Venus 2000

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Har velat ha en i flera år. Nu har jag äntligen beställt en som borde komma nästa vecka. Återkommer med recension.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det finns många nedlagda jordbruk som hade mjölkproduktion. Kontakta en gammal bonde så kan du nog få köpa en mjölkmaskin för en spotstyver. Den ser ut att göra samma jobb!
18000:- !!! Då njuter jag hellre av att runka med egen hand, eller ännu bättre, be någon annan göra det gratis åt mig. Då kan han få svälja sperman som tack också....
 

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Det finns många nedlagda jordbruk som hade mjölkproduktion. Kontakta en gammal bonde så kan du nog få köpa en mjölkmaskin för en spotstyver. Den ser ut att göra samma jobb!
18000:- !!! Då njuter jag hellre av att runka med egen hand, eller ännu bättre, be någon annan göra det gratis åt mig. Då kan han få svälja sperman som tack också....
Kostar ej 18000:-. Runt 14000:- allt som allt, inkl moms, frakt och tull. Dessutom mindre och smidigare än en gammal högljudd mjölkmaskin.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Billigast är nog boka tid hos någon som kan mjölka dig med en sådan. Kolla ute i Europa om man är ute på resa.
Manya
 
Toppen