Vfr?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ser att även gifta män befinner sig här.
Som rubriken Vfr?

Nu är ju inte jag en gift man, och inte en gift kvinna heller för den delen, så jag skulle väl inte skriva i din tråd.

Men det skulle vara intressant att få reda på varför du ställer din fråga:sleep:
 

vito

Medlem
Kön
Man
Ser att även gifta män befinner sig här.
Som rubriken Vfr?

Nu är ju inte jag en gift man, och inte en gift kvinna heller för den delen, så jag skulle väl inte skriva i din tråd.

Men det skulle vara intressant att få reda på varför du ställer din fråga:sleep:

Gifta män.
Frågan är enkel.
Vfr behöver dom denna sida?
Ok. Leva ut hemliga sexuella fantasier
Tråkigt bara att dom behöver det
Borde vara gott ändå eller?
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Hmm, slutar man runka när man gifter sig :oops:
Stackars män [}:)]
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ser att även gifta män befinner sig här.
Som rubriken Vfr?

Nu är ju inte jag en gift man, och inte en gift kvinna heller för den delen, så jag skulle väl inte skriva i din tråd.

Men det skulle vara intressant att få reda på varför du ställer din fråga:sleep:

Gifta män.
Frågan är enkel.
Vfr behöver dom denna sida?
Ok. Leva ut hemliga sexuella fantasier
Tråkigt bara att dom behöver det
Borde vara gott ändå eller?

Jag tror minsann att du moraliserar här[:0]:D


Jag tycker nog att vuxna människor skall kunna fatta sina egna beslut och komma överens med sin egen partner om vad som är OK i just deras förhållande.
Om någon överträder gränsen för vad deras make/maka tycker är OK, så är det deras eget bekymmer och inget jag tycker att andra har med att göra, så länge personen inte ber om hjälp!
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Ser att även gifta män befinner sig här.
Som rubriken Vfr?

Nu är ju inte jag en gift man, och inte en gift kvinna heller för den delen, så jag skulle väl inte skriva i din tråd.

Men det skulle vara intressant att få reda på varför du ställer din fråga:sleep:

Gifta män.
Frågan är enkel.
Vfr behöver dom denna sida?
Ok. Leva ut hemliga sexuella fantasier
Tråkigt bara att dom behöver det
Borde vara gott ändå eller?

Jag tror minsann att du moraliserar här[:0]:D


Jag tycker nog att vuxna människor skall kunna fatta sina egna beslut och komma överens med sin egen partner om vad som är OK i just deras förhållande.
Om någon överträder gränsen för vad deras make/maka tycker är OK, så är det deras eget bekymmer och inget jag tycker att andra har med att göra, så länge personen inte ber om hjälp!

Som vanligt så kloka ord!
Funderade själv på hur jag skulle ge svar, men du tog orden ur munnen på mig ;)

Detta är väl ingen sida för enbart singlar? Eller, så vad spelar det för roll om det finns gifta män här? :sleep:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ser att även gifta män befinner sig här.
Som rubriken Vfr?

Nu är ju inte jag en gift man, och inte en gift kvinna heller för den delen, så jag skulle väl inte skriva i din tråd.

Men det skulle vara intressant att få reda på varför du ställer din fråga:sleep:

Gifta män.
Frågan är enkel.
Vfr behöver dom denna sida?
Ok. Leva ut hemliga sexuella fantasier
Tråkigt bara att dom behöver det
Borde vara gott ändå eller?

Jag tror minsann att du moraliserar här[:0]:D


Jag tycker nog att vuxna människor skall kunna fatta sina egna beslut och komma överens med sin egen partner om vad som är OK i just deras förhållande.
Om någon överträder gränsen för vad deras make/maka tycker är OK, så är det deras eget bekymmer och inget jag tycker att andra har med att göra, så länge personen inte ber om hjälp!

Som vanligt så kloka ord!
Funderade själv på hur jag skulle ge svar, men du tog orden ur munnen på mig ;)

Detta är väl ingen sida för enbart singlar? Eller, så vad spelar det för roll om det finns gifta män här? :sleep:

Hellre gifta män och kvinnor, än män och kvinnor som moraliserar över gifta män och kvinnor:);)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ser att även gifta män befinner sig här.
Som rubriken Vfr?

Nu är ju inte jag en gift man, och inte en gift kvinna heller för den delen, så jag skulle väl inte skriva i din tråd.

Men det skulle vara intressant att få reda på varför du ställer din fråga:sleep:

Gifta män.
Frågan är enkel.
Vfr behöver dom denna sida?
Ok. Leva ut hemliga sexuella fantasier
Tråkigt bara att dom behöver det
Borde vara gott ändå eller?


Jag är gift och jag är här, skäms inte ett dugg för det!

Älskar min hustru över allt annat, men alla behöver nog en privat zon.

Jag är här ofta och tar del av era tips och ideer, en del inspirerar till våra gemmensamma stunder och andra till mina egna stunder, lovar dig, jag känner min kropp och sexualitet väl vid mina 42 år fyllda, men hittar fortfande nya infallsvinklar och tips som triggar i gång mig!
Hur mycket tror du då inte jag kan få tips om, och kanske även hjälpa någon annan, när det gäller det sexuella med min hustru!

