Vi klarade upptäckten (tror vi)

Gollum

Ny medlem
Kön
Man
Förra semestern var vi på en camping semester med husvagn vi var 3 par som umgåtts i en massa år och vi var alla gifta och vi åkte tillsammans. På kvällarna så grillar vi och dricker vin, och har allmänt trevligt. Nu kom vi till en camping som har satt sina spår i huvudet och det beror på 2 helt olika saker saker som hände, jag skall här berätta om den ena upplevelsen.

När man kommer till en Camping och har satt upp förtältet mm så är det första jag brukar göra, det är att gå runt och kolla in läget, den här gången följde kompisens fru Lena med , och vi skulle spana in toaletter skötrum osv.

När vi kom till skötrummet hade vi ett plastkort för att komma in i rummet, och när vi steg in och dörren slog igen, sa Lena lugnt att hon var tvungen att kissa på toaletten i rummet, hon gick fram till toan drog sakta ned sina kortbyxor och mär hon vände sig om för att sätta sig visade hon en helrakad buske med en liten tofs högst upp.

Jag kunde inte göra annat än att titta på springan för hon tog fingrarna och höll isär läpparna när hon kissade, hon flinade och frågade om det var intressant, och hon sa att hon under dagen har suttit i bilen i flera timmar och blivit störtkåt och fantiserat en hel del, och hon var tvungen att fort ha en njutningsfull utlösning, men hon betonade mycket för mig att hon inte ville knulla med mig för hon ville inte vara otrogen.

Men hon frågade mig om vi inte kunde onanera tillsammans och jag lät inte vänta på mig, vi stod där i skötrummet och kramade varandra samtidigt som vi tittade på varandra när vi onanerade för fullt och just som Lenas fick sin orgasm och jag sprutade på golvet, så hände det:

Det klickade i dörren (jag fick snabbt in kuken i mina kortbyxkor) och dörren öppnades och in kom en kvinnlig caminggäst med sitt barn som skulle duschas hon klev på min sperma men märkte ingenting.
Vi skyndade oss ut och jag "tror" (ler) inte att caminggästen förstod något (men det är en annan berättelse)
Men det var en härlig sexstund för mig, Lena och jag har aldrig pratat mer om det eller gjort om det, fast vi umgås i familjerna fortfarande men vi kan ju le mot varandra när vi pratar sex mellan familjerna
 
T

Tucas

Gäst
Tur att inget annat hände, typ att din fru kom på dig, men en trevlig berättelse du..
 
Toppen