Vart "hittar" man runkkompisar online?

Status
Stängd för vidare inlägg.

kross

Medlem
Kön
Man
Har återvänt till Sverige efter flera år utomlands. Jag är van att enkelt och bekvämt kunna hitta andra unga killar att runka tillsammans med (läs: unga, nyfikna killar för runk ej sex). Finns det någon svensk sida där man kan söka/annonsera efter runkkompisar?
 

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Detta forum borde ju vara idealstället, men känslan efter ett halvår som medlem är att det är mest snack och lite hockey. Kåtheten finns säkert här, men viljan att göra något konkret sämre. Det beror såklart på vilka personer som är inblandade också, men just det där att hitta andra killar att runka tillsammans med verkar inte stå högt i kurs. På www.bodycontact.com finns möjlighet att lägga upp en egen id med bild och annonsera, men efter vad jag hört är det en hel del suspekta typer där och få som är ute efter "bara" runk. Jag har inte gett upp www.onanera.se (än), men fattar inte vad som är så svårt med att våga ta steget och göra det man ändå sitter och fantiserar om framför datorn. Sorry den långa utläggningen...:)
 

kross

Medlem
Kön
Man
Detta forum borde ju vara idealstället, men känslan efter ett halvår som medlem är att det är mest snack och lite hockey.

Håller med om detta. Fattar inte heller vad problemet är. Handlar ju bara om att träffas och göra något som man ändå skulle gjort på egen hand. Som sagt, är van att lätt kunna hitta killar att runka med, men det verkar vara svårt i Sverige. Kollade bodycontact men det verkar jävligt skumt.

Fler tips uppskattas!
 

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Ett annat forum är RFSL:s chat på http://chat.rfsl.se/ Även här finns emellertid reservationer för hur pass seriös man är (vilket det väl å andra sidan finns i alla chatsammanhang). Många där verkar mest fördriva tiden med att vara modiga framför skärmen, men få kalla fötter i verkligheten. Ingen större personlig erfarenhet av sidan, men ett tips. Sätter fortfarande hoppet till onanera.se!
 

kross

Medlem
Kön
Man
Jag vill helst inte chatta... bäst vore om det fanns ett ställe för seriösa annonser. Problemet med onanera och andra svenska sidor vs. utländska forum som gumtree och craigslist är att man måste vara medlem för att publicera/svara på en annons. Bästa vore om Blocket även förmedlade runkkompisar och knullkontakter, hahaha
 

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Bästa vore om Blocket även förmedlade runkkompisar och knullkontakter, hahaha

Instämmer helt!:) Jag har länge efterlyst "Runkträffsugna" som rubrik på Gula Sidorna, men av någon anledning lägger de bara på luren när jag ringer och föreslår det. Helt ärligt borde det lyftas fram som en vanlig och okomplicerad grej, inte hänvisas till mer eller mindre ljusskygga forum. Det bidrar bara till att framställa det som ännu svårare att bara träffas och göra det.
 

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Dessutom en annan tanke...är det bara jag som tycker det är en våldsam obalans mellan de (just nu) 25.050 onanister som tydligen är anslutna till denna sida och de ständigt 15-25 som är inloggade? Det kan ju tjäna som en symbol för det vi snackat om här ovan: det finns uppenbart ett stort intresse, men ytterst få som aktivt gör något åt det. Av de 15-25 inloggade är det antagligen mindre än hälften som Verkligen skulle ta steget att runka tillsammans med en annan kille. Bara en iakttagelse.:)
 

kross

Medlem
Kön
Man
hahaha. screeny, du och jag borde bli runkpolare :cool:

Har dock tyvärr inte vägarna förbi skåne ofta ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kära onanivänner:)

Jag är en av alla som är inloggad mellan varven och jag kan bara säga att för mig är forumet en oas där jag kan släppa loss mina fantasier - inget annat.

Jag är inte alls säker på att jag skulle vilja förverkliga mina fantasier. Men jag njuter av dem på forumet i alla fall;)

Hoppas att ni också hittar det ni söker:)

/Snäckan
 

kross

Medlem
Kön
Man
Snäckan: grejen är den att för mig så är det inte en fantasi att runka med andra killar. Jag har flyttat runt mycket och har inte haft möjlighet att ha ett "riktigt" förhållande. Att runka med andra killar (ofta till heteroporr) har blivit ett sätt för mig att få utlopp för min kåthet tillsammans med andra människor, vilket egentligen är en helt naturlig drift. Tycker bara det är trist att tillfälliga sex/runkförbindelser utanför "svennefyllan" fortfarande är så tabu och krångligt i Sverige.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Snäckan: grejen är den att för mig så är det inte en fantasi att runka med andra killar. Jag har flyttat runt mycket och har inte haft möjlighet att ha ett "riktigt" förhållande. Att runka med andra killar (ofta till heteroporr) har blivit ett sätt för mig att få utlopp för min kåthet tillsammans med andra människor, vilket egentligen är en helt naturlig drift. Tycker bara det är trist att tillfälliga sex/runkförbindelser utanför "svennefyllan" fortfarande är så tabu och krångligt i Sverige.


Jag förstår vad du söker och hoppas naturligtvis att du hittar det utan att behöva anstränga dig för mycket;)!

Mitt svar var egentligen en reaktion på det som screeny skrev: det finns uppenbart ett stort intresse, men ytterst få som aktivt gör något åt det.

Det jag menade var att jag loggar in här, men inte för att jag har samma intresse som er - uppenbarligen:)

Jag hittar alltså det jag söker här...

/Snäckan
 

screeny

Ny medlem
Kön
Man
Kära onanivänner:)
Jag är inte alls säker på att jag skulle vilja förverkliga mina fantasier. Men jag njuter av dem på forumet i alla fall;)

Jag menade givetvis inte att generalisera att ALLA på detta forum är intresserade av att förverkliga sina fantasier eller träffas. Min utgångspunkt är de omfattande kommentarer (som finns i nästan varje tråd) om att killar uttrycker intresse att träffa andra killar för att runka tillsammans. Detsamma gäller kommentarer i varandras gästböcker kring detta. Av alla dessa tycks det dock inte vara särskilt många som är beredda att fullfölja, även om de kan skiva vitt och brett om vad de vill osv. Just den aspekten kan kännas lite trist, tycker jag. Att modet och kåtheten man visar via tangentbordet tycks försvinna när det gäller verklighet. Därmed inte sagt att det är något slags obligatorium att man Måste fullfölja sina fantasier. Eller att ens närvaro på detta forum gör att man automatiskt måste göra sig tillgänglig för träffar IRL. Absolut inte. Det känns bara som att möjligheterna till kontakt i verkligheten via detta forum borde vara större utifrån vad som skrivs av olika användare (med all respekt för personlig kemi osv). Att det ofta stannar vid ord och ibland bilder, där det finns gott om mod, men att ett faktiskt möte ger många kalla fötter.

För övrigt glad att du njuter av dina fantasier på detta forum, Snäckan! Du är inte ensam...;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen