har haft ett aktivt sexliv sedan första dejten. jag suger av honom (sen första dejten) men han har fortfarande inte slickat mig. och vi har snackat om att jag inte kommer genom penetrering. förstår han inte att han ska slicka mig eller vad är anledningen? jag har ett friskt underliv som inte luktar sjukt så det kan inte bero på det. är det någon som vet vad detta kan bero på? tacksam för svar!

hur otroligt det än kan låta så finns det killar som inte tycker om att gå ner på tjejjen(har jag hört[:0]).... då är det bara till att lära honom hur han ska använda fingrarna
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Fan jag älskar att slicka :)..
jag tycker att det smakar ganska gott :p
kanske inte om hon har en "dålig dag"

Men finns det inte så man kan smaksätta slidan så det smakar lite?
Det hade ju vart ett bra hjälp medel annars
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
hej jag behöver hjälp!
jag har varit tillsammans med en kille i drygt en månad nu, och vi har haft ett aktivt sexliv sedan första dejten. jag suger av honom (sen första dejten) men han har fortfarande inte slickat mig. och vi har snackat om att jag inte kommer genom penetrering. förstår han inte att han ska slicka mig eller vad är anledningen? jag har ett friskt underliv som inte luktar sjukt så det kan inte bero på det. är det någon som vet vad detta kan bero på? tacksam för svar!

Har varit med en del killar som faktiskt inte alls tycker om att "gå ner", likadant som det finns en del tjejer som inte heller tycker om att "gå ner", (läs:mig själv..)
Så istället för att fokusera på oralsex, finns det en uppsjö andra sätt att uppnå tillfredställning på utan penetrering! :cool:
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
ja de finns ju faktiskt gott om både tjejer och killar som inte gillar att slicka.Men om dom är med någon som verkligen älskar att bli slickad men inte vill göra de ska dom inte förvänta sej att få nått själv heller tycker jag.Orättvist att inte ge tillbaka om båda tycker om att få lika mycke:D
 
Toppen