Vart brukar ni onnanera

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Oftast i sängen eller i soffan med plattan. På sommaren händer det ofta utomhus, t ex på nakenstränder eller vår insynsskyddade uteplats. Fördelen med att vara kvinna är att man kan ligga på mage med handen under sig och onanera nästan utan att det märks....
Ja, livet är bra orättvist...
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
När tillfälle ges, det vill säga överallt :). Mina mest minnesvärda runk:
- Som ung hos min kompis i soffan medan hans mamma gjorde friskis och svettis framför tv:n i bara tunn t-shirt och trosor. Handen innanför kalsongen och runkade.

- Öppnat bastudörren lite lite och runkade åt morsans kompis som satt precis i perfekt synfält. Tyvärr såg jag inte upp i fittan så mycket men hon hade väldigt fina bröst. Sprutade på väggen och smög sedan iväg.

- Var på besök hos ett par och tjejen var gravid i 8:e månaden. Deras dörr till dusch/toalett hade en glipa i nederkant så jag smygtittade på henne när hon duschade. Väldigt porrigt med gravidmagen och rakad fitta och stora bröst.

- Väldigt ung vaknade jag där vi var flera ungdomar i samma rum. Kompisens syster hade sparkat av sig täcket och hade inga trosor så jag såg rakt på fittan där hon låg i sängen och jag på en madrass bredvid. Blev två snabba runk till det.

- Ute i en hage på landet där det på ena sidan av ett stängsel stod ett sto som löpte (alltså var kåt) och på andra sidan stod en hingst med stenhård kuk framme. Han kom bara åt att lukta i närheten av fittan men det räcker tydligen eftersom han var så kåt och det kom försats i droppar hela tiden. Det var häftigt att se så jag drog fram kuken och runkade till sprut :).

- På bussen från jobbet mitt i sommaren en gång. Satt en väldigt sexig tjej snett framför mig och jag var jättekåt så kunde bara inte låta bli att runka. Hon såg inget och ingen av SL:s kameror på bussen var nära nog att se det. Sprutade inte för jag ville inte kladda ner i bussen...

Samt på nakenbad, jobbet, porrbutiker mm mm
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Oftast hemma i badrummet eller sängen.
Har även hänt i tvättstugan om de ställt ner tvättkorgen lite innan det skall börja tvätta,
Har en grankvinna ensamstående med en tonårsdotter har runkat samtidigt som jag luktar på trosorna. Vet inte men en del trosor luktar lite mer än de andra tror att det är grannkvinnans trosor, men alla trosor är normala helt okey men inte jättesexiga.
Finns många andra ställen och damernas toalett på jobbet var förut en favorit.
 

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
Allra oftast framför datorn. Sommartid blir det en hel del ute i naturen. För några år sedan var jag ensam på kvällsskiftet på jobbet då blev det damernas omklädningsrum ibland
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Jag runkar oftast framför datorn med en skön porr på skärmen. Älskar att runka utomhus på sommaren. När jag jobbade runkade jag ibland på jobb-toaletten. Har ibland runkat nere i källaren och tvättstugan i hyreshuset där jag bor. Man blir så kåt av att någon kan komma på en.
 

Joxjox

Välbekant medlem
Det allra kåtaste är på balkongen. Jag blir kåt av att endast tänka på det. Ligga och smeka fittan med vibratorn och sen ge mig själv dildon medan fåglarna visslar och människor traskar förbi på trottoaren nedanför. (Ej insyn)

Älskar att onanera på balkongen och ser fram emot många sköna stunder där i sommaren.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
I soffan, i bilen, i duschen, på toa, på jobbet. Lite överallt där lusten faller på. Chefens kontor. Luktade på hennes kläder. I mina kvinnliga kollegors omklädningsrum. För att sedan komma i en kollegas stövel. Som vi bestämt i förväg.
 

cotton.boy33

Aktiv medlem
Gillar att gå ut i skogen och runka det är skönt att spruta i det fria. Annars sprutar jag i min sexdocka jag köpt, riktigt skön och känns nästan som äkta vara..
 
C

Coolball4fun

Gäst
Mina bästa runk brukar vara ute i det fria vid något vindskydd på ett fjäll eller invid en skogssjö. Inte mycket som slår en heldag på motorcykeln och få avsluta med några öl lite grillat och en runk givetvis. Då mår man.

Vanligast är i sängen eller tv-soffan.
 
Toppen