Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ett tag för rätt länge sedan var Marie Fredriksson en favorit. Ta tex videon Listen to your heart barfota och visar mycket av benen. Skulle det vara så konstigt många unga tjejer var ju förtjusta i Per.
 

Couple 006

Välbekant medlem
Oftast till min fru har fått många sköna bilder som hon vill att jag runkar till. Eftersom vi två jobbar iväg så blir det långa perioder som vi inte träffas…
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland blir det helt konstiga bilder som dyker upp. Var med hustrun och skulle köpa några plantor häromdagen. Ute på landsbygden hittade vi stället. Det kom en kvinna 50 plus med en t-shirt och tunna shorts med uttalad camel toe. Hustrun valde de plantor vi behövde o damen böjde sej ner framför mej o visade sina härliga tuttar med markerade bröstvårtor. när hon reste sej blinkade hon åt mej, min lagvigda uppfattade inte situationen men jag har det hela på näthinna och har runkat ett par gånger...
Undrar hur hennes stjärt såg ut?....
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag drömmer om stora kukar
Det gör jag med. Igår när kröp jag runt på alla fyra och rensade häcken for tankarna iväg. Jag började fantisera om att några mycket välutrustade män drog ner shortsen på mig och knullade mig hårt i både analen och munnen. Kuken blev stenhård och kåtheten gjorde att jag var tvungen att gå in och leka med mina stora dildosar i badrummet. Efter att ha blivit rejält genomknullad och tillfredsställd gick jag ut och fortsatte rensa häcken lite lyckligare.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja skriva ett brev till flera av mina manliga vänner och berätta öppet om att jag vill ha sex med deras fruar/sambos. Jag skulle skriva till:

Förstaplats
J:
Jag kramade din fru igår när vi sågs om kände hennes bröst genom blusen. Jag har sprutat hundratals gånger till mina fantasier om henne.

Andraplats
G:
Jag fantiserade i veckan om hur jag hade sex med din fru och min bästa killkompis. Hon stod på alla fyra och sög honom och jag knullade henne bakifrån tills jag sprutade i henne.
PS. Hon och jag har haft sex i verkliga livet flera gånger, men det vet du inte om... :LOL:

Tredjeplats
H:
Din frus fantastiska bakdel och yppiga bröst har lockat mig under alla år. Jag har sprutat till henne varje vecka sen vi träffades första gången.

Bubblare:H: Din frus vackra kropp, otroliga bröst och fina bakdel. Det är ofta min inre bild när jag smeker mig! :p
PS. Din fru skrek av vällust när jag pumpade henne bakifrån för ett par år sen, det vet du inte om!

R: Jag klär av din fru med blicken varje gång vi ses. Jag drömmer om att slicka henne, komma in i henne och spruta i henne.
S: Din frus bröst är fantastiska, jag har sprutat till fantasier om henne i så många år nu.

I verkligheten:
Ingen skulle tro om mig att jag har en Fleshlight som jag pumpar dagligen, att jag lägger timmar varje dag på att utöka min lista med härlig amatörporr och att jag har otroligt avancerade sexuella fantasier om de flesta kvinnor i min närhet! :love:(y)
 

trosrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Min favoritfantasi är om mitt ex och hennes nya. Att han och jag sitter i en soffa, och hon strippar och suger av oss båda. Att vi sen tillsammans hela tiden håller två av hennes hål upptagna.

Lite mer kinky ibland, och då tänker jag att han äger hennes fitta nu, så jag får bara knulla mun och rumpa...

Är jag riktigt kåt så suger jag och hon honom tillsammans, och sen rövknullar han mig medan jag knullar hans (f d min) flickvän...
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Min favoritfantasi är om mitt ex och hennes nya. Att han och jag sitter i en soffa, och hon strippar och suger av oss båda. Att vi sen tillsammans hela tiden håller två av hennes hål upptagna.

Lite mer kinky ibland, och då tänker jag att han äger hennes fitta nu, så jag får bara knulla mun och rumpa...

Är jag riktigt kåt så suger jag och hon honom tillsammans, och sen rövknullar han mig medan jag knullar hans (f d min) flickvän...
Den fantasin var ju lite intressant...:)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag skulle vilja skriva ett brev till flera av mina manliga vänner och berätta öppet om att jag vill ha sex med deras fruar/sambos. Jag skulle skriva till:

Förstaplats
J:
Jag kramade din fru igår när vi sågs om kände hennes bröst genom blusen. Jag har sprutat hundratals gånger till mina fantasier om henne.

