Varför stor kuk?

  • Thread starter WickedPussyCat - stängd på egen begäran
  • Startdatum
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
För min egen del har storleken betydlese till viss del. Den får inte vara FÖR stor men heller inte FÖR liten. Jag vill känna den i min härlighet. Känna oss förenade så att säga.

Tekniken. Tekniken är det viktigaste. Utan teknik så spelar storleken ingen roll alls - för då är det ju inge bra iaf.

Den jag älskar med måste "tala samma språk" annars går det inte att förena oss.
 

KåtStina

Ny medlem
Kön
Kvinna
För mig så är tekniken viktigast! Sen kommer grovheten! Längden spelar en mindre roll, visst helst ska den inte vara alldeles för kort men absolut inte heller för lång! Upp till omkring 18cm men sen blir det för mkt.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag har aldrig haft sex med en kille med "liten" kuk. Faktiskt så har min sambo den minsta kuken av de jag har haft sex med - och hans är 19-20 cm.
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Är de nån mer än jag som tycker att en kuk över 17 cm är för stort?

Fattar inte att folk är så besatta över 25-cms-kukarna!
1.De är fult, ser nästan groteskt ut
2.De gör ont(!!!!!!!!!!!)
3.Större är slappare



Tycker att 13 cm är alldeles lagom :) och ju grövre(tjockare) desto bättre ;)

sånt här gör en :D Är så trött på läsa alla dessa sex kontakter... minst 25 cm kuk...och gärna svarta...hmmm...trodde vi bodde i sverige jag...

sen så e inte kuken allt...man har väl tunga,fingrar...och andra saker man kan göra... ;)
 

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
hehe.. tycker också att det e gött att höra att man inte behöver ha en mega balle..:p.. :D då ligger jag ju bra till :D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
När det gäller storlek så ligger jag väl kring medel eller strax under. Men då kan hon mest troligt få in hela i munnen och så är det större chans att man kan ha analsex. Man får vara nöjd med det man har, och kompensera med fingrar och tunga. Jag skulle aldrig köpa en Jes Extender. Vakumpump skulle jag dock kunna testa. Sen är väl tjockleken viktigare än längden.
 

misterslon

Ny medlem
Kön
Man
Är de nån mer än jag som tycker att en kuk över 17 cm är för stort?

Fattar inte att folk är så besatta över 25-cms-kukarna!
1.De är fult, ser nästan groteskt ut
2.De gör ont(!!!!!!!!!!!)
3.Större är slappare



Tycker att 13 cm är alldeles lagom :) och ju grövre(tjockare) desto bättre ;)
men jag då?vem vill ha mig?
 
E

emilia..

Gäst
Är de nån mer än jag som tycker att en kuk över 17 cm är för stort?

Fattar inte att folk är så besatta över 25-cms-kukarna!
1.De är fult, ser nästan groteskt ut
2.De gör ont(!!!!!!!!!!!)
3.Större är slappare



Tycker att 13 cm är alldeles lagom :) och ju grövre(tjockare) desto bättre ;)

håller med till hälften!

1. alla kukar e charmiga/fula oberoende hur stora dom e, de beror helt på killen om man gillar den eller int
2. jo, jag har haft en 23cm kuk i mig, de va efter två orgasmer, går int i mig annars
3. hur slappa dom e beror oxå mest på killen, den här va stenhård

bästa storleken är nog mellan 15-20cm, min kille har 18, o de passar mig rätt bra, men egentligen så spelar ju längden int så stor roll, den kan ju bara tryckas längre in då, problemet e att stora kukar oftast e för tjocka, men små kukar e kanske int de roligaste heller, mitt ex hade kring 10cm, o ingen vidare teknik, så jag kände typ 0
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
jag håller inte alls med.
jag gillar stora kukar, tycker det är skönt när det känns och man får jobba lite med avsugningarna :D
Jag har inte alls någonting emot lite mindre heller, men har haft dålig erfaranhet av små kukar, hoppas på att kunna träffa någon som kan motbevisa detta.
 

Piru

Ny medlem
Kön
Man
Intressant tråd som jag blev tvungen att skriva lite i eftersom jag på senaste tid pratat en hel del angående storlek med bekanta :)

Som tidigare skrivet så tror jag även själv att det är mestadels männen som är besatta av storleken, mer som en stolhet och prydnad. Visst kan det se bra ut, men den kommer inte göra så mycket nytta eftersom hela inte borde passa normalt sätt? "Hej jag tänkte köra in hela 20 cm i dig...." Mh, okey men jag är 15cm djup, vad skönt vi ska ha det! *ironiska tanken om detta*

Hamen, jag besitter 18x13 och har aldrig haft klagomål från något håll.
Enda man får höra är (åter igen tidigare skrivet) att omkretsen gör det mesta.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
jag håller inte alls med.
jag gillar stora kukar, tycker det är skönt när det känns och man får jobba lite med avsugningarna :D
Jag har inte alls någonting emot lite mindre heller, men har haft dålig erfaranhet av små kukar, hoppas på att kunna träffa någon som kan motbevisa detta.

Kan tänka mig att ovanståend inlägg skickat kalla kårar genom ett antal killar som läst det. Killar tenderar ju att bli helhojjiga så fort bara en hintar om att storleken har betydelse. Det är då man måste påminna sig själv - det handlar om tycke och smak.

Det är killen som först och främst måste älska sin kuk. Om man tycker den är för liten, så får man göra nåt åt det - om inte bara för sin egen sinnesfrid. Idag finns många tekniker att göra kuken större vissa funkar bättre än andra.

Själv brukade jag tycka att min kuk var för liten, så jag köpte en vakuumpump. Första gången jag använde den pumpade jag upp min kuk till helt oanad storlek. Kände mig helt uforisk när jag kollade mig själv i spegeln. Klart att kuken återgick till sin normala storlek som slak, men efter ett halvår hade jag faktiskt "tränat" upp den till att nå sin fullständiga storlek och det räckte. Oavsett grad av framgång, så jag tror att är att jag lärde mig älska och bejaka sin kuk medan jag gjorde det. Idag skäms jag aldrig för den. Tycker att den ser härligt bamsig ut när den står. Har heller aldrig fått klagomål - varken förr eller nu.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
När det gäller storlek så ligger jag väl kring medel eller strax under. Men då kan hon mest troligt få in hela i munnen och så är det större chans att man kan ha analsex. Man får vara nöjd med det man har, och kompensera med fingrar och tunga. Jag skulle aldrig köpa en Jes Extender. Vakumpump skulle jag dock kunna testa. Sen är väl tjockleken viktigare än längden.

Absolut så är det tjockleken som är viktigast och inte längden. En riktigt lång kuk gör snarare ont kan jag tycka...
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Om man ställer en motfråga till er som tycker tjockleken har mer betydelse än längden.

Hur tjock bör en mans, Enögde spottkobra vara ?

Svårt att avgöra i CM, kanske, men ta ett måttband och "måtta" upp en ring, som ser lagom ut, och skriv hehe.

:cool:
 
Toppen