Vi kom nästan ända till stranden Del 2

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Peters jobbarkompis satt i baksätet, och när jag såg honom ångrade jag nästan att jag sagt att jag skulle följa med.
Om Maggan och Peter är lite torra, så såg den här mannen snustorr ut.

Jag hoppade in i baksätet, satte mig bredvid honom och han presenterade sig som David, med en röst som fick mig att rysa av välbehag, och genast försvann min tidigare tveksamhet.

Dessutom fanns det något i hans blick som gjorde att det började pirra i kroppen av välbehag.

När vi kommit en bit på väg, börjar det bulta mellan benen igen och jag stönar till utan att kunna hindra det. Hjälp – jag ser i ögonvrån att David tittar på mig.


Jag börjar bli rejält kåt där i baksätet och försöker tänka på en rolig historia för att skingra tankarna.
Plötsligt lutar sig David framåt, och till min stora förtjusning ser jag hur han försöker dölja ett riktigt praktstånd under shortsen.

Tänk på en rolig historia, det hjälper, viskar jag i hans öra.

Vi börjar skratta båda två och Maggan, som hittills varit upptagen med att prata med Peter, vänder sig om och tittar frågande på oss.

Spänningen är bruten och jag lägger min hand på hans sköna bula och börja smeka den.

Mmm! Snart är vi framme, viskar han med sin underbara röst.

Jag skälver av upphetsning när bilen äntligen stannar vid stugan!

Maggan och Peter pratar på som vanligt och undrar om vi skall ta ett dopp innan vi sätter på grillen.

Ett dopp vore skönt säger David och tittar på mig med sug i blicken.

Mm – är det enda jag får fram. Nu bara måste jag bli ensam med den här mannen, snabbt!

Vi går före, säger jag och tar David i handen.

Vi hinner nätt och jämt utom synhåll innan han ställer sig bakom mig och börjar smeka mina bröst utanpå linnet.

Åhh! Det är så skönt att känna hans stånd när han trycker sig mot mig.

Sakta smeker han av mig linnet. Jag drar själv ner dragkedjan i mina shorts, och låter dem falla till marken, samtidigt som han tar av sig sina.

Hans hårda kuk står rakt ut när jag går ner på knä och börja suga den samtidigt som jag låter tungan glida runt ollonet.

Jag hör hur hans andhämtning ökar och nu kan jag inte hålla mig längre utan ställer mig på alla fyra och stönar fram att jag bara måste få känna hans kuk i mig.

Han leker lite med kuken i fittöppningen och jag blir alldeles vild när han sakta börjar stöta in den lite i taget.

En hel dags återhållen kåthet bara väller fram och jag skriker åt honom att knulla mig när jag känner hur det börjar krampa i fittan och att den kramar hårdare om hans kuk för varje kramp.

Han blir alldeles vild när han känner min orgasm och knullar som besatt.

När jag njuter som mest av att han sprutar sin sperma långt in i mig, ser jag hur Maggan och Peter står med gapande munnar och tittar på oss.
Åhh David säger jag, vi har publik – sedan faller vi båda ner i gräset och jag njuter av de sköna efterdyningarna av orgasmen när Maggan och Peter går förbi oss, ner mot vattnet…
 
Toppen