Andraplats
G:
Jag fantiserade i veckan om hur jag hade sex med din fru och min bästa killkompis. Hon stod på alla fyra och sög honom och jag knullade henne bakifrån tills jag sprutade i henne.
PS. Hon och jag har haft sex i verkliga livet flera gånger, men det vet du inte om... :LOL:

Tredjeplats
H:
Din frus fantastiska bakdel och yppiga bröst har lockat mig under alla år. Jag har sprutat till henne varje vecka sen vi träffades första gången.

Bubblare:H: Din frus vackra kropp, otroliga bröst och fina bakdel. Det är ofta min inre bild när jag smeker mig! :p
PS. Din fru skrek av vällust när jag pumpade henne bakifrån för ett par år sen, det vet du inte om!

R: Jag klär av din fru med blicken varje gång vi ses. Jag drömmer om att slicka henne, komma in i henne och spruta i henne.
S: Din frus bröst är fantastiska, jag har sprutat till fantasier om henne i så många år nu.

I verkligheten:
Ingen skulle tro om mig att jag har en Fleshlight som jag pumpar dagligen, att jag lägger timmar varje dag på att utöka min lista med härlig amatörporr och att jag har otroligt avancerade sexuella fantasier om de flesta kvinnor i min närhet! :love:(y)
Du lever upp till ditt namn! Detta var ett av de bästa inläggen på riktigt länge.
Har ingen fleshlight. Det händer att jag runkar helt manuellt en till flera gånger om dagen. Gärna till fantasier om kvinnor i omgivningen. Inte sällan skenar fantasierna...
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Just nu ligger jag i solsängen och fantiserar om grannfrun. Hon är supersexig och milf. Min fantasi är att hon kommer runt häcken i kort kjol och inga trosor. Hon grenslar mitt ansikte där jag ligger och ber mig slicka hennes vaxade fitta. När jag har slickat hennes våta kön en stund så säger hon att hon ”har glömt att kissa innan”. Jag visar att hon får kissa i munnen på mig vilken hon gärna gör och jag sväljer varje droppe.
 

trosrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag fantiserar om:

- En snygg kvinnlig föreläsare vid mitt universitet som alltid har djup urringning på sig. Hänt vid ett flertal gånger att jag sitter med bånge under hennes föreläsningar. Brukar fantisera om att jag knullar henne på golvet framför resten av klasen.

- Kvinnor och män jag ser ute på stan. Brukar lägga deras ansikten på minnet och fantiserar om att jag har gruppsex med dem.

- Mina ex. Brukar fantisera ihop att jag genomför diverse små perversa sexakter med dem som jag vet att de aldrig ställt på i verkliga livet.

- En kille jag gick i högstadiet tillsammans med som små mobbade mig lite. Brukar fantisera om att jag är tillbaka i grundskolan och att vi sitter bredvid varandra under en lektion. Han har mjukisbyxor på sig och jag kan tydligt se att han har stånd och jag börjar smeka hans bula. Dela slutar att vi smyger iväg till en toalett har jävligt hårt sex. Har ingen aning om varför han dyker upp i min sex tankar när jag låter dem flöda fritt under en runk. Något jävligt konstigt över det, han ser liksom inte ens speciellt bra ut och jag hatade honom under min skolgång.

- Min första runkpolare

- Min mellanstadielärare. Knullar henne på katedern.

- En manlig kollega som jag tycker är riktigt het. Vill ha sex med han på jobbet!
På högstadiet var jag också lite småmobbad typ. I alla fall lite. Sen vände det rejält på gymnasiet, kan man lugnt säga...

Men hursomhelst, minns hur jag då brukade (utöver typ ALLA skolans tjejer) runka ibland och tänka på de tre jobbigaste killarna.

1. Liten och tanig. Kändes inte ens hälften så lång som mig. Honom fantiserade jag om att straffknulla hårt.

2. Medelbyggd med tillstymmelse till mage. Honom fantiserade jag om att jag runkade av.

3. Lång och muskulös. Fantiserade om hur han betedde sig precis lika illa som vanligt mot mig, men rövknullade mig också samtidigt.

Märkligt hur ens psyke sorterar och fungerar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen