Vet inte riktigt..

Chiliman

Ny medlem
Kön
Man
om denna kvalificerar sig för den här sidan, men den är i alla fall pinsam..

var ung och sov över hos min flickvän första gången... gick och kissade mitt i natten, gick tillbaks till min flickväns rum o la mig i sängen bredvid henne... trodde jag! när jag gosat ner mig under täcket bredvid henne hörde jag en mörk mansröst - pappan som sa "Vad gör du här??" Fel rum och defintivt fel säng!

det blev en jobbig frukost med familjen och en aning spänt mellan farsan och mig under hela tiden hon och jag myste
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Något av det mest pinsamma jag minns från min tonårstid var när min pojkvän följde med på vår semester och jag under hela bilresan satt och smekte honom i bilen, under en kudde iofs men det måste ha varit helt uppenbart för mor, far och syster vad vi höll på med! dessutom sov vi i tält, och kunde inte hålla oss ifrån varann på nätterna....:oops:
 

Ashenshugar

Ny medlem
Kön
Man
Något av det mest pinsamma jag minns från min tonårstid var när min pojkvän följde med på vår semester och jag under hela bilresan satt och smekte honom i bilen, under en kudde iofs men det måste ha varit helt uppenbart för mor, far och syster vad vi höll på med! dessutom sov vi i tält, och kunde inte hålla oss ifrån varann på nätterna....:oops:

Låter roligt ;)
 
Toppen