Vi har båda egen tid, ibland alldeles för mycket när man som i vårt samhälle är så tvungen att arbeta för att försörja familjen, har helt olika tider båda två. De tillfällen vi har tillsammans tillbringar vi mycket i sängen, både mysande, älskande och pratande.
Vi har båda inställningen att onani är helt ok, annars bygger det upp ett för stort tryck till dessa tillfällen att allt måste vara helt perfekt, vi ser inte onani som otrohet, gränsen för oss går vid fysisk beröring med sexuell anspelning, typ pussar är ok men inte kyssar, kramar och en klapp på en kind är ok men inte trycka sig mot den andres kön.

Tycker dessutom det är intressant att läsa och lära mig om andra mäniskors sexuella erfarenheter, man kan lära sig själv mycket av att lyssna på sina medmäniskor, vet inget bättre ställe att läsa om olika sexuella läggningar, och hur personer med "avikande" läggningar ser på allt!

Jag vet inte något om dig Vito, men hoppas du kan försöka förstå anledningen att t.ex. jag är här är dels är att jag tycker om den här sajten som har blivit något av ett community för mig, men också att jag vill onanera till oväntade och ofta mycket upphetsande tips från er mina med-onanister, och vidga min vyer!

Puss och Kram på er alla!
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Gifta män.
Frågan är enkel.
Vfr behöver dom denna sida?
Ok. Leva ut hemliga sexuella fantasier
Tråkigt bara att dom behöver det
Borde vara gott ändå eller?

Enkelt svar:
Både frugan och jag gillar att onanera tillsammans så då kan ju både hon och jag titta in här då och då utan att skämmas och utan att ha hemligheter för varandra.
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
I vissa fall kanske man också har olika stort behov av sex och då kanske ett alternativ för den mer krävande partnern är att kolla runt här.
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag är gift och har aldrig slutat runka för det. I början i förhållandet var förstås sex vanligare än onani. men med takt att passionen svalnat har runkandet ökat. Nu har vi inte haft sex på länge så då är fröken högerhand min enda sexpartner.
 

Runko

Medlem
Kön
Man
En väldigt dum fråga tycker jag. Som så många skriver här så slutar väl inte ensamsexet för att man gifter sig. Att vara gift innebär inte att man ligger på varandra dygnen runt,i början av ett förhållande kanske,men efter några år lägger sig passionen. Vi GIFTA män behöver också onanera mer än du kan ana.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
En följdfråga, något jag och en kompis pratade om förra veckan.
Vad anser ni killar om att tjejen inte tycker ni ska titta på porr osv själva?

Min kompis är i ett förhållande som varat i tre år, de är iofs unga och om den ena vill vill för det mesta den andre också, men hon har sagt till honom att hon inte vill han ska sitta och titta på porr själv utan att de kan göra det tillsammans istället som typ förspel eller liknande.
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
En följdfråga, något jag och en kompis pratade om förra veckan.
Vad anser ni killar om att tjejen inte tycker ni ska titta på porr osv själva?

Min kompis är i ett förhållande som varat i tre år, de är iofs unga och om den ena vill vill för det mesta den andre också, men hon har sagt till honom att hon inte vill han ska sitta och titta på porr själv utan att de kan göra det tillsammans istället som typ förspel eller liknande.

Om det är så att man inte kan komma överens om en så i mitt tycke fundemental inställning som hur man vill ha sitt gemensamma sexliv så bör man nog fundera på hur man ska fungera ihop i det långa loppet. Visst kan man väl kolla i smyg på porr, men om den ena inte gillar det men den andre gör det blir det nog konflikter ändå.
Min ståndpunkt är att alla behöver en privat sfär där man kan utveckla sin egen person, gäller även sex, så jag tycker att man ska göra mycket, mycket tillsammans men det måste finnas utrymme för den egna personen.

Sen kan jag nog tro att det kanske finns en och annan kille som inte gillar att tjejen kollar porr heller, även om det nog är lite ovanligare!
 

Runko

Medlem
Kön
Man
En följdfråga, något jag och en kompis pratade om förra veckan.
Vad anser ni killar om att tjejen inte tycker ni ska titta på porr osv själva?

Min kompis är i ett förhållande som varat i tre år, de är iofs unga och om den ena vill vill för det mesta den andre också, men hon har sagt till honom att hon inte vill han ska sitta och titta på porr själv utan att de kan göra det tillsammans istället som typ förspel eller liknande.

En följdfråga,vad ska en kille ta sig till sexuellt om han varken får sex av tjejen eller inte får titta på porr själv? Det är jättelätt för tjejen att bara tycka till om saker och ting,men de sätter sig aldrig in i hur killen ifråga känner sig över en sådan sak. De ska bara inte titta på porr om dom har tjej pukt slut ungefär. Men då är det lite upp till tjejen också att angagera sig lite extra så att inte killen behöver komma så långt som till porrfilm.Och hur det än är i ett förhållande så har man en egen sexualitet.
 
Toppen